امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۱:۵۱  آخرین بروزرسانی : دی ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34338
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   برای جوردی سرا این یک پایان نیست بلکه یک آغاز جدید خواهد بود!     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پس از یک دوره ۱۴ ساله (جوردی سرا) مدیر اجرایی فدراسیون جهانی تنیس روی میز واشتغال تمام وقت او با جدولهای بین المللی تنیس روی میز از مسئولیت خود خداحافظی کرد. البته نمی…

     

    برای جوردی سرا این یک پایان نیست بلکه یک آغاز جدید خواهد بود!

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پس از یک دوره ۱۴ ساله (جوردی سرا) مدیر اجرایی فدراسیون جهانی تنیس روی میز واشتغال تمام وقت او با جدولهای بین المللی تنیس روی میز از مسئولیت خود خداحافظی کرد.

    البته نمی توان  گفت که  فدراسیون جهانی او رابطور کامل از دست داده است.زیرا اودر حال حاضر تبدیل  به یک مشاور مستقل ورزشی در رشته تنیس روی میز شده است که میتواند خدمات مفیدی را ارائه دهد.

     

    نقش قبلی

    جوردی سرا مسئولیت مدیر اجرایی فدراسیون جهانی را در سال ۱۹۹۸ به عهده گرفت او قبل از این رئیس انجمن تنیس روی میز  ومدیرمسابقات ومدیر بازیهای المپیک در سال ۲۰۰۳ در بارسلونا بوده است.

     

    پشتیبان و قابل اطمینان

    جوردی که سابقه ای ۱۴ ساله در مدیریت این رشته دارد گفت:پایداری و ثبات مالی این فدراسیون بدون حمایت و رهبری آدام شرارا رئیس فدراسیون جهانی امکان پذیر نبود.

     

     

    مسابقات المپیک

    عمده ترین نقش جوردی سرا که از طرف فدراسیون جهانی به او محول شده بود در باریهای المپیک بود که به نحو شایسته مدیریت گردید.

    جوردی با توجه به تخصص وتجربه خود در المپیک بارسلون ۱۹۹۲ بعنوان کمک به فدراسیون جهانی تنیس روی میز نزدیک شد وبعنوان یک شریک کامل به همکاری خود ادامه داد.

     

    ظرفیت های جدید

    خوشبختانه خداحافظی جوردی به معنای تغییر مسیر تلقی نمی شود. اما همانگونه که همه ما می دانیم حتی تمام چیزهای خوب نیز پایانی خواهد داشت.اما در باره جوردی میتوانم بگویم که که برای او پایانی وجود ندارد بلکه آغاز یک دوره جدید تلقی می گردد.زیرا او در حال حاضر بعنوان یک مشاور ورزشی اختصاصی به فعالیت خود ادامه خواهد داد اگر چه همانند قبل بصورت تمام وقت در خدمت فدراسیون جهانی نخواهد بود.

    جردی یک شرکت مشاوره ای جدید تاسیس کرده ومطمئنا در جندین سال آینده نگاه در باره او رو به جلو خواهد بود.

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تغییر مدیر اجرایی فدراسیون جهانی(ITTF) همزمان با سال جدید"
    تازه ترین اخبار