امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۶:۰۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34231
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: تیم های باشگاهی برای اینکه قهرمان شوند من و نوشاد را باهم جذب می کنند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: من و نوشاد اصراری نداریم که حتماً در یک تیم باشگاهی شرکت…

    بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: تیم های باشگاهی برای اینکه قهرمان شوند من و نوشاد را باهم جذب می کنند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: من و نوشاد اصراری نداریم که حتماً در یک تیم باشگاهی شرکت کنیم اما به طور معمول تیمها ترجیح می دهند مارا با هم به خدمت بگیرند تا قهرمان شوند.

     

    وی در خصوص تیم وی اعلام کرد: حضور تیم در لیگ امسال بسیار به نفع تنیس روی میز شد چون اگر آنها در لیگ تیم نمی دادند یک تیم کمتر می شد و وقتی من و نوشاد را یک تیم می گرفت فرصت پینگ پنگ بازان دیگر برای قراردا بستن کم می شد و آنها ضرر می گردند اما این تیم آمد چهار بازیکن خوب را جذب کرد و این فرصت نیز به سایر بازیکنان داده شد تا جذب تیمهای لیگ شوند.

     

    عالمیان درباره بازی این هفته تیمش مقابل پتروشیمی نوری بوشهر گفت: تیم پتروشیمی نوری تیم خوبی است و ماهم در عسلویه مهمان آنها خواهیم بود در سه هفته ابتدایی لیگ سه برد ارزشمند را به دست آورده ایم اما هنوز نمی گویم که قهرمان شده ایم.

     

    عالمیان با بیان اینکه در سال آینده به احتمال زیاد همراه نوشاد عالمیان به آلمان خواهد رفت در این باره گفت: هنوز به طور قطعی مشخص نیست اما احتمال اینکه در سال آینده در لیگ آلمان بازی کنیم زیاد است.

     

    وی در پاسخ به اینکه در اردوی تیم ملی در تهران حضور خواهند یافت یا خیر گفت: اردوی تهران در صورتی خوب خواهد بودکه چند بازیکن خارجی قوی را به ایران بیاورند و با ما تمرین کنند در غیر اینصورت ما بازیکنان ایرانی همیشه با هم هستیم و با دست هم آشناییم.

     

    عالمیان در خصوص مربی تیم ملی بیان کرد: مربی ایرانی خوب است و نیاز نیست که مربی تیم ملی حتماً خارجی باشد اگر حریف تمرینی خارجی بیاورند به نفع ماست و با مربیان ایران مشکل نداریم اما به احتمال زیاد در اردوی ۲۳ دی ماه شرکت می کنیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیما عالمیان: تیم ها من و نوشاد را باهم می خواهند!"
    1. Hamid-Ehteshamzadeh گفت:

      ba arze salam va arzoie moafagithai bishtar barie in do ghahreman meli dar rabeteh ba goftar agaie alamian az inke ehtemalan sal ayande be alman khahand raft va dar lig alman bazi khahand kard ba khoshhali ziad az inke bazikonan meli ma dar lig alman top bezannd be etla ishan mirsanam ke dar hamin lig bundesliga aghaie patrick -franziska ke dar mosbeghat jam jahani chin dar gesmat omidha do bar tavanest aghaie noshad alamian ra berahati shekast bedahd dar hali ke bilans ishan dar bundesliga bazihaie raft be onvan nafar sevom ke zaiftarin bazikon tim ast 3-6 mibashad ke natijeh manfi ast ba in vasf mitavanid ghias bekonid ke nafarat 1va2 chegadr gavitar hastand va do ghahreman meli ma bayad sai konand ke ba tamrinat bishtar va mofid khod ra ghavitar va behtar bokonand
      ba ehtram va arzoie moafagiat bishtar barie in do ghahreman meli
      Hamid Ehteshamzadeh

      با عرض سلام و آرزوی موافقیت‌هایی بیشتر باری این دو قهرمان ملی در رابطه با گفتار آقای عالمیان از اینکه احتمالا سال آینده به آلمان خواهند رفت و در لیگ آلمان بازی خواهند کرد با خوشالی زیاداز اینکه بازیکنان ملی ما در لیگ آلمان توپ بزند به اطلاع ایشان میرسانم که در همین لیگ بوندسلیگا اقای پاتریک فرنزیسکا- که در مسابقات جام جهانی چین در قسمت امیدها دو بار توانست اقای نوشاد عالمیان را براحتی شکست بدهد در حالی که بیلانس ایشان در بوندسلیگا بازی‌های رفت به عنوان نفر سوم که ضعیفترین بازیکن تیم است۳-۶ میباشد که نتیجه منفی است با این وصف میتوانید قیاس بکنید که نفرات ۱و۲ چقدر قویتر هستند و دو قهرمان ملی ما باید سعی کنند که با تمرینات بیشتر و مفید خود را قویتر و بهتر بکنند

      با احترام و آرزوی موفقیت بیشتر باری این دو قهرمان ملی

      حمید احتشامزاده
      از آلمان

    2. amidi گفت:

      با سلام مهم نیست که دو برادر با هم در یک تیم باشند . مهم انست که سایر تیمها برای پیروزی بایستی بازیکن خارجی قوی ،حداقل برای بازیهای خاص در اختیار داشته باشند . که در این حالت بازیها یکطرفه نخواهد بود.فکر نکنم اگر زمان بازیها مشخص باشد برای یکی دو بازی اصلی، تیمها هزینه چندانی لازم باشد پرداخت کنند. ضمنا لیگ هم بسیار جذابتر خواهد شد


    تازه ترین اخبار