امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۴:۰۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9891
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛جلسه کمیته فنی با حضور محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ، فاطمه پوستین‌دوز نایب‌رئیس، امیر عمیدی سرپرست دبیری فدراسیون، داوود محمدی، سیما لیموچی، مهرداد بابادی‌وند، مجید احتشام‌زاده و داریوش ضرغام‌پور برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موارد ذیر در خصوص مصوبات کمیته فنی، تصمیماتی…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛جلسه کمیته فنی با حضور محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ، فاطمه پوستین‌دوز نایب‌رئیس، امیر عمیدی سرپرست دبیری فدراسیون، داوود محمدی، سیما لیموچی، مهرداد بابادی‌وند، مجید احتشام‌زاده و داریوش ضرغام‌پور برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موارد ذیر در خصوص مصوبات کمیته فنی، تصمیماتی اتخاذ شد.

    ۱- در ارتباط با نحوه برگزاری مسابقات آزاد و سراسری به صورت منطقه‌ای موضوع پیشنهاد ارائه شده به کمیته فنی، مقرر شد از ابتدای سال ۹۱ مسابقات در ۸ منطقه و بر اساس سهمیه‌بندی اجرا و مسابقات سراسری به صورت ۹۶ نفره در ۳۲ گروه ۳ نفره برگزار شود. سهمیه مناطق و استان‌های هر منطقه ضمن هماهنگی با هیئت‌های استانی در جلسه آینده تعیین خواهد شد.

    ۲- درخصوص مسابقات جام فجر از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه سال جاری مقرر شد ۱۰ نفر برتر بزرگسالان به اضافه ۲ نفر از دسته برتر رده امید و ۴ نفر از دسته برتر جوانان در قالب ۴ تیم در این مسابقات شرکت داده شوند. همچنین مقرر شد اردوی تیم ملی مردان از ۱۶ آذرماه در محل آکادمی با حضور مربیان تیم‌های ملی جوانان و امید و بزرگسالان و مدیر تیم‌های ملی تشکیل شود.

    ۳- سیما لیموچی به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان بانوان تعیین و مسئولیت آماده‌سازی نفرات برای انتخابی المپیک و مسابقات آسیایی ماکائو به وی سپرده شد. همچنین مقرر شد اردوی تیم ملی بانوان از ۶ تا ۱۳ آذرماه با حضور ۵ نفر بزرگسال، ۲ نفر دسته برتر امید، ۳ نفر دسته برتر جوانان و ۲ نفر نوجوانان در محل آکادمی تشکیل شود.

    ۴- تیم ملی بانوان روز ۱۵ آذرماه با مربیگری مهناز رجبیان به مسابقات بین‌المللی مجارستان اعزام خواهد شد. حضور در اردوی ایران و همچنین اردوی مجارستان و مسابقات بین‌المللی جهت آمادگی بازیکنان تیم ملی بانوان جهت انتخابی المپیک است.

    ۵- درخصوص اعزام تیم‌های باشگاهی به مسابقات بین‌المللی و به منظور تشویق تیم‌های باشگاهی و ارتقای رنکینگ بازیکنان ملی‌پوش مقرر شد از سوی فدراسیون حمایت و هماهنگی لازم به عمل آید.

    ۶- در خصوص هماهنگی جهت اعزام عفت میربابایی داور بین‌المللی جهت قضاوت در یک مسابقه بین‌المللی به منظور اخذ مدرک بلو بج موافقت شد.

    ۷- مقرر شد به منظور آمادگی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان جهت مسابقات آسیایی سال ۹۱ پیگیری لازم جهت اعزام تیم به مسابقات بین‌المللی اسلوونی از ۳۱ ژانویه تا ۴ فوریه (بهمن‌ماه) و همچنین مسابقات بین‌المللی سلیمانیه عراق از ۱۴ تا ۱۷ مارس (اسفند‌‌ماه) به عمل آید.

    ۸- با توجه به مشکلات میزبانی جهت مسابقات پیشکسوتان و به منظور حمایت مالی از میزبانان با پیشنهاد کمیته پیشکسوتان مبنی بر اخذ مبلغ یک میلیون ریال از هر تیم به عنوان ورودیه موافقت شد.

    در حالی جلسه کمیته فنی فدراسیون پینگ‌پنگ برگزار شد که خبری از انتخاب سرمربی تیم ملی مردان نشد. محمد زارع‌پور هفته گذشته پس از انتخاب بازیکنان تیم ملی اعلام کرد که تا دوشنبه و یا سه‌شنبه (اول آذرماه) تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود، اما در حالی که جلسه کمیته فنی برگزار شد خبری از انتخاب سرمربی تیم ملی نشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جلسه کمیته فنی فدراسیون پینگ‌پنگ برگزار شد"
    1. fariba -ghavamzadeh گفت:

      باسلام و امید به اینکه این کمیتi فنی بقوت و قدرت تر از قبل به کار اصلی خود ادامه دهد. غنی تر و قویتر

    2. amidi گفت:

      با سلام امادگی داریم تا برنامه های کارشناسی شده و نظرات مربیان و هیاتهای تنیس روی میز و پیشنهادات باشگاه ها را در کمیته مطرح نماییم .لطفا بصورت مکتوب به ادری فدراسیون ارسال فرمایید.ایمیل فدراسیونiranttf@gmail.com

      • modir گفت:

        به نام خدا
        مطمئنا فدارسیون تنیس روی میز دست خوش تغییرات بسیار قابل قبولی گردیده است.اگر بخواهیم منصفانه قضاوت نماییم باید خوبیها ونقصانها را نام ببریم .آیا فدراسیون هیچ عملکرد قابل قبول و مفیدی نداشته است؟
        اگر داشته است چرا عده ای دوست ندارند از آن نام ببرند؟ کم کم درهای بسته فدراسیون به روی همه دیدگاهها باز می شود .یکی از دلایل تحرکات مثبت فعلی که در حال انجام است مجال گرفتن مسولین از حاشیه هاست
        ..برای اولین بار است که نتایج کمیته فنی منتشر می شود و این یک عملکرد بسیار مثبت تلقی میگردد.امیدواریم روند رو به جلوی فدراسیون با وجود تمام مشکلات و کاستیها ادامه دار باشد.


    تازه ترین اخبار