امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۶:۰۵  آخرین بروزرسانی : دی ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34647
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش پینگ‌پنگ مردان ایران که در آخرین رده بندی جهانی در سال ۲۰۱۲ جایگاهش ارتقاء یافته بود معتقد است که برای ارتقا رنکینگ نیاز است تا ملی‌پوشان به رقابت‌های بین‌المللی اعزام شوند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،واحد مالمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین رنکینگ اعلام شده…

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ مردان ایران که در آخرین رده بندی جهانی در سال ۲۰۱۲ جایگاهش ارتقاء یافته بود معتقد است که برای ارتقا رنکینگ نیاز است تا ملی‌پوشان به رقابت‌های بین‌المللی اعزام شوند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،واحد مالمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ گفت: پیش از برگزاری مسابقات کاپ فجر وضعیتم در رنکینگ جهانی ستاره دار شده بود، اما با توجه به حضور در این رقابت‌ها وضعیتم بهتر شد.

     

    وی ادامه داد: اگر می توانستم در جمع ۱۶ نفر نهایی کاپ فجر قرار بگیرم رنکینگ بهتری را در این جدول به دست می‌آوردم. در این رشته اگر ورزشکاری به یک پینگ‌پنگ بازی که رنکینگ پایین تر دارد، امتیاز منفی می‌گیرد و اگر بتواند مقابل پینگ‌پنگ بازی که رنکینگ بالاتری نسبت به خود دارد پیروز شود، امتیاز مثبت می گیرد و این امتیازها در مشخص کردن جایگاه او در رنکینگ تاثیرگذار است.

     

    مالمیری خاطر نشان کرد: هر چند رنکینگ مزایایی دارد، اما آن چنان هم مهم نیست. خیلی از کشورها به این رده بندی ها اهمیتی نمی‌دهند. البته نفرات اول تا ۵۰ رده بندی جهان به صورت مستقیم وارد المپیک می‌شوند و رنکینگ در سیدبندی هم بسیار مهم است.

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران افزود: برای این که بتوانیم وضعیت خود را در رنکینگ بهتر کنیم نیاز است که در مسابقات برون مرزی بیشتری حضور داشته باشیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "واحد مالمیری: برای ارتقا در رنکینگ جهانی به مسابقات بین المللی احتیاج داریم"
    تازه ترین اخبار