امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۶:۳۶  آخرین بروزرسانی : دی ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34639
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   قهرمان المپیکی تنیس روی میز ایران گفت: حضور و تشویق پرشور تماشاگران علاقمند به رشته تنیس روی میز در همدان برای ما جالب توجه بود و شگفت‌زده شدیم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، نوشاد عالمیان در حاشیه مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز افزود: مسابقات لیگ…

     

    قهرمان المپیکی تنیس روی میز ایران گفت: حضور و تشویق پرشور تماشاگران علاقمند به رشته تنیس روی میز در همدان برای ما جالب توجه بود و شگفت‌زده شدیم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، نوشاد عالمیان در حاشیه مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز افزود: مسابقات لیگ برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور امسال با حضور تیم‌های خوب و مدعی برگزار شده، که تیم علیصدر همدان با استفاده از بازیکنان جوان و مستعد و مهم‌تر از این بومی بودن بازیکنان همدانی است که برای نخستین سال در این مسابقات حضور دارند و توانسته با رقابت با بهترین‌ها ایران جای خود را در لیگ برتر ایران باز کنند.

    وی که عضو باشگاه دی در رقابتهای لیگ برتر است، تصریح کرد: در بازی برابر تیم علیصدر خیلی خوب ظاهر شدیم و سردی هوا و اختلاف سطح همدان و همچنین حمایت و تشویق تماشاگران همدانی باعث شد تا در دیدار دوبل(دو نفره) برابر محمد بوجاریان و علیرضا ملارجبی بازی پایاپای داشته باشیم.

    قهرمان المپیکی تنیس روی میز ایران در ادامه اضافه کرد: در لیگ امسال باشگاه دی، پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد اسلامی با یارگیری و سرمایه‌گذاری خوبی که کردند رقابت نزدیک و حساسی با هم در صدر جدول دارند و بازی برابر تیم تازه لیگ برتری علیصدر همدان که از بازیکنان جوان و با انگیزه خیلی زیادی برخوردار است بسیار سخت است و در بعضی از موقع تیم‌های مدعی دچار مشکل خواهند شد.

    وی با اشاره به اینکه برای رشد و بالا رفتن رنکینگ جهانی خود برنامه‌های زیادی دارد اظهار داشت: در حال حاضر چند پیشنهاد از کشورهای آلمان و فرانسه دارم که با مشورت گرفتن از مربیان و پیشکسوتان به احتمال زیاد در بوندس لیگای آلمان ورزش حرفه‌ای خود را ادامه بدهم تا بتوانم ضمن کسب تجربه برای بالا بردن رنکینگ خود در سطح جهان تلاش کنم.

    عالمیان خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات لیگ در تورنمنت آزاد قطر که در اسفندماه جاری برگزار می‌شود حضور خواهم کرد که امیدوارم با قهرمانی در لیگ برتر امسال با تیم باشگاه دی با روحیه خوبی به این رقابتها بروم.

    وی در پایان در پاسخ به اینکه چرا در رقابتهای فجرکاپ، با وجود اختلاف رنگینک، بازی را برابر بازیکن جوان هندی واگذار کرده؟ گفت: این اتفاق بدی نیست چون ممکن است برای هر ورزشکاری پیش آید، هر ورزشکاری جوانی امکان دارد برابر حریف قدرتمند و با تجربه خود به پیروزی برسد و برای شخص خود من این اتفاق در تورنمنت‌های مختلف پیش آمده است.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عالمیان: به احتمال زیاد در بوندس لیگای آلمان به ورزش ادامه می دهم"
    تازه ترین اخبار