امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۷:۲۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11618
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اشتباه نکنید منظور ما از تحریف تاریخ در باره نام خلیج همیشه فارس نیست !!!البته قصد ما هم در این شرایط بدون غرض است ….. با توجه باینکه تاکنون رقابتهای فجر در ایران ۱۹ سال سابقه داشته است متاسفانه بصورت دانسته یا نداسته این پیشینه تاریخی و برجسته تحریف شده وتمام این سالها به دست…

    اشتباه نکنید منظور ما از تحریف تاریخ در باره نام خلیج همیشه فارس نیست !!!البته قصد ما هم در این شرایط بدون غرض است …..
    با توجه باینکه تاکنون رقابتهای فجر در ایران ۱۹ سال سابقه داشته است متاسفانه بصورت دانسته یا نداسته این پیشینه تاریخی و برجسته تحریف شده وتمام این سالها به دست فراموشی مطلق سپرده شده است.
    رئیس محترم فدراسیون تنیس روی میز در نشست خبری خود در ارتباط با رقابتهای فجر گفته است که این رقابتها اولین بار است برگزار می شود!البته شاید منظور ایشان این بوده که برای اولین بار است که این رقابتها دارای امتیاز بین المللی می باشد.
    با توجه باینکه قرار شده به احترام رقابتهای فجر فعلا از مطالب و مقالات انتقادی یا توجیهی همچون قبل مطالبی را رسانه ای ننماییم اما گاهی وقتها از غصه تنیس روی میز مظلوم قلب وقفسه سینه ما تحت سخت ترین فشار ها قرار می گیرد بگونه ای که اگر چه فعلا از نوشتن حذر میکنیم اما با زبان ایما و اشاره که می توان به برخی مطالب و مقاصد اشاره نماییم.
    نکته اول:
    در اینکه رقابتهای فعلی فجر دارای رنکیگ بین المللی می باشد کمترین شکی نیست.اما آیا به نظر شما اگر امروز به این رقابتها امتیاز بین المللی داده می شود حاصل زحمت ۱۹ دوره قبل نیست؟آیا خواسته یا ناخواسته این ۱۹ سال رفابتها را کمرنگ یا بنوعی محو نکرده ایم؟
    نکته دوم:
    اطلاعات و یافته های ما حاکی از این است که دوستان دارای مسئولیتهای بین المللی در این مورد نقش بسزایی داشته اند…اطلاعات تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.
    نکته سوم: انگار همین دیروز بود که ریاست محترم فدراسیون در گفته ها ی رسمی خود که در تمامی رسانه ها منتشر گردید یکی از اهداف فدراسیون را رفتن روی سکوی …..تا سال ۲۰۱۴ عنوان کرده بودند. اما امروز در گفته های جدید ایشان که از قضا باز هم بصورت رسمی منتشر شده است فرموده اند که در سال ۲۰۱۶ روی سکو خواهیم رفت…
    آیا مسئولان فدراسیون متوجه تغییرات استراتژیک وعینی در حوزه تنیس روی میز کشور نیستند؟آیا به این نکته توجه دارند که بسیاری از معادلات تغییر کرده ویکی از اصلی ترین این تغییرات این است که خانواده شریف تنیس روی میز از طریق سایتهای ورسانه های خبری اختصاصی این رشته که خوشبختانه تعداد آنان رو به افزایش است تمامی عددها و رقمها وقولها و قرارها ی مسئولین را زیر ذره بین قوی خود رصد میکنند؟
    پس این تناقضات مسلم در رسانه ها برای چیست؟ آیا خانواده شریف تنیس روی میز حق ندارند از این تناقضات ناراحت ونگران باشند؟
    این چند سطر بخاطر رفع فشار قلبی بود وفقط قرب الی الله قلمی گردید.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحریف تاریخ ؛این بار در رشته تنیس روی میز"
    1. modir گفت:

      با سلام
      دوست گرامی ما عرض کردیم البته شاید نگفتیم حتما!لطفا یک بار دیگرمطلب ما را مطالعه فرمایید.
      با تشکر

    2. دوستدار پینگ پنگ گفت:

      ممنون از پاسخ شما ولی این جمله خود شماست :
      نکته اول
      در اینکه رقابتهای فعلی فجر برای اولین بار است که دارای رنکیگ بین المللی می باشد کمترین شکی نیست.اما آیا به نظر شما اگر امروز به این رقابتها امتیاز بین المللی داده می شود حاصل زحمت ۱۹ دوره قبل نیست؟آیا خواسته یا ناخواسته این ۱۹ سال رفابتها را کمرنگ یا بنوعی محو نکرده ایم؟

      این یعنی قبلا مسابقات فجر رنکینگ جهانی نداشته است درسته ؟

      • modir گفت:

        با سلام مجدد
        دوست گرامی
        در اینکه حرفهای شما صحت دارد کمترین شکی نیست.
        اما منظور ما یا درست منتقل نشده یا اینکه درست برداشت نشده است.
        در هر صورت ما پیشاپیش کلیه قصور را در این کوتاهی یا کوتاهیهای غیر عمد مشابه متقبل می شویم.
        همچنین جادارد تا از دقت عمل ودرنهایت راهنماییهای شما قدردانی گردد.
        متن ویرایش گردید تا مطلب بصورت روان منتقل گردد.
        با تشکر

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.این حقیر با ریاست فدراسیون قبلی اقای شهنازی با حضور دبیر محترمشان در اواخر ریاست ایشان جلسه ای داشتم با توجه باینکه سالها منتقد علنی ایشان بودم پس از گفتمان با و مشخص شدن معضلات این رشته علاقه وافری به این رشته را در کلام او احساس ولی پس از حدود ۱۳ سال ایشان معتقد بود که در انتخاب افراد اشتباهاتی داشته اند .اقای علوی با توجه باینگه مشارالیه واقعا علاقه مند و مدیون این رشته هستند و هم اکنون قائم مقام اسیا در این رشته می باشند و گنجینه اسرار و بخوبی روی افراد پس از ۱۳ سال شناخت حاصل کرده بوده به خاطر انکه تاریخ تکرار نشود و افت و معضل این رشته بیش از این به نوجوانان و جوانان ما لطمه نزند مصاحبه ای با ایشان در خواست و انجام من مطمئنم خواهند پذیرفت و بسیار به نفع این رشته مظلوم که مشارالیه هم اکنون هم در ان سهم مقامی اسیا را دارد خواهد بود.لطفا دعوت علنی و بوسیله سایت نیز انجام و جوابیه ان نیز در سایت شفاف اعلام شود با تشکر.

      • modir گفت:

        جناب آقای ترکان
        با سلام
        احتراما؛قبلا از ایشان درخواست انجام مصاحبه گردیده بود که بنا به دلیل مشغله ومهیا نبودن شرایط به هر صورت انجام نشد.
        با توجه به درخواستهای مکرر دوستان و خانواده تنیس روی میز برای انجام مصاحبه با جناب شهنازی که مدت حدود ۱۳ سال مدیر فدراسیون تنیس روی میزبوده اند از همین جا بصورت رسمی درخواست انجام مصاحبه را داریم.
        انشاالله بزودی از طریق پست الکترونیکی این درخواست را تقدیم حضور ایشان خواهیم نمود.
        با تشکر

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب و تشکر از شما برادر متعهد.


    تازه ترین اخبار