امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۵:۰۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9967
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی فصل گذشته تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن گفت: اطلاعی ندارم که باشگاه برای هدایت تیم روی من نظر دارد یا خیر زیرا هنوز وضعیت تیم هم مشخص نشده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛احمد احسانی اظهار داشت: باشگاه دو ماه قبل برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرد و اسامی تعدادی از…

    سرمربی فصل گذشته تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن گفت: اطلاعی ندارم که باشگاه برای هدایت تیم روی من نظر دارد یا خیر زیرا هنوز وضعیت تیم هم مشخص نشده است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛احمد احسانی اظهار داشت: باشگاه دو ماه قبل برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرد و اسامی تعدادی از بازیکنان اصفهانی نیز به سازمان لیگ فدراسیون ارسال شده اما وضعیت نهایی تیم مشخص نشده است.
    وی ادامه داد: پیگیر وضعیت تیم هستیم و امروز و فردا بعد از بازگشت مدیر عامل باشگاه از چین با وی صحبت می‌کنیم.
    سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن با اشاره به اینکه باشگاه جواب قطعی نداده است، تاکید کرد: تا زمانی که تکلیف تیم مشخص شود، امکان جذب بازیکن وجود ندارد زیرا نمی‌توان بی حساب و کتاب با بازیکنان مذاکره کرد.
    وی اضافه کرد: در صورتی هم که تمایل به تیم‌داری داشته باشد، معلوم نیست که همچنان سرمربی تیم باشم یا باشگاه نظر دیگری در این باره داشته باشد.
    به گزارش فارس، بیستمین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور که قرار بود از روز دوشنبه هفته جاری آغاز شود به تاخیر افتاد.
    ذوب آهن، دانشگاه آزاد، نظام پزشکی، نفت سپاهان و پتروشیمی پنج تیم شرکت کننده در فصل جدید مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر هستند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی اسبق تیم ذوب آهن:نمی‌دانم سرمربی تیمم یا تغییر کرده‌ام"
    1. amidi گفت:

      با سلام انشاالله با پیگیریهای جناب اقای مولایی سرپرست محترم هیات و جناب اقای دکتر خدا بخش مدیر کل محترم تربیت بدنی و جوانان استان ،حداقل یک یا دو تیم از این استان در لیگ برتر داشته باشیم


    تازه ترین اخبار