امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۸:۵۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66168
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سر انجام با پیگیری های به عمل آمده از سوی سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ، فدراسیون جهانی ITTF در تقویم خود چهارمین دوره فجر کاپ را به بیست و چهارمین دوره تغییر داد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج. ا. ایران…

    سر انجام با پیگیری های به عمل آمده از سوی سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ، فدراسیون جهانی ITTF در تقویم خود چهارمین دوره فجر کاپ را به بیست و چهارمین دوره تغییر داد .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج. ا. ایران ، علی رغم سابقه طولانی کشورمان در برگزاری منظم مسابقات فجر کاپ همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ، متاسفانه در سایت فدراسیون جهانی همواره چند سال برگزاری اخیر این مسابقات درج می شد و توجهی به دوره های گذشته آن نمی شد . تا اینکه با روی کار آمدن احمد سعادتمند به عنوان سرپرست فدراسیون ، وی با مکاتبات و پیگیری های فراوان ، مسئولان فدراسیون جهانی را مجاب کرد تا دوره های گذشته این رقابت ها را که به گفته اهالی این رشته دارای رنکینگ نیز بوده را در تقویم جدید و سایت این فدراسیون اعمال کنند .

    سر انجام فدراسیون جهانی ITTF در تازه ترین تقویم منتشره و همچنین سایت خود این تغییرات را اعمال کرد تا کاپ فجر در زمره تورنمنت های معتبر این رشته به شمار رود .

    توضیح مدیر سایت:

    ضمن تشکر از سرپرست محترم فدراسیون ذکر چند نکته در این ارتباط ضروری به نظر می رسد.اول اینکه در طی این چند سال حتی برای یک بار هیچکدام از طیفها و افراد و دلسوزان مختلف این رشته با فدراسیون قبلی همگام نشدند  خصوصا اینکه افراد دارای سایت این خانواده علیرغم خبررسانی فدراسیون در ارتباط باوجود تحریف تاریخ فجر کاپ توسط فدراسیون وخصوصا فدراسیون نشینان که خدا را شکر همگی آنان کماکان در فدراسیون فعلی نیز حضور دارند حتی یک بار از تاریخ تحریف شده نام نبردند واز قضا بصورت مداوم وپیوسته وبصورت هماهنگ در دوران مبارزات برعلیه فدراسیون غیر پینگ پنگیها ایستادگی کردند.

    ای کاش از تمام کسانی که در همین نزدیکی هستند (داخل فدراسیون) سوال می شد که اگر آن دوران بد بود چرا و به چه علت بصورت تمام قد ورودر روی خانواده شریف این رشته ایستاده و با این سیستم نهایت همکاری را مینمودند.

    خصوصا باید در این بین از آقای مدیر سفرهای ملی سوال نمود که در آن دوران بدون حتی یک بار اعتراض به این بحث ملی با الگوگیری از مارکوپولو مشغول سیر و سیاحت بدون زحمت بود والان در یک موج سواری علنی در جایی از این اقدام دفاع مینماید.

    برای نمونه به مطالب زیر مراجعه فرمایید:

    تحریف تاریخ ؛این بار در رشته تنیس روی میز

    تحریف دوباره تاریخچه جام فجر از سوی فدراسیون جهانی پینگ پنگ

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فجرکاپ به بیست و چهارمین دوره تغییر پیدا کرد +توضیح مدیر سایت"
    تازه ترین اخبار