امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۰:۰۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9786
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   در اواخر ماه نوامبراز تاریخ ۲۴ تا ۲۷ نوامبر ۲۰۱۱ در لندن انگلستان پروتوری با حضور تقریبی تمام  بزرگان تنیس روی میز برگزار خواهد شد. در قسمت مردان ۱۶ نفرحضور دارندکه  قرار است در دور اول ۴ بازی برگزار گردید.در بازی اول ما لونگ که بعنوان سر گروه حضور دارد توانسته است براحتی با نتیجه…

     

    در اواخر ماه نوامبراز تاریخ ۲۴ تا ۲۷ نوامبر ۲۰۱۱ در لندن انگلستان پروتوری با حضور تقریبی تمام  بزرگان تنیس روی میز برگزار خواهد شد.
    در قسمت مردان ۱۶ نفرحضور دارندکه  قرار است در دور اول ۴ بازی برگزار گردید.در بازی اول ما لونگ که بعنوان سر گروه حضور دارد توانسته است براحتی با نتیجه ۴ بر صفر اوه سانگ اون کره ای را شکست دهد.در بازی دوم CHUANG Chih-Yuan توانست در یک بازی بسیار نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ میزوتانی را شکست دهد.

    در بازی سوم وانگ هائو حریفی از کشو میزبان با نام DRINKHALL Paul را ۴ بر ۱ شکست دادو در آخرین بازی  XU Xin توانست براحتی و بانتیجه ۴ بر صفرجو سو هیوک را شکست داد.

    در دیگر بازی ها قرار است ما لین مقابل gao ning قرار میگرد روی سونگ مین با OVTCHAROV Dimitrij بازی میکند .LEE Sang Su در مقابل وانگ لیچین خواهد ایستاد.
    در بازی آخر ژانگ جیکه در مقابل   KISHIKAWA Seiya از ژاپن قرار خواهد گرفت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج وگزارش پروتور لندن"
    تازه ترین اخبار