امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۲:۰۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9951
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز اسامی داوران رقابت های المپیک اعلام شد.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازروابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ حمید رضا صباغیان تنها داور  ایران جهت قضاوت رقابت های تنیس روی میز المپیک  لندن توسط…

    بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز اسامی داوران رقابت های المپیک اعلام شد.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازروابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ حمید رضا صباغیان تنها داور  ایران جهت قضاوت رقابت های تنیس روی میز المپیک  لندن توسط فدراسیون جهانی انتخاب شد و نام وی در جمع داورانی که برای قضاوت این مسابقات برگزیده شده اند قرار گرفت.

    همچنین شاهرخ شهنازی به عنوان عضو هیئت ژوری مسابقات تنیس روی میز المپیک ۲۰۱۲ لندن از طرف سایت فدراسیون جهانی معرفی شده است.

     

    این اتفاق بزرگی برای تنیس روی میز ایران خواهد بود. چرا که المپیک بزرگ ترین آوردگاه ورزشی دنیاست و حضور کشورهای مختلف جهان در این رقابت ها چه در سطح قهرمانی و چه در سطوح مختلف برگزاری، معرف وجهه بین المللی ورزش هر کشور است .

    امید می رود با دریافت سهمیه هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان در ادامه روند پیشرفت تنیس روی میز موفقیتی دیگر در رقابت های المپیک لندن خلق کنیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صباغیان داور و شاهرخ شهنازی عضو هیات ژوری تنیس روی میز در المپیک ۲۰۱۲ لندن"
    تازه ترین اخبار