امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۳:۰۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9953
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ؛مسابقات قهرمانی خردسالان استان البرز (انتخابی قهرمانی کشور) در تاریخ ۵/۹/۹۰ در خانه پینگ پنگ مجموعه ورزشی شهید مطهری کرج با حضور ۲۴ خردسال برتر استان انجام شد که در پایان آرین غفاری مقام نخست و نوید شمس مقام دوم و فرزاد معدنی مقام سوم این رقابتها را کسب…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ؛مسابقات قهرمانی خردسالان استان البرز (انتخابی قهرمانی کشور) در تاریخ ۵/۹/۹۰ در خانه پینگ پنگ مجموعه ورزشی شهید مطهری کرج با حضور ۲۴ خردسال برتر استان انجام شد که در پایان آرین غفاری مقام نخست و نوید شمس مقام دوم و فرزاد معدنی مقام سوم این رقابتها را کسب کردند.

     گفتنی است نفرات اول تا سوم این مسابقات در غالب تیم استان به مربیگری آقای بیژن غفاری در مسابقات قهرمانی کشور که در تاریخ ۱۶ الی ۱۹ آذرماه در کرمان برگزار می گردد شرکت خواهند کرد، لازم به ذکر است که نوید شمس با ۶ سال سن به عنوان یکی از کم سن و سال ترین بازیکنان تاریخ مسابقات قهرمانی کشور به این مسابقات اعزام خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات قهرمانی خردسالان استان البرز"
    1. پيشيار گفت:

      با سلام

      بیژن یکی از علاقکندان دلسوز و قهرمانان سابق این رشته ورزشی است و برای خودش،پسرش آقا آرین و همه شاگردهاش آرزوی موفقیت دارم.

    2. آرش گفت:

      با سلام
      نوید شمس یکی از استعدادهای ناب پینگ پنگ کشور است که در ۶ سالگی درخشیده و در آینده بیشتر از او و برادرش حمید نونهال برتر استان خواهیم شنید. به امید موفقیت او و تیم استان البرز در مسابقات قهرمانی کشور

    3. شاهین گفت:

      نوید شمس با بازی زیبا و جذابش همه چشمها را به سوی خود می کشد، آینده ای روشن را برای او آرزومندم

    4. سید کیانوش احمدی گفت:

      افرین قهرمان برای خودت و برادرت ارزوی موفقیت میکنم


    تازه ترین اخبار