امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۸:۰۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9868
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حسن جانفشان قهرمان تنیس روی میز وجانباز ۷۰ درصد اشنویه ای درمسابقات اوین تایوان این بار موفق به کسب یک مدال طلا دررشته تیمی ویک مدال نقره دررشته انفرادی شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پگ کشور ؛حسن جانفشان قهرمان تنیس روی میز وجانباز ۷۰ درصد اشنویه ای درمسابقات اوین تایوان این بار موفق به…

    حسن جانفشان قهرمان تنیس روی میز وجانباز ۷۰ درصد اشنویه ای درمسابقات اوین تایوان این بار موفق به کسب یک مدال طلا دررشته تیمی ویک مدال نقره دررشته انفرادی شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پگ کشور ؛حسن جانفشان قهرمان تنیس روی میز وجانباز ۷۰ درصد اشنویه ای درمسابقات اوین تایوان این بار موفق به کسب یک مدال طلا دررشته تیمی ویک مدال نقره دررشته انفرادی شد. وی برای هشتمین بار درجهان برای ایران اسلامی افتخار آفرید.
    به همین منظور فرماندار ومسئولان اشنویه دردیدار از بازگشت وی از این قهرمان تجلیل کردند . فرماندار اشنویه در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات این ورزشکار گفت امیدواریم همواره ورزشکاران ایران اسلامی در جهان بدرخشند و همیشه سربلند از رقابتهای جهانی بیرون بیایند.
    بخشدار مرکزی نیز در این دیدار با اشاره به برد تیم والیبال ایران در مقابل تیمهای قدر جهان این بردها را نشانه قدرت تیمهای ملی مان دانست و همچنین از زحمات جانفشان قدردانی کرد.
    همچنین پس از این دیدار
    فرماندار اشنویه درنشستی با تعدادی از بازنشستگان این شهرستان گفت ییشرفت امروز جامعه وتولید علم وفناوری درنتیجه زحمات بازنشستگان درگذشته است وتجربیات وخلاقیت این قشر باید دراهداف وبرنامه های دولت استفاده شود.
    محمد علی حسین زاده افزود تکریم واحترام بازنشستگان تکریم تاریخ یک ملت است وباید برای مشکلات این عزیزان تلاش مضاعف شود.
    وی خدمات دولت نهم ودهم را درراستای خدمت به این قشر قابل تحسین عنوان کرد . دراین نشست بازنشستگان از خدمات دولت درچند سال گذشته تشکر کردند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جانباز ۷۰ درصد مقام نخست جهان را کسب کرد"
    1. amidi گفت:

      باسلام کسب افتخاری دیگر توسط برادر عزیزم جناب اقای جانفشان را به ایشان و خانواده تنیس روی میز تبریک میگویم

    2. مختاری گفت:

      ضمن عرض ادب و سلام خدمت مدیر سایت
      افتخار آفرینی و پیروزی غرور آفرینان جانباز به خصوص برادر ارجمندم آقای حسن جان فشان را به ایشان تبریک می گویم . امیدوارم در زندگی نیز موفق و پیروز و سربلند باشید . با تشکر

    3. fariba -ghavamzadeh گفت:

      salam ,behtar bood axi az shakhs rishan migozashtid va nam morabi hamrah ra zamimeh khabar mikardid.. ba tashakor

      • modir گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        سرکارخانم قوام زاده
        متاسفانه هرچه سعی کردم عکسی از ایشان پیدا کنم موفق نشدم.همچنین از همراهایشان خبری در هیچ یک از سایتها موجود نبود.چنانچه سرکار یا دیگر دوستان عکسی از ایشان دراختیار دارند زحمت ارسال آن را متقبل شوند.
        با تشکر
        علوی

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.جانفشان عزیز.با تبریک تمرکز روی هنگ کنگ اخر همین ماه و گرفتن سهمیه پاراالمپیک.یا علی.

    5. سوران گفت:

      با سلام خدمت تمام دوستان گرامی
      و تشکر بابت نظرات خوب و زیباتون
      جناب آقای جانفشان دایی بنده هستن
      عکس و مطالب از ایشان روی سایت های مختلفی موجود هست
      راستی تا یادم نرفته بگم که ایشون درحال تمرینات برای المپیک لندن هستن
      چون جزو نفرات اعزامی هستند

    6. محمود ساكياني گفت:

      با سلام
      جانبازان معزز، شهدای زنده این مرز و بومند. سلامت این عزیزان باعث خوشحالی است ، چه رسد به اینکه در ورزش به افتخارات شایانی دست پیدا کنند.تا این یادگاران عزیز ۸ سال دفاع مقدس در این کشور ، نفس می کشند ، انشاالله از برکت وجودشان گزندی به این مملکت وارد نخواهد شد ، چون پیش خدا حرمتها دارند. اینجانب ضمن تبریک صمیمانه به برادر بزرگوارمان ، جانباز سرافراز، جناب آقای جانفشان، از دور دستش را می بوسم.امیدوارم در پارالمپیک لندن ایشان را سرافرازانه ببینیم.

    7. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب به این عزیز بزرگوار و همه جانبازان که در زمان جنگ تخمیلی با ایثار عزیز ترین و گرانبهاترین موجودی خود که در طبق اخلاص گذاشتند باعث استقلال مملکت عزیز اسلامیمان شدندو هم اکنون با روحی بزرگ نیز در عرصه های بینالمللی حاضر و سکوها را بدون هیچ ادعایی تسخیر و باعث افتخار می شوند.ایشان در سال ۹۰ در لیگ باشگاههای برتر کشور برای اصفهان و جزو تیم نفت بازی کردند و مفام اول ایران رابدست اوردند که کمافی السابق مایه افتخار ما بودند.ه و مدیر عامل شرکت اقای مهندس رضایی ر مدیر عامل باشگاه اقای عباسپور واقعا تحت تاثیر این عزیز و بقیه عزیزان و شخصیت والای انها قرار گرفت و بارها به این مهم اذعان داشته اند.انچه مهم است بی ادعایی و تواضع این عزیزان که باید سرمشقی برای همه و از ان درس بیاموزیم.با تشکر


    تازه ترین اخبار