امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۳:۳۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9948
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز ضمن تاکید بر لغو برگزاری مسابقات لیگ برتر در موعد مقرر، گفت: این تصمیم به دلیل مدارک ناقص تیم‌های شرکت کننده و پرداخت نشدن ورودیه از سوی آنها اتخاذ شد. داریوش ضرغام‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پنج تیم برگزارکننده فصل جدید رقابت‌های تنیس…

     

    رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز ضمن تاکید بر لغو برگزاری مسابقات لیگ برتر در موعد مقرر، گفت: این تصمیم به دلیل مدارک ناقص تیم‌های شرکت کننده و پرداخت نشدن ورودیه از سوی آنها اتخاذ شد.
    داریوش ضرغام‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پنج تیم برگزارکننده فصل جدید رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند، اظهار داشت: قرار بود این فصل از مسابقات از فردا آغاز شود در حالیکه تنها یک تیم ورودیه مسابقات را پرداخت کرده است، ضمن اینکه مدارک سه تیم دیگر هم هنوز به دست‌مان نرسیده است.
    وی با یادآوری اینکه ۶ میلیون تومان ورودیه شرکت در لیگ برتر برای هر یک از تیم‌هاست، ادامه داد: پتروشیمی تنها تیمی است که ورودیه و مدارک خود را بدون نقص به فدراسیون ارسال کرده است اما تیم‌های ذوب آهن، نظام پزشکی و دانشگاه آزاد نه ورودیه خود را پرداخت کرده‌اند و نه مدارک‌شان را در اختیار ما گذاشته‌اند، ضمن اینکه ۶ میلیون تومان ورودیه نفت سپاهان هم پرداخت نشده است.
    رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز یادآور شد: به همین دلیل با وجود برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آغاز لیگ برتر در موعد مقرر (۷ آذر) را لغو کردیم و به تیم‌ها تا ۱۰ آذرماه فرصت دادیم تا نسبت به پرداخت ورودیه، تکمیل مدارک و ارسال آنها به فدراسیون اقدام کند.
    ضرغام‌پور با بیان اینکه پیش از این و در چند نوبت مهلت‌هایی را برای تیم‌ها جهت اقدام در این زمینه تعیین شده بود، خاطر نشان کرد: این آخرین مهلت تعیین شده است. تیم‌هایی که تا ۱۰ آذرماه ورودیه خود را پرداخت نکنند و مدارک‌شان را به طور کامل ارسال نکنند از جدول لیگ کنار گذاشته می شوند چون مسابقات فقط برای یک هفته به تاخیر افتاده است. سازمان لیگ از دوشنبه آینده لیگ برتر را آغاز خواهد کرد.
    وی تاکید کرد: بیشترین مشکل مربوط به تیم ذوب آهن است که هنوز وضعیت مالی این تیم شفاف نشده است. در کل بازرسی در باشگاه ذوب آهن باعث شده که هنوز وضعیت مالی تیم تنیس روی میز این باشگاه مشخص نشود اما مسئولان ذوب آهن قول داده‌اند تا عصر امروز مدارک خود را به ما تحویل دهند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دلایل تعویق لیگ تنیس روی میز تشریح شد/ مدارک ناقص و پرداخت نشدن ورودیه"
    تازه ترین اخبار