امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۱:۴۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9928
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون تنیس روی میز کشور در حالی به مطالبات قانونی و منطقی  جامعه تنیس رو ی میز  اعم از کارشناسان ؛دلسوزان و  فعالان این رشته   چراغ سبز نشان داده که  فشارها براین فدراسیون اندکی کاهش یافته  ومسئولین فرصت  ومجال بیشتری برای روزآمد کردن ورفع کردن مشکلات  پیدا کرده اند. جذب  ودعوت از حاج داوود محمدی این…

    فدراسیون تنیس روی میز کشور در حالی به مطالبات قانونی و منطقی  جامعه تنیس رو ی میز  اعم از کارشناسان ؛دلسوزان و  فعالان این رشته   چراغ سبز نشان داده که  فشارها براین فدراسیون اندکی کاهش یافته  ومسئولین فرصت  ومجال بیشتری برای روزآمد کردن ورفع کردن مشکلات  پیدا کرده اند.
    جذب  ودعوت از حاج داوود محمدی این شخصیت فرهیخته و مفید درعرصه تنیس روی میز کشور یکی از این تغییرات بوده که  مطمئنا هم به سود مدیران فعلی فدراسیون خواهد بود و هم دیگر اقشار و طیفهای مختلف با تمام دیدگاهها.
    حاج داوود محمدی یکی از حقوق دانان و افراد بانفوذ ومثبت در سطح کشور محسوب می شود که علاوه بر تثبیت دیانت و تعهد  در حوزه  مدیریت ورزشی نیز  به تنهایی حکم یک فدراسیون را دارد.
    مطمئنا با وجود افراد برجسته ای چون حاج داوود روند خطا و اشتباه  وبرخی موارد  مورد اختلاف کند شده  واگر قرار باشد تصمیمات غیر منطقی بصورت عمد یا غیر عمد اتخاذ گردد باید از زیر ذره بین حقوقی و مدیریتی این شخصیت فرهیخته عبور نماید  ومطمئنا  با شناختی که از حاج داوود  به نظر می رسد ایشان زیر بار هیچ بار منفی که برخلاف منافع عمومی باشد نخواهد رفت.
    اما بصورت شفاف و منطقی باید عنوان نمایم که در هر صورت رای حاج داوود در کمیته فنی فقط یک رای بوده  واحتمال اینکه در برخی تصمیمات خروجی  از قبل مشخص باشد  کمترین شکی نیست.
    درهر صورت از یک طرف  ورود حاج داوود به این کمیته  را باید به فال نیک گرفت  وازدیگر سو نباید فقط وفقط به یک نفر همانند حاج داوود اکتفا کرد.باید امثال حاج داوودها را به میدان آورد تا حداقل در رای گیری کمیته فنی تعادلی منطقی ایجاد گردد.
    درارتباط با انتخاب شایسته سیما لیموچی  بایدعنوان کنیم که انتخاب  خانم لیموچی  که  یک شخصیت بین المللی وعلمی و کاملا مقاوم وفراجاحی وکاربلد است عالی تر از عالی است اما مشکل و مورد بسیار مهمی که در این بین دیده می شود این است که چرا و به چه علت خانم لیموچی سرمربی تیمهای ملی نشد ؟ودیگر اینکه چرا دراردویی که از فردا برای بانوان آغاز می شود نامی از ایشان نیست؟
    انتخاب خانم لیموچی برای  پینگ پنگ بانوان   بهترین رخدادی است که ممکن بود اتفاق بیافتد اما در صورتی که با اختیارات  سرمربیگری تیمهای ملی  به اتمام می رسید.تازه به نظراینجانب این سمت هم برای سرکار ایشان زیاد نیست.
    امیدوارم مسئولین و سیاستمداران اجرایی فدراسیون متوجه این موضوع باشند که اگر به هر دلیلی یکی از اعضای جدید ویا قدیم  استعفا دهد وضعیت فدراسیون وارد یک بحران جدید خواهد شد.
    بازیکنانی که تا دیروز بدترین رفتار وکردار را با مدیریت فدراسیون وشخص  رئیس  داشته اند   امروز یار غار شده  وبراحتی همه چیز را فراموش کرده اند.از طرف دیگر خود مسئولین فدراسیون و شخص رئیس که این بازیکنان را در رسانه ها به بازیکن سالاری متهم میکند  دقیقا با همان بازیکنان  خلوتها دارد البته بخیل نیستیم چرا که اعتقاد داریم بعد از هر جنگی بالاخره صلحی هست اما گفتیم تا …
    نکته آخر اینکه:قشر کم خبرتر ومبتدی امیدوارتر از گذشته وقشرمتوسط نسبتا امیدواروکارشناسان وکاربلندان کماکان به شبهه واما واگر اوضاع را دنبال میکنند.

