امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۸:۴۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9726
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی که دکتر عباسی  به استان نصف جهان سفرکرده است  باید این سفر را به فال نیک گرفت و ازایشان درخواست نماییم تا نیم نگاهی هم به تنیس روی میز این استان مهم و صاحب نام  داشته باشند. واقعاحیف است استان خوب اصفهان که همواره قهرمانانی در  حوزه بانوان و آقایان  داشته است در شرایط فعلی  دچار…

    درحالی که دکتر عباسی  به استان نصف جهان سفرکرده است  باید این سفر را به فال نیک گرفت و ازایشان درخواست نماییم تا نیم نگاهی هم به تنیس روی میز این استان مهم و صاحب نام  داشته باشند.
    واقعاحیف است استان خوب اصفهان که همواره قهرمانانی در  حوزه بانوان و آقایان  داشته است در شرایط فعلی  دچار برخی اختلافات و اتفاقات گردد.
    بطورمثال در شرایطی که بسیاری از استانهای مطرح وپرسرمایه نفراتی را در جمع ده نفربرتر  بزرگسالان نداشته اند  محمد فرقدانی این بازیکن خوش اخلاق   وشایسته اصفهانی  نماینده استان اصفهان در این رقابتهای مهم بوده است.
    مسلما این اختلافات و اتفاقات فعلی  در نتیجه گیری  این بازیکن شایسته موثر بوده است.
    امیدواریم جامعه  شریف تنیس روی میز  استان اصفهان   بتواننداز سفر دکتر عباسی  به استان خود نهایت بهره برداری مفید را ببرند واز این سفر به سود مطلق خود استفاده نمایند.
    اگرنمایندگان تنیس روی میز استان بتوانند بدون واسطه با جناب وزیر ارتباط برقرارنمایند وخواسته ها  وامکانات معقولی از ایشان امتیاز بگیرندمطمئنا درآینده میتوانند بدون وابستگی مطلق به برخی باشگاهها  که متاسفانه درحال حاضر شرایط خوبی را سپری نمیکنند  کار خود را پیش ببرند.
    درخاتمه امید است با برگزاری منطقی و کاملا آزاد برای ریاست این هیئت اقدامام مقتضی  صورت پذیرد و شخص شایسته ای بتواند کارهای عقب افتاده  استان اصفهان  را مرتفع نماید.
    برای جامعه موفق تنیس رو ی میز اصفهان آروزی  موفقیت داریم همچنین برای آقای محمد فرقدانی که جوان بسیار شایسته و آینده دار این استان است .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اصفهانیها از سفر دکتر عباسی به استان خود استفاده کنند"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.الحمدالله اختلافات در اصفهان وجود ندارد.اختلاف سلیقه هایی همانند بقیه استانها موجود که اگر فدراسیون سیاستی همانند قبل که سرپرست پیشنهادی ادره کل ورزش و جوانان استان را نپذیرفت و باعث این مهم شد اعمال نشود مسائل ریز با توجه به اشتی پیشکسوتان و دلسوزان و متخصصان این ورزش که خدارا شکر به وقوع پیوسته مرتفع و این ورزش در استان مجددا به روزهای خوب خود برگشته و قطبی همانند گذشته های دور و بلکه بهتر در اینده خواهد شد.در رابطه با اقای فرقدانی حق مطلب ادا و این استان به وجود ایشان افتخار می کند.با تشکر.

    2. اصفهانی گفت:

      آفرین آفرین!!! جناب آقای حسن تکذیب کنید تکذیب کنید مثل همیشه,کم نیارید .


    تازه ترین اخبار