امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۷:۵۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9981
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل ازباشگاه خبری فارس «توانا»، با وجود اینکه ۸ تیم برای حضور در لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان اعلام آمادگی کرده‌ بودند، اما در روز قرعه‌‌کشی تنها ۳ تیم شرکت کردند تا برگزاری لیگ با ابهام مواجه شود. باشگاه ذوب‌آهن که فصل گذشته با دو تیم در لیگ شرکت…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل ازباشگاه خبری فارس «توانا»، با وجود اینکه ۸ تیم برای حضور در لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان اعلام آمادگی کرده‌ بودند، اما در روز قرعه‌‌کشی تنها ۳ تیم شرکت کردند تا برگزاری لیگ با ابهام مواجه شود.
    باشگاه ذوب‌آهن که فصل گذشته با دو تیم در لیگ شرکت کرده بود، امسال تنها یک تیم را روانه مسابقات خواهد کرد.

    مس کرمان و هیئت تهران دیگر تیم‌های حاضر در مراسم قرعه‌کشی بودند. این در حالی بود که پتروشیمی تهران به دلیل بخشنامه ریاست جمهوری مبنی بر عدم تیم‌داری شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی در لیگ‌های حرفه‌ای ورزشی از شرکت در مسابقات انصراف داد.

    داریوش ضرغامپور، رئیس سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ با تأیید این خبر گفت: در صورتی که نتوانیم تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر را افزایش دهیم، مجبور هستیم مسابقات بانوان را به صورت متمرکز برگزار کنیم.

    وی افزود: در حال رایزنی با تیم‌های هیئت قزوین و هیئت گلستان هستیم تا در لیگ بانوان حاضر شوند تا شاهد برگزاری مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ در اواخر آذرماه باشیم.

    شهربانو مصدق، نایب‌رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان گلستان نیز در این باره گفت: به دلیل مشکلات مالی از حضور در لیگ مطمئن نیستیم و در صورتی که بتوانیم اسپانسر جذب کنیم حتماً وارد مسابقات خواهیم شد.

    وی ادامه داد: در حال مذاکرات پایانی با اسپانسر هستیم و امیدوارم بتوانیم با جذب حامی مالی یکی از شرکت‌کنندگان لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان باشیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هیئت پینگ‌پنگ گلستان در صورت جذب اسپانسر وارد لیگ بانوان می‌شود"
    تازه ترین اخبار