امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۰:۱۲  آخرین بروزرسانی : دی ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34625
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی تیم پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد گفت: جایگاه نوشاد عالمیان در رنکینگ جهانی را به راحتی خراب کردند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیمش مقابل پتروشیمی عسلویه در لیگ برتر پینگ پنگ اظهار داشت: بازیکنان ما نسبت به ابتدای فصل بیشتر…

     

    سرمربی تیم پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد گفت: جایگاه نوشاد عالمیان در رنکینگ جهانی را به راحتی خراب کردند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیمش مقابل پتروشیمی عسلویه در لیگ برتر پینگ پنگ اظهار داشت: بازیکنان ما نسبت به ابتدای فصل بیشتر خودشان را پیدا کرده‌اند. ما ابتدای فصل شناخت زیادی از یکدیگر نداشتیم، اما رفته رفته شرایط بهتر می‌شود. پتروشیمی هم تیم خوبی بود. درست است که از لحاظ نفرات از ما کمی ضعیف تر بودند، اما فکر نمی‌کردیم اختلاف ما با آنها ۴ پیروزی باشد.

     

    وی در مورد سقوط پینگ پنگ بازان در رنکینگ جهانی عنوان کرد: درست است که اکثر بازیکنان ما سقوط داشتند، اما ۱۴ پله نزول نوشاد عالمیان سنگین تر از دیگران بود. به نظر من خیلی راحت رنکینگ ۴۰ او راخراب کردند و حالا برای بازگشت به جایگاه سابق خود باید چند مسابقه بین‌المللی شرکت کند. اگر او در جام فجر هم بازی نمی‌کرد، اتفاق خاصی نمی‌افتاد.

     

    سرمربی دانشگاه آزاد در مورد اینکه خود نوشاد علاقه‌ای برای حضور نداشت و مجبورش کردند، گفت: عالمیان پیش از این رقابت‌ها در فینال تورهای جهانی شرکت کرده و خسته بود و نباید بازی می‌کرد،اما ظاهراً اصرار کردند که شرکت کند. شاید هم فکر می‌کردند او اول خواهد شد، اما این اتفاق نیفتاد. بر فرض مثال اگر او قهرمان هم می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد؟

     

    وی ادامه داد: در مسابقاتی که در کشورمان خودمان برگزار می‌شود ۵۰ میلیون از باشگاه‌ها گرفتند. خود ما هر طور حساب کردیم، دیدیم فایده‌ای ندارد که این مبلغ را برای ۲ بازی پرداخت کنیم. تیم‌های مطرحی شرکت نکردند و باید شرایط را طوری می‌گذاشتند که جوانترها می‌آمدند و استفاده می‌کردند. از سوی دیگر با تغییر نام مسابقات سابقه ۲۰ ساله را زیر سوال می‌برند.

     

    کارشناس پینگ پنگ ادامه داد: در دوره‌های قبلی تیم‌های ژاپن، چین و کره شرکت می‌کردند و کیفیت بالا بود. اینکه زحمت ۲۰ ساله افراد را از بین ببریم بی انصافی است. در ۲ دوره قبلی تنها بانوان را اضافه کرده‌اند و بیایند، بگویند دومین دوره بانوان و بیست و دومین دوره مردان؛ چرا این کار را نمی‌کنند؟

     

    وی خاطرنشان کرد: تیم جوان و بومی مانند علیصدر همدان که با تلاش فراوان در لیگ شرکت کرده است، به دلیل اینکه ۵۰ میلیون را نداشت، نتوانست شرکت کند. اگر روی آنها کار شود، مطمئناً در سال‌های آینده نتایج بسیار خوبی خواهند گرفت. چه اشکالی داشت، این تیم را بدون هزینه وارد مسابقات می‌کردیم که تشویقی برای آنها باشد

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پسران: جایگاه عالمیان را به راحتی خراب کردند/ او نباید در جام فجر بازی می‌کرد"
    1. احمدی گفت:

      با سلام ایا زمان ان نرسیده که اقای رییس متوجه شود که مشاورینش ،بدترین دشمنان تنیس روی میز هستند و تصمیماتش همه مشکل دار هستند

    2. مدیر سایت گفت:

      با سلام واحترام

      بایستی اینطور سوال را مطرح کرد که بعد از نزدیک ۴ سال حضور آقای رئیس در فدراسیون تصمیمات نا پخته ( که از عهده ناشیان تازه مدیر شده برمی آید ) تازگی نخواهد داشت در تاریخ ورزش جمهوری اسلامی ایران فدراسیونهایی نظیر والیبال وبسکتبال وکشتی و…. ۵۰ میلیون تومان ورودیه از تیمها برای جام فجر دریافت نکرده اند که آقایان اعلام کردند. واقعیت این است آقای رئیس مشکل مالی دارد ( البته در مصاحبه ها برخی جلسات میفرمایدفدراسیون اصلا مشکل مالی ندارد)و میخواهد به هر نحوی شده کسب در آمد کند فردا شاید موز گوشت و.. وارد کرده وسالنها را تبدیل به انبار کند یا راکتهاو توپهای ساخت داخل راصادر نمایدممکن است فردا در سالن امجدیه جشن عروسی هم برای کسب در آمد بیندازند آقای رئیس اخیرا طی مصاحبه ای تز داده واعلام کرده اند فدراسیونها بزودی میتوانند با اجرای دستور العملهای ایشان خود کفا بشوند کاری که در فوتبال صورت نگرفته میخواهند یک شبه درسایر فدراسیونهااجرا نمایند پیشنهاد میکنم گروه کاری خود را دوره ای به فدراسیونها جهت اجرای خود کفایی اعزام نمایند البته بهتر بود ایشان قبل اعلام تز وطرح خود فدراسیون پینگ پنگ را خوکفا کرده وخوشان را به رخ دیگران کشیده وسپس برای سایر فدراسیونها نسخه پیچی میکردند با تشکر

    3. amidi گفت:

      با سلام فدراسیون برای روشن شدن اذهان بهتر است شمه ای از فعالیتهای در امدزای خود در سال جاری و سال گذشته را بیان کند.مگر جامعه تنیس روی کشور نمیدانند که عمده درامدهای ما از درامد ورودیه مسابقات،صدور کارتهای مربیگری و داوری و برگزاری کلاسها ،ورودیه باشگاهها و درصد بازیکنان،کمکهای کمیته المپیک و وزارت ورزش ،و در امد ناچیز اسپانسرهای تبلیغاتی است . تمامی این موارد فوق الذکر در دوره ی فدراسیون قبل هم بوده ،اما به میزان بسیار کمتر بوده است .


    تازه ترین اخبار