امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۱:۴۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9912
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس فدراسیون تنیس روی میز جوانگرایی و برنامه محوری را از اهم عوامل رشد و توسعه این رشته در بخش قهرمانی عنوان کرد ه است. هرچه می گویم “بنشینم و صبر پیش گیرم    دنباله کار خویش گیرم “ اما آقای رئیس مصاحبه می کند و اخبار را وارونه  تحویل جامعه پینگ پنگ می دهد وما…

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز جوانگرایی و برنامه محوری را از اهم عوامل رشد و توسعه این رشته در بخش قهرمانی عنوان کرد ه است.
    هرچه می گویم “بنشینم و صبر پیش گیرم    دنباله کار خویش گیرم “ اما آقای رئیس مصاحبه می کند و اخبار را وارونه  تحویل جامعه پینگ پنگ می دهد وما نمی توانیم ساکت بمانیم.
    هرچه ایشان ازبرنامه ریزی صحبت می کند بنده شخصاً متاسف و متالم می شوم.می پرسید چرا؟ دلیلش خیلی ساده است .چون اصلاًبرنامه ای وجود ندارد. ساده ترین دلیل برای اینکه دراین مدیریت، هیچ برنامه ای وجود ندارد همین تقویم سالیانه مسابقات است. با یک بررسی اجمالی متوجه می شوید که هیچکدام از مسابقاتی که در تقویم آمده در تاریخ مقررخود برگزار نشده است وتا کنون مسابقات برگزار شده با فاصله زمانی اندک اعلام شده اند وهیئت ها در سراسیمه گی و با عجله مسابقات انتخابی خود را برگزار نموده  و تیم هایشان را به مسابقات گسیل کرده اند.
     دراین شرایط ، حال هیئت ها ومربیان وبازیکنان راخودتان حدس بزنید .مربی ای که نمی داند بازیکنش برای مثال چه موقع انتخابی تیم ملی دارد چگونه می تواند برای اوبرنامه ریزی کند؟ مسابقات گوناگون به شکلهای مختلف تغییرداده شده اند برای مثال روش های انتخابی تیم ملی بارها تغییر کرده اند، مسابقات لیگ نوجوانا ن و نونهالان که دور رفت آن به شکل لیگ برگزار شد در دور برگشت به شکل متمرکز برگزار می شود!!!!!!!!
    دراین شرایط که  تقویم اعلام شده فدراسیون به هیچ وجه قابل اعتماد نیست چگونه می توان صحبت از برنامه ریزی و آن هم از نوع  راهبردی اش کرد؟ کدام برنامه؟این چه برنامه ای است که هیچکسی از آن اطلاع ندارد؟چرا برای روشن شدن اذهان عمومی و مطلع شدن دست اندر کاران این رشته این برنامه را بر روی خروجی سایت فدراسیون قرار نمی دهید؟
    آیا هیئت های استانهای کشورکه بازوهای اجرایی وکمکی فدراسیون هستند نباید از مفاد این برنامه راهبردی مطلع گردند؟مگراین هیئت ها مجریان این برنامه ها نیستند؟چه کسی یا کسانی این برنامه را تنظیم کرده اند؟اینها سوالاتی است که مثل همیشه بی جواب مانده اند وبی جواب خواهند ماند.این عدم پاسخگویی تا کی می خواهد ادامه داشته باشد؟
    این بی برنامه گی مدتی است حاکم بوده و ادامه داشته است. چرا موفقیتهای کسب شده توسط برادران عالمیان و آقای عمرانی را به حساب خود می گذارید؟
    درخشش برادران عالمیان وپوریا عمرانی حاصل تلاش و برنامه ریزی و صرف هزینه های بی شمارو حضور در تمرینات شبانه روزی آکادمی بر باد رفته قبلی پینگ پنگ (خدایش رحمت کناد) و حاصل کار و تلاش مربیان وهیئت ها و والدین آنان در سالیان گذشته است که اکنون شما در سایه اش می نشینید و تبلیغ می کنید و می فرمایید که ما جوانگرایی کرده ایم و اینها همه از برنامه ریزی و سیاست های جوانگرایی ماست که حالا دارد جواب می دهد.
    آکادمی شما که خیلی وقت است تعطیل است.آکادمی اشلاگر هم که برای دیگر کشورها دایر است نه برای ما و شرکت دراردوهای این آکادمی از طرف  شورای برون مرزی بی فایده تشخیص داده شد.در چند ماه گذشته هم که بازیکنی با فدراسیون همکاری نکرده است .کسانی که در حال حاضر در هیئت های استانی خود هیچ نقش مثبتی ایفا نمی کنند.
    صحبت ازاستعدادیابی می کنید؟
     کدام حرکت عملی را در دو سال گذشته در این خصوص انجام داده اید؟آیا دو سال زمان کمی است؟ در کدام یک از مسابقاتی که در رده های پایه برگزار کرده اید نماینده فدراسیون ونماینده کمیته استعدادیابی شما حضور داشته است؟مسئول کمیته استعدادیابی شما چه کسی است ؟آقای رئیس ،متین حیدری را که به گفته دوست ودشمن از استعدادهای این رشته است می شناسید؟آیا تاکنون دست تفقدی برسرش کشیده اید؟حیف از این نیرو های مستعد و آینده دار که در لای چرخ های بی تفاوتی ،خودبینی و جاه طلبی ،له ولورده می شوند و کسی برای سوختن و از بین رفتن وتلف شدن عمرشان تاسفی نمی خورد.
    کدام اردوی مفید بلند مدت را برای رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار کرده اید.؟
    کلاه خود راقاضی کنید و به این سوال جواب دهید.کدام کشور دنیا با برگزاری اردوهای یک هفته ای به رده های قابل قبول رسیده است؟ دراین رشته فقط وفقط تمرینات شبانه روزی است که  موجب  ترقی و بهبود می شود نه اردوهای یک هفته ای ودوهفته ای بی مصرف . برگزاری اینچنین اردو هایی به هزار و یک دلیل غلط وفقط هدردادن زمان و منابع مالی است. تنها خاصیت این اردوها این است که عریضه فدراسیون ،خالی نمی ماند.
    کدام حرکت مثبتی رابرای رده های نونهالان وخردسالان انجام داده اید؟تابستان را ول کردید و اکنون در کوران درس و مشق و در آستانه امتحانات، مسابقات خردسالان را در کرمان برگزار می کنید وبعد از برنامه ریزی صحبت می کنید.
    کسی از شما انتظار معجزه ندارد اما به خاطر خدا باخودتان و مردم رو راست باشید .در سکوت و در گوشه خلوت خود، کلاهتان را قاضی واز خود سوال کنید که واقعاً برای پینگ پنگ چه کرده اید؟
    غیرازایجاد هرج ومرج و به هم ریختگی و بی حرمتی ، روزمرگی و…. چه دست آوردی برای پینگ پنگ داشته اید؟مگر نه این است که اکنون بازیکن، برایتان تعیین تکلیف میکند؟رجوع کنید به اتفاقات قبل از برگزاری دور دوم مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور درمسابقات کسب سهمیه المپیک.
    کمیته فنی شما رای به برگزاری دو دور مسابقه داد اما بایک زنگ فلان بازیکن و از ترس آنکه مبادا مصاحبه کنند ،همان شد که آنان خواستند.
    عده ای فکر می کنند اوضاع پینگ پنگ آرام شده است و مدعی اند که این آرامش به دلیل حضورآنا ن حاکم شده است.خدمت این دوستان باید عرض کنم اگرپای مسابقات باشگاهی که بازیکنان از قبل آن ارتزاق می کنند در میان نبود بعید می دانم که به عرصه مسابقات باز می گشتند.این همزمانی، باعث ایجاد آرامشی موقتی ونسبی گردیده است نه چیز دیگری. سر رشته کار از دست عزیزان دررفته است و جمع وجور کردن امور برای بعدی ها(البته گوش شیطان کراگرتغییر وتحولی اتفاق بیفتد) هم مشکل است.
    خدایا چنان کن سرانجام کار
    تو خشنود باشی و ما رستگار

