امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۴:۲۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9976
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سایت رسمی باشگاه استقلال؛تیم تنیس روی میز استقلال تهران حریف مستقیم خود تیم گلستان تجارت جنوب را که با سرمایه زیادی تیم تشکیل داده بود با نتیجه ۴ بر ۰ مغلوب کرد.استقلال سه دوره متوالی قهرمان باشگاههای تهران بوده است. سرپرست و سرمربی این تیم ؛آقای امیر احتشام زاده…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سایت رسمی باشگاه استقلال؛تیم تنیس روی میز استقلال تهران حریف مستقیم خود تیم گلستان تجارت جنوب را که با سرمایه زیادی تیم تشکیل داده بود با نتیجه ۴ بر ۰ مغلوب کرد.استقلال سه دوره متوالی قهرمان باشگاههای تهران بوده است.
    سرپرست و سرمربی این تیم ؛آقای امیر احتشام زاده قهرمان اسبق پینگ پنگ آسیا ضمن بیان این مطالب خاطر نشان کرد روز پنجشنبه ۳ آذر ماه ۱۳۹۰ اولین مسابقه استقلال بود که موفق به شکست ۴ بر ۰ حریف خود شد و مسابقه بعدی در برابر تیم دانشگاه آزاد خواهد بود که این بازی جمعه آینده و از ساعت ۴ بعد از ظهر در سالن هیئت پینگ پنگ تهران واقع در خیابان  حجاب جنب ساختمان والیبال  برگزار می شود.
    ترکیب تیم پینگ پنگ استقلال تهران در این بازی بدین شرح اعلام گردید:مهران احدی- واحد مالمیری- محسن خطیون-پویان پاک نژاد- هادی صبحی-محسن حسین زاده و رضا آریا یار.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم تنیس روی میز استقلال گام اول را محکم برداشت"
    تازه ترین اخبار