امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۰:۰۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9908
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز دختران دانشگاه‌های منطقه یک به میزبانی دانشگاه شریف  روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان با حضور پنج تیم از دانشگاه های این منطقه برگزار شد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ؛در روز نخست این رقابت‌ها، مسابقات تیمی به صورت دوره ای برگزار شد که سرانجام دانشگاه تهران، مقام اول؛ دانشگاه…

    مسابقات تنیس روی میز دختران دانشگاه‌های منطقه یک به میزبانی دانشگاه شریف  روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان با حضور پنج تیم از دانشگاه های این منطقه برگزار شد .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ؛در روز نخست این رقابت‌ها، مسابقات تیمی به صورت دوره ای برگزار شد که سرانجام دانشگاه تهران، مقام اول؛ دانشگاه الزهرا، مقام دوم و دانشگاه علامه طباطبایی، مقام سوم این بخش را به دست آوردند.
    در روز دوم رقابت‌ها نیز بازی‌های انفرادی و دوبل برگزارشد که در بخش انفرادی مریم قاسمی و المیرا قنبری از دانشگاه تهران به ترتیب مقام اول و دوم و طاهره رحمتی از دانشگاه تهران و سایه خان بیگی از دانشگاه الزهرا مقام سوم مشترک را کسب کردند.
    همچنین در بخش مسابقات دوبل، مریم قاسمی و المیرا قنبری از دانشگاه تهران، مقام اول و طاهره رحمتی و مهلا رمضانی همچنان از دانشگاه تهران، مقام دوم را به دست آوردند. در این بخش مقام سوم مشترک به دانشگاه های علامه طباطبایی و شریف رسید. گفتنی است تیم دانشگاه با کسب این قهرمانی‌ها به عنوان نماینده‌ دانشگاه‌های منطقه یک به یازدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های سراسر کشور راه یافت. این المپیاد در تابستان ۱۳۹۱ برگزار می‌شود.
    سرپرستی تیم دانشگاه را در این مسابقات زهره سفالی و مربیگری آن را فاطمه کیوانی برعهده داشتند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانی تیم تنیس روی میز دختران دانشگاه تهران در مسابقات منطقه ای کشور"
    تازه ترین اخبار