امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۲:۵۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9971
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رقابتهای انتخابی تنیس روی میز  پیشکسوتان مازندران برای اعزام به رقابتهای قهرمانی کشور با معرفی نفرات برگزیده به پایان رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛عباس زغفری‌اظهار داشت: در این رقابتها، ۴۲ ورزشکار پیشکسوت از هشت شهر مازندران حضور داشتند که روز شنبه در سالن شهرک تاج محمودآباد با یکدیگر رقابت کردند. وی…

     
    رقابتهای انتخابی تنیس روی میز  پیشکسوتان مازندران برای اعزام به رقابتهای قهرمانی کشور با معرفی نفرات برگزیده به پایان رسید.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛عباس زغفری‌اظهار داشت: در این رقابتها، ۴۲ ورزشکار پیشکسوت از هشت شهر مازندران حضور داشتند که روز شنبه در سالن شهرک تاج محمودآباد با یکدیگر رقابت کردند.
    وی بیان داشت: در پایان این رقابتها در رده سنی ۴۰ الی ۴۹ سال، سید تقی هاشمی ‌از ساری به مقام قهرمانی رسید و در رده سنی ۵۰ تا ۶۰ سال حسین خاوری نژاد ‌از قائم شهر اول شد.
    زعفری گفت: در رده سنی ۶۰ الی ۷۰ سال، مجید قربان پور ‌از قائم شهر در جایگاه قهرمانی ایستاد و در رده سنی ۷۰ سال به
    بالا ‌محمود برزوی ‌از قائم شهر با غلبه بر حریفان مقام اول این رقابتها را به خود اختصاص داد.
    رئیس هیئت تنیس روی میز مازندران افزود: رقابتهای قهرمانی پیشکسوتان کشور، ۲۳ تا ۲۵ آذر ماه در گلستان برگزار می شود که امیدواریم با تلاش ورزشکاران پیشکسوت، عنوان قهرمانی این رقابتها را برای مازندران به ارمغان بیاوریم
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابتهای انتخابی تنیس روی میز پیشکسوتان مازندران پایان یافت"
    1. فاطمه رجبی گفت:

      با عرض سلام به هم شهری های خوب پیشکوت ,کسب این مقام ها را تبریک گفته و یادآور می شوم تنیس روی قایم شهر هنوز هم مانند گذشته حرفی برای گفتن دارد.


    تازه ترین اخبار