امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۸:۴۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9941
    ارسال خبر چاپ خبر
  • متاسفانه این روزها ایمیل ها و پیغامهایی از برخی دوستان بدستمان می رسد که تعجب بسیاری را بهمراه دارد. برخی از دوستان اعتراض دارند که چرا وبه چه علت از نوشته ها یا دیدگاههای برخی نفرات در سایت استفاده می شود… یا اینکه این افراد دنبال منافع شخصی خود هستند واز طریق سایت ما دنبال…

    متاسفانه این روزها ایمیل ها و پیغامهایی از برخی دوستان بدستمان می رسد که تعجب بسیاری را بهمراه دارد. برخی از دوستان اعتراض دارند که چرا وبه چه علت از نوشته ها یا دیدگاههای برخی نفرات در سایت استفاده می شود… یا اینکه این افراد دنبال منافع شخصی خود هستند واز طریق سایت ما دنبال فلان و…..
     درجواب این عده از دوستان محترم باید عنوان کنم که سایت ما متعلق به تمام اقشار و طیفهای تنیس روی میز کشور می باشد با دیدگاههای مختلف وما چون عهد کرده ایم که اصل بی طرفی را رعایت نماییم از تمام دیدگاهها ونظریات و…دوستان استفاده میکنیم وباافتخار منتشر میکنیم . بعد از انتشار این دیدگاهها و افکار زمینه را برای نقد یا بررسی بعهده افکار عمومی میگذاریم..
    لذا با این روش باب تنوع و تکثر و در نهایت فعالیت همه گیر از تمام طیفها را در صحنه فراهم میکنیم. درخاتمه از برخی دوستان تمنا دارد در این باره با منطق و تامل بیشتری تفکر نمایند. اینجانب فقط از نامه ها ونوشته ها و….که توهین یا بحث خصوصی تلقی میگردد جلوگیری مینمایم ودر عوض اعتقاد دارم هر کس با هر دیدگاه چه موافق و چه مخالف هرطرح و برنامه وراهکاری برای بهبود و پیشرفت تنیس روی میز دارد ما مسئول و موظفیم که دیدگاهها و نوشته های آنان را در سایت قرار دهیم.

    مدیر سایت : علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صرفا جهت اطلاع"
    تازه ترین اخبار