امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۴:۴۸  آخرین بروزرسانی : دی ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 33994
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز گفت: در سایت خواندم که نوشته اند کاظم مستحقی به عنوان مربی نوجوانان انتخاب شده است و کسی به من چیزی نگفت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: کسی به من حرفی نزد که برکنار شده ام…

    مربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز گفت: در سایت خواندم که نوشته اند کاظم مستحقی به عنوان مربی نوجوانان انتخاب شده است و کسی به من چیزی نگفت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: کسی به من حرفی نزد که برکنار شده ام یا خیر اما روی سایت خواندم که فرد دیگری به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شده است، من برای وی آرزوی موفقیت می کنم.

     

    وی ادامه داد: آنچه در تنیس روی میز اهمیت دارد نفر نیست بلکه باید با همکاری و همدلی تلاش شود تا این ورزش را پیش ببرند و در عرصه های داخلی و خارجی مطرح سازند، اما بهتر است در زمینه مربیات ثبات وجود داشته باشد زیرا تغییرات مکرر نتیجه قابل قبولی نخواهد داشت و هم مربی و هم بازیکن دچار مشکلاتی می شوند و نتیجه ای عاید تنیس روی میز نخواهد شد.

     

    مربی تیم باشگاهی علیصدر همدان درباره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز گفت: در هفته سوم مسابقات لیگ ما با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل پتروشیمی نوری استان بوشهر شکست خوردیم اما از نظر من حق ما باخت نبود و ما به خاطر یک بک هند اشتباه و در گیم پنجم بازیمان را واگذار کردیم، حقیقت این است که بازیکنان ما خیلی خوب بودند اما بازیکنان پتروشیمی نوری فوق العاده بازی کردند.

     

    وی ادامه داد: عارف احمدی فر، بازیکن تیم پتروشیمی نوری بازیکن باتجربه ای است در سوپر لیگ بسیار بازی کرده و مقابل تیم علیصدر نیز بسیار خوب ظاهر شد.

     

    شاملو خاطرنشان کرد: تیم علیصدر همدان تیمی است که ۷۰ تا ۸۰ درصد بازیکنان آن بومی هستند، ما تیم جوانی داریم و کل بودجه بستن تیم ما در لیگ ۶۰ میلیون تومان است ضمن اینکه برای اولین بار است که در سوپر لیگ بازی می کنیم، بدیهی است که باید تاوان جوانگرائیمان را نیز بدهیم، البته برای بازی در سوپر لیگ باید تجربه آن را نیز داشت شاید این تیم علیصدر سال آینده باتجربه ای که در امسال به دست آورده است بهتر ظاهر شود.

     

    شاملو با بیان اینکه فاصله علیصدر همدان با ۳ تیم در لیگ برتر بسیار زیاد است درباره این گفته اش توضیح داد: فاصله تیم ها با تیم های پتروشیمی بندر امام ماهشهر، بانک دی و دانشگاه آزاد بسیار زیاد است و به طور حتم ما در مقابل آنها بسیار جوان هستیم و نمی توانیم نتیجه بگیریم.

     

    وی اضافه کرد: ما به همین نتایج هم قانع هستیم زیرا حضور تیم علیصدر در لیگ برتر تنیس روی میز باعث شد تنور لیگ داغ شود، تیم ما و نام استان همدان مطرح شود، مسئولان استان برای تماشای بازی به سالن بیایند و در نتیجه بیشتر به فکر بالابردن سطح ورزش تنیس روی میز در سطح استان همدان بیفتند زیرا استان ما یکی از پینگ پنگ خیزترین استان های کشور است و به خصوص در سال های اخیر و در سنین پایه این موضوع را نشان داده است.

     

    مربی تیم علیصدر همدان از ۲ بازی خانگی سخت پیش روی تیمش خبر داد و اعلام کرد: ما ۲ بازی سخت در همدان داریم که یکی ۱۲ دی ماه مقابل پتروشیمی بندر امام و دیگری ۱۷ دی ماه مقابل تیم دی است، می دانم که نتیجه گرفتن مقابل آنها سخت است اما همه تلاشمان را می کنیم تا با نمایش بازی های تماشاگرپسند بتوانیم برای استان همدان احاطه حیثیت بکنیم./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نادر شاملو: در سایت خواندم که دیگر مربی تیم ملی پینگ پنگ نوجوانان نیستم!"
    1. مهدی عرفانی گفت:

      آقای نادر شاملوی عزیز
      دوست و مربی ارزشمند تنیس روی میز ایران
      سلام علیکم
      زحمات بسیار زیاد و خستگی ناپذیر شما در انتقال دانش ٰ تجربیات و معلومات خود به دیگران و شناسایی استعدادهای ناب این رشته در بین نونهالان و نوجوانان این مرز و بوم ٰ همچنین پرورش بازیکنان بزرگی که برای استان همدان و ایران اسلامی عزیز افتخار آفرین بوده و هستند ٰ بر هیچکس پوشیده نیست .
      آموزش و پرورش – دانشگاهها – ادارات و ارگانهای مختلف – کارخانجات و شرکتهای مختلف – نیروهای مسلح و …………. علی الخصوص هیئت تنیس روی میز همدان و فدراسیون تنیس روی میز بارها و بارها می توانند صدق ادعای بنده را تایید نمایند .
      امیدوارم هر کجای این مملکت اسلامی که هستی ٰ شاد و تندرست باشی .
      شما هم جزو آندسته از مربیانی هستی که به حق واقعی خودت نرسیدی
      ایکاش به طریقی میشد نام چند مربی مطرح کشور را به بازیکنان طراز اول نوجوانان و جوانان ایران می دادند تا خودشان امتیاز بندی و رتبه بندی کنند و بر اساس آن تصمیم گیری میشد
      آنوقت مطمئنا نفر اول این مربیان شما انتخاب میشدید
      خوش برخورد – فنی – متخصص – قابل اعتماد – صادق و …….
      ولی فقط میگویم ایکاش
      امیدوارم روزی به آنچه شایستگی آنرا داری برسی
      شاد و موفق و سلامت باشی

