امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۵:۴۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9935
    ارسال خبر چاپ خبر
  • متاسفانه  در روزهای اخیر شاهد نظرهایی در سایت هستیم که عرصه این سایت را به انتقام گیری و جنگهای لفظی و شخصی  مبدل نموده است.تلاش ما این بوده که حتی نظرهایی را که برضد مدیر سایت  ارسال می شده منتشر  نماییم….. متاسفانه  این روزها نظرهایی رد و بدل می شود که در شان ومنزلت برخی…

    متاسفانه  در روزهای اخیر شاهد نظرهایی در سایت هستیم که عرصه این سایت را به انتقام گیری و جنگهای لفظی و شخصی  مبدل نموده است.تلاش ما این بوده که حتی نظرهایی را که برضد مدیر سایت  ارسال می شده منتشر  نماییم…..
    متاسفانه  این روزها نظرهایی رد و بدل می شود که در شان ومنزلت برخی از دوستان و همکاران نیست.خصوصا در حوزه بانوان.
    یکی از بالاترین افتخارات سایت این بوده که باندازه تمام تاریخ تنیس روی میز بانوان محترم مطلب؛مقاله؛پیشنهاد؛پیگیری وراهکار ودرنهایت پشتیبانی صورت گرفته است و….
    وقت وزحمات وفشارهایی را که اینجانب برای بانوان عزیز وگرامی صرف ومتحمل شده ام از باور دوستان خارج است.لذا شایسته نیست که بجای مسائل فنی دچار درگیریهای شخصی و تیکه پرانی و طعنه زدن باشیم….
    انشاالله مطلب رسیده باشد

    اگر درخانه کس است یک حرف بس است

    امیدواریم  همه چون آیینه شفاف  ویک دل و یک زبان باشیم….

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبرمهم"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب. تشکر از دقت و درایت عمیق مدیریت محترم سایت.

    2. با سلام
      بنده مدیریت خبرگزاری ورزش و جوانان ماهشهر را بر عهده دارم و میدانم که خبرگزاری چقدر سخت و دشوار است اگر منصفانه نگاه کنیم آقای علوی مدیریت سایت تلاش بسیار زیادی را انجام میدهند که شاید از عهده یک تیم ده نفره هم بر نیای به عقیده بنده ایشان مطالب کثیری را در ارتباط با بحث بانوان در سایت گذاشته که مطمئناً این مهم کمک شایانی به رده بانوان در کشور کرده است لذا بنده لازم میدانم به نمایندگی از جامعه ورزش پینگ پنگ ماهشهر از آقای علوی تشکر کرده و به ایشان خسته نباشید بگویم.


    تازه ترین اخبار