امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۶:۱۲  آخرین بروزرسانی : دی ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 33844
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کاپیتان تیم ملی پینگ‌پنگ ایران معتقد است که به غیر از برادران عالمیان بیشتر بازیکنان ایرانی در مسابقات کاپ فجر افت داشته‌اند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مسابقات کاپ فجر، اظهار کرد: سطح این مسابقات در حد متوسط بود و…

    کاپیتان تیم ملی پینگ‌پنگ ایران معتقد است که به غیر از برادران عالمیان بیشتر بازیکنان ایرانی در مسابقات کاپ فجر افت داشته‌اند.

     


    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مسابقات کاپ فجر، اظهار کرد: سطح این مسابقات در حد متوسط بود و تیم‌های خوبی مانند هند و مجارستان در این رقابت‌ها با بازیکنان جوان خود شرکت کرده بودند.

     

    وی ادامه داد: در این رقابت‌ها من از آمادگی ۴۰ درصدی برخوردار بودم، چون در آستانه این رقابت‌ها دچار آنفولانزا شدم و بدنم افت کرد به همین دلیل از عملکردم راضی نبودم.

     

    کاپیتان تیم ملی پینگ‌پنگ ایران افزود: واقعیت این است که جز نوشاد و نیما عالمیان افت تمام بازیکنان ایران در این رقابت‌ها محسوس بود که این موضوع به برنامه‌ریزی مسئولان برای تیم ملی باز می‌گردد. به هر حال نمی‌توان کتمان کرد که بازی مقابل حریفان خارجی و زیر نظر یک مربی خارجی برای بالا رفتن انگیزه بازیکنان تاثیرگذار است.

     

    وی ادامه داد: تمام برنامه‌ریزی‌های مسئولان و اعزام نشدن بازیکنان به مسابقات برون مرزی مانند تکه‌های یک پازل در افت کیفی بازیکنان تاثیر گذار است.

     

    اخلاق پسند خاطر نشان کرد: اردوی‌های تیم ملی هم می‌تواند موقعیت خوبی برای بازیکنان باشد، اما این اردوها هم که پس از چند وقت قرار بود برگزار شود، منتفی شد. اردوهای تیم ملی هم می‌تواند انگیزه خوبی برای بازیکنان ایجاد کند. فکر می‌کنم اگر مشکل بودجه هم وجود دارد، رییس فدراسیون باید این بودجه را تامین کند و مشکلات را برطرف سازد.

     

    وی در پاسخ به این سوال که شرکت نکردن در مسابقات برون مرزی چه تاثیری در رنکینگ بازیکنان داشته است؟ گفت: فکر نمی‌کنم بحث رنکینگ ربط مستقیمی به شرکت در مسابقات داشته باشد. چون ممکن است حضور در این رقابت‌ها باعث پایین آمدن رنکینگ هم شود. فکر می‌کنم باید ببینم که چه بازیکنانی شانس کسب موفقیت در مسابقات بین‌المللی دارند و از حضور آنها استفاده کنیم. حداقل نفرات اصلی تیم ملی بیشتر در میادین بین‌المللی حضور داشته باشند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند: ایرانی‌ها در کاپ فجر افت داشتند/ رییس فدراسیون مشکلات را برطرف کند"
    1. سیروس گفت:

      جناب آقای ضمن عرض سلام وخسته نباشی خواهشمند است در صورت امکان در خصوص رویه های تی اس پی توضیحاتی ارائه بفرمایید .ضمنا”اضافه بفرمایید در صورتی که در رالی حریفی مقابل بازیکنی با رویه راکت تی اس پی قرارگیرد چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشد با تشکر

    2. احمدی گفت:

      با سلام دوست من کارخانه tspیک کارخانه با تولیدات متنوع است که هر کدام خصوصیات جداگانه دارند در ایران نوع رویه دون کوتاه ان موسوم به اسپکتول رایج است که دارای جهش توپی بین رویه معمولی و انتی دون میباشد .اگر راجب به رویه دیگری اطلاعات میخواهید میتوانید از طریق اینترنت جستجو بکنید


    تازه ترین اخبار