    2. محسن محمدی گفت:

      انجام چنین اعمالی قطع به یقین و به نظر قاطبه ورزشکاران این رشته قطع درختی نوریشه به نام تیم های ملی پینگ پنگ ایران است که با زحمات افراد لایقی همانند نادر شاملو آبیاری و بارور شده اند. قطعا حفظ این دستاوردها نیازمند بازنگری مدیران و مسئولان رده بالای این ورزش در اعمال خود میباشد . چرا که بنا بر روایت آدمیان با رفتار و عملکردشان شناسائی و داوری خواهند شد.

    3. عادل اسماعیلی گفت:

      با سلام و درود خدمت آقای نادر شاملو
      مربی مستعد تیم ملی نوجوانان ایران
      به قطع یقین این اقدام نابخردانه ی فدراسیون محکوم است. من قطعا سعی دارم که به نمایندگی از سایر بازیکنان تنیس روی میز استان همدان نقش حمایت از جناب عالی را ایفا کرده، و نظر به تلاش بی وقفه، بی شائبه، بی منت، و خالصانه ی جنابعالی عملکرد منفی و البته کارشناسی نشده ی مسئولین ذی ربط را مبنی بر حذف نام شما از لیست مربیان تیم ملی به آنان گوش زد کنم.
      با نظر به سوابق درخشان و نتایج خیره کننده، و تجربیات مملو از افتخار جنابعالی، این اقدام فدراسیون کاملا بدون توجیه بوده، و متاسفانه بار دیگر در سسلسله مراتب اداری و رفتاری، ضابطه جای خود را به رابطه داده،حال اینکه، ماحصل این اقدام چیزی جز لطمه به پیکره ی ذات مقدس ورزش و جوانمردی، نخواهد بود.
      اینجانب از مسئولین ذی ربط و مدیران مربوطه خواهشمندم که در تصمیم خود تجدید نظر کرده و آقای نادر شاملو را به جایگاه اصلی خود، بازگردانید.
      چرا که نادر شاملو نامی است که مسلما در پینگ پنگ این سرزمین تکرار نخواهد شد…
      با تشکر
      عادل اسماعیلی

    4. amidi گفت:

      با سلام برای نادر شاملو مربی با اخلاق و خوش مشرب و دلسوز،در همه حال و در تمام مسئولیتها ارزوی توفیق دارم .حالا که فدراسیون برای تودیع افراد کاربلد و همکاران دورانهای بحرانی،برنامه ای ندارد جا دارد که هیات استان و مربیان محترم تیمهای ملی این سنت را برپا نمایند و حداقل مراسم تودیعی بجا بیاورند و راه رسم بدرقه را به این فدراسیون خوش استقبال و بد بدرقه یاد دهند

    5. وحید بهروزی گفت:

      با سلام

      این عمل غیر ورزشی وغیر اخلاقی ریاست محترم نه تنها تازگی ندارد بلکه ایشان به راحتی و بی هیچ دلیل منطقی وفنی بارهادست به چنین اقدامی ( حذف افراد ورزشی) زده اند خدا انصافشان بدهد، دوست عزیز وزحمتکش همدانی این حرکت ناجوانمردانه گواه مهمی برعملکرد غیر ورزشی ایشان در این فدراسیون است که بدون هیچ اطلاعی وحتی تقدیر خالی دست به این عمل میزنندوهشداربر آن عده معدوداست که باهر شرایطی حاضرند بااین فدراسیون همکاری نمایند زمانی آقای …. دست راست است زمانی دیگر آقای….ومهمتر اینکه اصول اخلاقی ازسوی برخی براحتی کاملا”زیر پانهاده میشود. عرف ،اخلاق وپهلوانی آن است کسی که مسئولیت مربیگری رازمانی قبول میکند که فرد قبلی حذف شود بایستی همه جوانب را سنجیده واز مربی قبلی برسم پهلوانی رخصت طلب نمایداما افسوس که این رفتارخردمندانه امروزه رعایت نمیشود وبه راحتی افراد حتی منتقد دیروزی ، امروزبا ابراز ندامت واعلام خوش خدمتی بیشتر به آقای رئیس پست چند روزی میگیرند ؟!!!

    6. شاعر گفت:

      من اگرچه در نظر یار خاک راه شدم
      رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند

    7. جمال جلالی گفت:

      وقتی با این جماعت غیرپینگ پنگی همکاری می کنید باید انتظار چنین برخوردهایی را هم داشته باشید.این انتخاب خودشما بوده است.

    8. لرکي پور گفت:

      با سلام
      این سخن از امامان است آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران بپسند وآنجه را برای خود نمی پسندی برای دیگران نپسند ،بنابراین متولیان امر یقینأدوست ندارند که آنچه با این بنده خدا کردند ، دیگری بر سر خودشان انجام دهد ،اگر جابجایی سمت مربی به حق باشد این روش که فرد ذیربط بی اطلاع عزل شود موردپسندوصحیح نیست ، من حاضرم از بابت عمل صورت گرفته به سهم ناچیز خودم غذر خواهی کنم. انشآلله هر دو مربی موفق باشند .


    تازه ترین اخبار