امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۴:۳۹  آخرین بروزرسانی : دی ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34343
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمدرضا اخلاق پسند در واکنش به صحبت های مدیر تیم های ملی پینگ پنگ می گوید: «اگر من در حال حاضر افت کرده ام و شکست می خورم، آقای بابادیوند، باید پاسخگو باشند که چرا من و سایر ملی پوشان چنین وضعی داریم.   به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت رادنیوز،…

    محمدرضا اخلاق پسند در واکنش به صحبت های مدیر تیم های ملی پینگ پنگ می گوید: «اگر من در حال حاضر افت کرده ام و شکست می خورم، آقای بابادیوند، باید پاسخگو باشند که چرا من و سایر ملی پوشان چنین وضعی داریم.

     

    به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت رادنیوز، از لحاظ روانشناسی تبعیض قائل شدن بین کودکان از هر نظر امری ناپسند و غیرمعقول است. این شیوه تربیتی و رفتاری هم ناپسند است و هم می تواند تبعات منفی بسیاری در آینده کودکان داشته باشد. چه این کودک مورد توجه بیش از حد والدین خود باشد و چه کمتر از لطف و محبت پدر و مادر خود بهره ببرد. در هر دو صورت این فرزند در آینده در جامعه به مشکل برخواهد خورد. در مثل جای هیچ مناقشه نیست.

    اگر امروز صدای کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ درآمده و در این راستا میدیا لطف ا… نسبی، افشین نوروزی و مهران احدی را نیز هم آوای خود می بیند، شاید به برخی تبعیض ها برگردد. کما اینکه محمدرضا اخلاق پسند با اشاره ای کوتاه به این مساله می گوید: «ریچارد پروزه آلمانی که مورد وثوق آقای بابادیوند هم هست، به ایشان گفت که من حتما باید در مسابقات انتخابی المپیک در ترکیب تیم ملی باشم، ولی این کار انجام نشد و… اگر سکوت می کنیم و چیزی نمی گوییم، دلیلش این است که در زمان اعتراض های بازیکنان به فدراسیون، دین خود را ادا کردیم و تاوان آن را هم پس دادیم. چند سال دیگر به این حرف بازیکنان تیم ملی خواهند رسید که می گفتند باید مربی و مدیر تیم های ملی حتما سابقه ملی پوش بودن داشته باشد. البته مطمئنا چیزهایی که در سینه دارم را در فرصت مناسب بیرون خواهم ریخت.»

    به نظر می رسد اخلاق پسند و سایر ملی پوشان پینگ پنگ به تفاوتی که میان آنها و نوشاد عالمیان گذاشته می شود اعتراض داشته باشند. اگرچه نوشاد عالمیان در حال حاضر بهترین پینگ پنگ باز ایران و یکی از برترین های جهان و آسیا به شمار می رود، اما جدا کردن این بازیکن و بی‌توجهی به سایرین هم می تواند عواقب ناخوشایندی برای هر دو طرف داشته باشد. متولیان و دست اندرکاران پینگ پنگ و به ویژه مسوولان تیم ملی باید آگاه باشند که با وجود تمام توانایی‌ها و افتخارآفرینی‌های نوشاد عالمیان، همه پینگ پنگ ایران این بازیکن نیست. آنها باید به جای درگیری لفظی و رسانه‌ای با سایر ملی پوشان، نگاهی پدرانه و یکسان به شاگردان خود داشته و همه را به یک چشم ببینند تا به امید خدا پیشرفت پینگ پنگ کشورمان شتاب بیشتری به خود بگیرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لطفا همه را به یک چشم ببینید!"
    تازه ترین اخبار