امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۵:۱۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34005
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در تصمیم گیری های اجتماعی که اثرات میدانی آن شعاع بزرگی از اجتماع را در بر میگیرد و در مدیریت کلان تغییرات با احتیاط و برنامه ریزی شده باید باشد چرا که میزان انحراف و به دست آوردن تجربه جدید هزینه و وقت زیادی مصرف خواهد کرد پیشرفت ورزش پینگ پنگ کشور محور تمام تصمیم…

    در تصمیم گیری های اجتماعی که اثرات میدانی آن شعاع بزرگی از اجتماع را در بر میگیرد و در مدیریت کلان تغییرات با احتیاط و برنامه ریزی شده باید باشد چرا که میزان انحراف و به دست آوردن تجربه جدید هزینه و وقت زیادی مصرف خواهد کرد پیشرفت ورزش پینگ پنگ کشور محور تمام تصمیم گیری های میتواند باشد به شرط آنکه در این تصمیم گیری ها کار فنی و تخصصی مد نظر باشد

    سوال اینکه میزان اعتبار سنجی عملکرد یک مربی چیست ؟؟

    و از کجا میتوان عملکرد یک مربی را رد یا دیگری را تایید کرد؟؟

    رزومه کاری مربیان خوب ما تربیت بازیکنان برتر تجربه میادین مختلف ورزشی آشنائی با آخرین تحولات این ورزش و شناخت از بازیکنان برتر در کشور و…. بر هیچ کس پوشیده نیست مربی فعلی نوجوانان کشور از بازیکنان مطرح اسبق کشورمان بوده است و در ورزش استان خراسان رضوی صاحب کسوت ولی آیا این شرط و توصیه جناب آقای پیشکسوت جوسازحرمت شکن (کاپ فجر تهران) به صرف نتیجه بازی ایران در برابر قطر و توصیه مسئول اولین سایت پینگ پنگی کشور میتواند دلایل خوبی برای انتخاب یا رد مربی در سطح تیم نوجوانان (تیم پایه)باشد .

    از کمیته فنی خواهشمندم پاسخ دهد که از سالهای پیش تا به حال مربی نوجوانان حال کشور چند بار به عنوان مربی نوجوانان استان خود در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته اند و چند بازیکن در سطح برتر تحویل تیم ملی داده اند؟

    بسیاری از کارشناسان پینگ پنگ دنیا حرفه ی مربی گری را با بازیکنی اسبق تیم ملی متمایز می دانند بطور مثال قهرمانهایی مثل گاتین والدنر پرسون مشاهیری که بعد از قهرمانی در کسوت مربی تیم ملی کشور خود حاضر نشدند

    متاسفانه مربی اسبق نوجوانان از معدود مربیانی است که اعتقادی به اعتراض نسبت به تصمیمات ندارد همانطور که از مصاحبه وی پیداست.

    امید است در رستای پیشرفت ورزش پینگ پنگ و نیرومند شدن این خانواده توجه بیشتری شود تا استعداد های فراوان کشور به درستی هدایت شود.

    حمید نظری

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "در دل مسئول روابط عمومی هیئت همدان در باره حذف غیر قابل توجیه نادر شاملو"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب اشتری /دوستان خراسانی گرامی
      با سلام
      احتراما،بنده متوجه نشدم که اصلا چرا مربیانی از دو نسل باید با هم از طرف دوستان همدانی و خراسانی مقایسه شوند؟!
      گویا در مطلب آقای نظری رئیس روابط عمومی هیئت تنیس روی میز استان همدان برداشتها بگونه ای بوده که دوستان خراسانی ما را ناراحت کرده است!
      البته در این سایت اظهار نظرها و دیدگاهها تا جاییکه قانون اجازه داده بصورت کاملا آزاد منتشر خواهد شد اما اگر احساس گردد که به شخص یا سیستمی چه موافق وچه مخالف خدای نکرده اساعه ادب یا بی احترامی وتوهین گردیده است مطمئن باشید بسرعت جلوی ان گرفته خواهد شد!
      جهت اطلاع بیشنر شما دوستان گرامی ،روزانه تعداد بیش از سیصد دیدگاه که مورد تایید مدیر سایت نمی باشد فیلتر و از انتشار آن جلوگیری بعمل می گردد.
      اما همانگونه که آقای نظری دیدگاه و اظهار نظر فرموده (فارغ از اینکه مورد تایید مدیر سایت باشد یا نه)خوب طبیعتا شما هم در جواب ایشان اظهار نظر فرموده وخوشبختانه جهت گیری بحثها کاملا منطقی و فنی وتقریبا کارشناسی بوده که البته این روند به سود تنیس روی میز کشور خواهد بود.
      چنانچه رئیس روابط عمومی هیئت خراسان رضوی تمایل داشته باشند که در باره اظهار نظر مطلب آقای نظری جوابیه ای فنی و کارشناسی شده ارسال فرمایند این سایت با روی گشاده از آن استقبال خواهد نمود.
      باتشکر

    2. سلام خدمت دوست عزیز و غیرتمند خراسانی اینجانب قصد اساعه ادب به هیچ یک از خدمتگزاران جامعه پینگ پنگ را ندارم چرا که دوستان خوب مشهدی ما مثل آقای قدیری که معرف حضور تمام ورزشکاران مشهدی است خدمتشان ارادت داریم من می دانم آقای حامد دردی در کلوب های مشهد بازیکن شد و در حال حاضر از صحنه مسابقات دور است دیگر اینکه پسر آقای امیرروشنی احسان روشنی است و هدایت ایشان به عهده پدر محترم بوده اینجانب اعلام داشتم که مربی حال حاضر از بازیکنان خوب کشور وصاحب کسوت در خراسان رضوی و بقیه متن را حتما مطالعه فرموده اید تصدیق میفرمائید که اینجانب هیچ قصد وغرضی با کسی ندارم در هر صورت اگر حمل بر بی ادبی این ارادتمند کوچک پینگ پنگ از شما پوزش می طلبم


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    تازه ترین اخبار