امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۵:۵۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9914
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر ضرورت احداث خانه پینگ پنگ در بابل گفت : شهرستان بابل ، مهد تنیس روی میز کشور است که توسعه زیرساخت های انجام این رشته در این شهر ،موجب رشد و تربیت بیشتر ورزشکاران علاقمند به انجام این رشته ورزشی خواهد شد . به گزارش  پایگاه تخصصی…

    مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر ضرورت احداث خانه پینگ پنگ در بابل گفت : شهرستان بابل ، مهد تنیس روی میز کشور است که توسعه زیرساخت های انجام این رشته در این شهر ،موجب رشد و تربیت بیشتر ورزشکاران علاقمند به انجام این رشته ورزشی خواهد شد .

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور “‌نصرالله پریچهره” در دیدار با رییس و اعضای هیات تنیس روی میز مازندران اظهار داشت : اداره کل ورزش و جوانان مازندران از تمام تلاش خود را برای احداث این مکان تخصصی در کمترین زمان ممکن به کار خواهد گرفت .

    رییس هیات تنیس روی میز مازندران نیز در این مراسم گفت : “نوشاد”‌و “نیما” عالمیان و “پوریا عمرانی” ، به عنوان آینده دار ترین ورزشکار این رشته در کشور ، با قدرت به دنبال کسب سهمیه حضور در رقابت های المپیک لندن هستند .

    “عباس زعفری”‌اظهار داشت : برنامه اصلی ما در سال های اخیر ، توجه به سنین پایه و تشکسل کمیته های استعداد یابی است که عناوین این قهرمانان بابلی ، حاصل برنامه ریزی هیات تنیس روی میز استان و همت خانواده های این ورزشکاران است .

    در پایان این نشست ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و هیات تنیس روی میز استان ، جوایزی را به بازیکنان نونهال مازندران که در رقابت های قهرمانی کشور به مقام نخست دست یافتند اهدا کردند

    نکته: گویا مسئولین این استان فراموش کرده اند که نام ملی پوش باسابقه سیده محجوبه عمرانی را ذکر کنند……
    بادمان باشد که خوزستان مهم تنیس روی میز بوده وخواهد بود….
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بابل مهد تنیس روی میز کشور است"
    1. رامين صفي خاني گفت:

      والا تا جایی که بنده اطلاع دارم استان خوزستان شهرستان مسجد سلیمان زادگاه و مهد پینگ پنگ ایران بوده بابل بازهم به نظر بنده مهد محصولات کشاورزی بسیار با کیفیتی نظیر برنج و مرکبات و مربا و عرق بهار نارنج و سبزیجات و کاهو و سبد و جاروو کلوچه میباشد.البته برادران عالمیان بسیار قابل احترام بوده و نقش به سزایی در ارتقای کیفی پینگ پنگ کشور داشته اند.
      با سپاس


    تازه ترین اخبار