    جمیل لطف الله نسبی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کدام برنامه ریزی؟ انصافا افکار عمومی قضاوت کنند!!!"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.تشکر میکنم از جمیل عزیز مربی و کارشناس خوب کشور من هم به عنوان کوچکترین عضو این رشته از هر نظر فقط به عنوان یک دلسوز اعلام میکنم بازیکن باید فقط به بازی بپردازد برنامه ریزی و حل خای ناکرده معضلات رشته ورزشی به عهده فدراسیون تنها تولیت ان ورزش بخصوص و در صورت کوتاهی و کوتاهی و………بصورت توصیه به عهده کارشناسان و پیشکسوتان و دلسوزان خاص این ورزش بصورتی که هیچ منافع مادی یا مقامی در ان دخیل نباشد و به نوعی ادای دین را شامل شود بوده بنابراین لازم است مسئولین محترم فدراسیون جوابگو و با توجه باینکه معون محترم سازمان و ریاست محترم فدراسیون برنهمه محور و وجود ان را اعلام کردهاند این مهم را جهت تبدیل به فعل کردن در اختیار هیات ورزش استان قرار داده تا بیش از این بیتالمال از نظر مادی و زمانی هزینه نشود بدیهی است در غیر این صورت استفاده تبلیغاتی بودن ان خدای ناکرده محرظ خواهد شد. با تشکر.

    2. ali گفت:

      با سلام خدمت آقای جمیل لطف اله نسبی عزیز این جملات واقعا درد دل ما بازیکنان هست یک یا خیلی باشد دو هفته قبل مسابقات ما میفهمیم که مسابقاتی برای ما در نظر گرفته شده است مسابقات دسته جات در عرض کلا ۲هفته برگزار میشود یعنی یک بازیکنی از اوپن وارد دسته شود وتا دسته یک صعود کند در عرض ۲هفته حدود ۶۰ بازی بدون استراحت باید انجام دهد کدام برنامه در فدراسیون از قبل برنامه ریزی شده است تا امروز چند نفر از بازیکنان فعلا نتوانستند قرارداد ببندد لیگ بانوان شاید متمرکز برگزار شود شاید .واقعا فاتحه پینگ پنگ ایران با این اوضاع خواندنی است

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.این حقیر نوشته هایم را بهز خونی نکرده و حتی پیش نویسی ندارم مستقیما تایپ و ارسال از تذکر غلط املایی دوست عزیزم ممنون.در قسمت بالا برنامه منظور برنامه و محرز که ضمن عذر خواهی تصجیج می شود. با تشکر.

    4. اسعد امیری از سنندج گفت:

      بنده ضمن تایید صحبتهای آقای لطف الله نسبی باید عرض کنم که فدراسیون آنقدر ها هم که می گی بی برنامه نیستند هدف آنها از برگزاری مسابقات فقط انجام آنهاست آن هم به حداقل هزینه مثلا انتخاب استان کرمان آن در فصل سرما و یخبندان ان هم در فصل امتحانات مطمئنا تصادفی نبوده چرا اگر در فصل تابستان و وقت مناسب و استانی دیگر که ایاب و ذهاب آن راحت تر بودانجام می گرفت تعداد شرکت کنندگان به مراتب بیشتر و هزینه فدراسیون مضاعف می گشت. یقین بدانید فدراسیون کار خودشو خوب بلده!!!؟


    تازه ترین اخبار