امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۸:۰۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9745
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی که در عموم رشته های ورزشی درسرتاسردنیا ی مدرن از بهترین و برجسته ترین وهمچنین آزموده ترین مربیان برای هدایت تیمهای ملی استفاده میگردد چرا باید در جمهوری اسلامی ایران این اتفاق خوشایند ومورد قبول عمومیت پیدا نکند؟ با احترام کامل  ومطلق  به تمامی مربیان عزیز و زحمت کش تنیس روی میز کشور باید…

    درحالی که در عموم رشته های ورزشی درسرتاسردنیا ی مدرن از بهترین و برجسته ترین وهمچنین آزموده ترین مربیان برای هدایت تیمهای ملی استفاده میگردد چرا باید در جمهوری اسلامی ایران این اتفاق خوشایند ومورد قبول عمومیت پیدا نکند؟
    با احترام کامل  ومطلق  به تمامی مربیان عزیز و زحمت کش تنیس روی میز کشور باید اعلان کنیم که برخی از انتخابات ویا انتصابات بصورت مطلق فنی نبوده و مورد اعتراض  ومخالفت افکار  عمومی  قرار گرفته یا اینکه اگر فنی هم محسوب گردد چرااز دیگر مربیان در این مسئولیت مهم و انگیزه پرور استفاده نمی شود؟
    رئیس محترم فدراسیون؛دبیرمحترم؛واعضای محترم  کمیته فنی : متاسفانه همواره انتخاب و یا انتصاب مربیان تیم های مختلف ملی در بیشتر دوره ها واعصار با اما و اگرها وانتقادات و فراز ونشیبهایی همراه بوده  که مطمئنا مسئولین ومدیران را گاها   در معرض فشار افکارعمومی قرار داده است ….
    در این باره  پیشنهاد میگردد که بصورت دوره ای  ومقطعی  از آن دسته مربیان کارنامه داری که سوابق قابل قبولی دارند ودر عرصه تنیس روی میز کشور عرق ریخته و زحماتی را متحمل شده اند برای استفاده در تیمهای متعدد ملی استفاده گردد.(بصورت زمانی مشخص  ودوره ای وآزمایشی).
    طبیعتا با این روش  نه تنها برخی مربیان خود را صاحبان اصلی وموروثی تیم های ملی محسوب نمی نمایند  بلکه مسلما برمسئولین فدراسیون فشارهای معقول ونامعقولی کمتروارد خواهد شدوزمینه برای عرض اندام مربیان بیشتری درتیم های ملی فراهم خواهد شد.
    مربیانی که هرگزامیدی  به مربیگری در تیمهای ملی ندارند  وهرروز بی انگیزه تر از گذشته می شوند……
    بطور مثال : در خوزستان برخی از مربیان محترم به تیمهای ملی دعوت شده  که البته این اتفاق افتخار بزرگی برای این استان محسوب میشود اما سوال اینجاست چرا و به چه علت کسی همانند آقای عبدالامیر بخشنده مربی وداور بین المللی  ومدرس مورد قبول فدراسیون  که در سابقه درخشان خود  چه در حوزه مربیگری و چه بازیکن سازی وخصوصا مسئولیت پذیری  ومقبولیت و از همه مهمتر فعالیتهای تمام وقت در این رشته  خود را نشان داده ؛حتی یک بار به تیمهای ملی برای مربیگری دعوت نشده است؟ به نظر کارشناسان وافکار عمومی آیا این منطقی به نظر می رسد؟
    سوال بعدی این است که وقتی مسئولین فدراسیون برخی مربیان محترم و عزیزی را که گاها تا ده سال درخانه بوده و هیچگونه سابقه و فعالیت مربیگری و خصوصا بازیکن سازی نداشته به تیمهای ملی دعوت میکنند چرا وبه چه علت از افرادی همانند آقای بخشنده که انصافا حق زیادی بر گردن تنیس روی میز استان خوزستان و کشور دارند  وسالهای سال است در تمامی عرصه ها و میادین ورزشی فعالیت شبانه روزی دارند وخود را وقف این رشته نموده اند نباید به تیم های ملی  از ایشان دعوت بعمل آید؟
    برمسئولین محترم فدراسیون است که به این پیشنهاد همانند سایر پیشنهادات  دلسوزانه وکارشناسانه با تامل وتدبر بیشتری توجه نمایند  تا با این کار مفید و مورد قبول  باب فدراسیون را برای خودنمایی وعرض اندام مفید و ایجاد انگیزه هرچه بیشتر  در بین این افراد زحمت کش فراهم نمایند.
    مسلما با این کار در بین تمامی مربیان سطح کشور ایجاد انگیزه شده وبا دلگرمی و پویایی و تحرک هرچه بیشتر  به کار خود  دلگرم ومتمرکز خواهند شد ومطمئنا بسیاری از موانع و اشکالات  موجود نیز برطرف خواهد شد.
    اگر مسئولین محترم فدراسیون خصوصا کمیته محترم فنی که این روزها برنامه های خوبی را مورد توجه قرار داده  پیشنهاد ما را حتی بصورت آزمایشی  اجرایی نمایند مطمئن هستم که انقلابی در حوزه مربیگری ورقابت برای شاگرد پروری و درخشان شدن کارنامه های آنان اتفاق خواهد افتاد.همانگونه که انقلاب مسالمت آمیز و منطقی  بانوان خوب ایران زمین به پیروزی و نتیجه بخشی رسید….
    ازطرف تمامی مربیان زحمت کش  و گمنام ایران زمین

    مدیر سایت: سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باید زمینه را برای حضور دیگر مربیان در تیمهای ملی فراهم کنیم"
    1. fariba -ghavamzadeh گفت:

      سلام ومثل همیشه خوش خبر باشید

    2. amidi گفت:

      با سلام از اینجا به کلیه عزیزانی که فکر میکنند میتوانند در رده تیمهای ملی و یا برگزاری مسابقات و یا عضویت در کمیته های تخصصی با فدراسیون همکاری داشته باشند اعلام میدارد برنامه کاری و رزومه و سطح مورد توقع خود را به فدراسیون ارسال دارند .اینجانب در کمیته فنی مطرح و حتما پاسخگویی خواهم نمود.

    3. دلیر از سنندج گفت:

      به نظر بنده تمامی این مواردی که گفتید درسته ولی در تمام دنیا در کنار سرمایه گذاری بروی بازیکنان جوان و آینده دار با استفاده از مربیان امتحان پس داده (مربیانی که مشغول بازیکن سازی هستند)از مربیان جوان که دارای استعداد در زمینه مربیگری هستند استفاده می شود که اجرایی شدن این امر مطمئنا باعث پیشرفت پینگ پنگ و دلگرمی مربیان در تمام نقاط ایران میشود.
      بنده پیشنهاد میدم که در ایران نیز به مانند تمام کشورهای صاحب عنوان از سیستم مربیگری هرمی استفاده شود چون هر کسی با هر میزان توانایی و اطلاعات که باشد توانایی انجام تمام کارهای مربوط به تقویت و آماده سازی بازیکن را ندارد .
      با تشکر از مدیریت سایت


    تازه ترین اخبار