     مدیر سایت: سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحلیل هفتگی سایت"
    1. amidi گفت:

      با سلام .روش تصمیم گیری در کمیته فنی ابتدا بر پایه اقناع و تفکر جمعی که اکثرا این روش جواب میدهد و اخرین راه کار رای گیری است.بیائید با واژه سر مربی بازی نکنیم در واقع مربی و کمک مربی داریم مگر شرح وظایف مدونی نوشته شده که وظایفی فراتر برای هر یک تدوین شده باشد.مربیان جوانان و نوجوانانو بزرگسالان با کمکهاشان.امور تیمهای ملی را ساماندهی و برنامه ریزی میکنند و مدیر تیمهای ملی مشکلات انها را در جلسات کمیته فنی مطرح خواهد کرد.اینکه یک سر مربی داشته باشیم که همراه تمامی تیمها در اردو و سفرها باشد صحیح و امکانپذیر نیست.تمامی عزیزان مربی بدور از این مناسب بی ارزش خود را وظیفه مند میدانند به تیم ملی جمهوری اسلامی ایران خدمت کنند.و روش سابق که سرمربی جوانان وسرمربی بزرگسال و…داشتیم نتیجهای مثبت داشته که ما انرا دنبال کنیم؟

    2. amidi گفت:

      با سلام .روش تصمیم گیری در کمیته فنی ابتدا بر پایه اقناع و تفکر جمعی که اکثرا این روش جواب میدهد و اخرین راه کار رای گیری است.بیائید با واژه سر مربی بازی نکنیم در واقع مربی و کمک مربی داریم مگر شرح وظایف مدونی نوشته شده که وظایفی فراتر برای هر یک تدوین شده باشد.مربیان جوانان و نوجوانانو بزرگسالان با کمکهاشان.امور تیمهای ملی را ساماندهی و برنامه ریزی میکنند و مدیر تیمهای ملی مشکلات انها را در جلسات کمیته فنی مطرح خواهد کرد.اینکه یک سر مربی داشته باشیم که همراه تمامی تیمها در اردو و سفرها باشد صحیح و امکانپذیر نیست.تمامی عزیزان مربی بدور از این مناصب بی ارزش خود را وظیفه مند میدانند به تیم ملی جمهوری اسلامی ایران خدمت کنند.و روش سابق که سرمربی جوانان وسرمربی بزرگسال و…داشتیم نتیجه ای مثبت داشته که ما انرا دنبال کنیم؟

    3. amidi گفت:

      در ضمن سرکار خانم لیموچی مربی و مسئول این اردو هستند و همکار محترم سرکار خانم رجبیان هم مربی تیم اعزامی به مجارستان هستند.{صد درویش در یک گلیم بخسبند ولی دو پادشاه در یک اقلیم نگنجند.}میدانید که نفرات در ۴ رده سنی در اردو هستند و حضور حداقل دو مربی نیاز است.اگر لازم باشد با صلاحدیدسرکار خانم لیموچی مربی و یا بازیکن جدید هم به اردو اضافه خواهد شد.


    تازه ترین اخبار