امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۸:۰۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9755
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حاج داوود محمدی رئیس هیئت شناخته شده و برجسته استان قزوین به عضویت کمیته فنی فدارسیون تنیس روی میز درآمد. به گزارش پایگا ه تخصصی پینگ پنگ کشور؛امروز در کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز اتفاقات  مهم و پراهمیتی گرفته شده است که امیدواریم نتیجه آن موفقیت هرچه بیشتر این رشته را بهمراه داشته باشد….

    حاج داوود محمدی رئیس هیئت شناخته شده و برجسته استان قزوین به عضویت کمیته فنی فدارسیون تنیس روی میز درآمد.
    به گزارش پایگا ه تخصصی پینگ پنگ کشور؛امروز در کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز اتفاقات  مهم و پراهمیتی گرفته شده است که امیدواریم نتیجه آن موفقیت هرچه بیشتر این رشته را بهمراه داشته باشد.
    حاج داوود محمدی رئیس هیئت موفق و برجسته تنیس روی میز استان قزوین که در گذشته یکی از کاندیداهای مدیریت بر فدراسیون تنیس روی میز بود به عضویت کمیته فنی  فدارسیون تنیس روی میز منصوب شده است.
    در شرایط فعلی و باوجود پاره ای اتفاقات و اختلافات  که در برخی مواقع  مجال را از فدارسیونی ها گرفته است انتخاب شخص حاج داوود در این کمیته  یک موفقیت بزرگ  برای کادر اجرایی فدراسیون محسوب می شود.
    با همکاری و همیاری و نفوذ واقتدار سنتی حاج داوود مطمئنا فصل جدیدی در این عرصه رقم خواهد خورد .
    با انتخاب ویارگیری افراد صاحب نفوذ وقدرتمند  از یک طرف و از دیگر سو برگشت بازیکنان به میدان رقابتها وجدایی از بدنه جریان اعتراضات زمینه استحاله شدن این جریان به صورت عینی وعملی  فراهم شده است علی الخصوص اینکه در یارگیریهای جدید تیم فدراسیون  از افراد ذی نفوذ و قدرتمند سیاسی ومدیریتی  استفاده شده که مطمئنا در وزارت ورزش وجوانان هم حرفی برای گفتن خواهند داشت.
    باید منتظر ماند تا از دیگر تصمیمات  مسئولین فدراسیون خبردار شویم……
    بهترین کار وعاقلانه ترین تصمیم  در شرایط فعلی مشارکت عمومی  آن هم بدور از هرگونه جنجال سازی و تفرقه است.

    مدیر سایت: سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "داوود محمدی عضو کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز شد+تحلیل"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.حاج داوود محمدی عزیز تبریک.امیدوارم همانند گذشته انچه به صلاح نوجوانان کشور عزیز اسلامیمان است از نطر فرهنگی و ورزش پهلوانی را جنابعالی تاکید و اگر خدای ناکرده هنوز هم گمراهانی در پس و پیش پرده چشم طمع به ساختار این ورزش مظلوم را دارند دستشان را کوتاه چراکه شما فراموش نخواهید کرد انچه به سر این رشته در ۱۵ سال اخیر رفته و کاملا واقف و مطمئنم بدور از تک و تعارفهای گوشه نشینان غرب اسیا افتهای این رشته را در صورت امکان سمپاشی و در غیر اینصورت نهالهای امید و ارزو را دراین ورزش خواهید کاشت بامید تبدیل به فعل این مهم.با تشکر.

    2. حسین عمرانی گفت:

      خدا را شکر میکنم که اوضاع تنیس روی میز کشور با آمدن افرادی قوی و خالص مثل آقای حاج داوود عزیز و خانم لیموچی بزرگوار روز به روز بهتر و بهتر خواهد شد.

    3. مطمئناً حضور ایشان هم میتواند کمک بسیاری به پینگ پنگ کشور نماید من هم تبریک میگم جناب آقای محمدی و خانواده پینگ پنگ ایران

    4. مختاری گفت:

      با سلام و عرض ادب خدمت مدیر سایت
      حاج داوود محمدی عزیز تبریک به جهت آمدن افرادی قوی چون شما به فدراسیون و در راس قرارگرفتن بزرگان و سرمایه هایی چون شما و دیگر عزیزان نخبه و کارشناس و مومن و متعهد ، امید است با عنایت پروردگار و پشتکار شما هر چه سریعتر به داد نوجوانان و جوانان این مرز و بوم رسیده و دست چپاولگران و خائنین به این مملکت علل خصوص این رشته ورزشی مظلوم را کوتاه نمائید. با تشکر

    5. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      جناب حاج داوود محمدی
      با سلام
      امیدوارم در خدمت به جامعه پینگ پنگ همچون گذشته موفق وسربلند باشید
      بی شک لیاقتها و تواناییهای حضرتعالی بسیار بسیار فراتر از این گونه پست هاست.
      ارادتمند
      جمیل لطف الله نسبی


    تازه ترین اخبار