امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۶:۵۲  آخرین بروزرسانی : دی ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34678
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران که در آخرین رده بندی سال ۲۰۱۲ جایگاهش تنزل یافته بود عنوان کرد که هر چند در رقابت‌های زیادی در این سال شرکت داشته، اما همیشه آماده نبوده است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پوریا عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من در سال…

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران که در آخرین رده بندی سال ۲۰۱۲ جایگاهش تنزل یافته بود عنوان کرد که هر چند در رقابت‌های زیادی در این سال شرکت داشته، اما همیشه آماده نبوده است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پوریا عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من در سال ۲۰۱۲ در مسابقات زیادی شرکت کردم، اما در ۱۰ تا ۱۲ مسابقه‌ای که حضور داشتم تنها در پنج مسابقه آماده بودم.

     

    وی ادامه داد: باید اردوهای بیشتری برای تیم ملی گذاشته شود و باید حریف تمرینی خارجی داشته باشیم تا بتوانیم سطح کیفی بازی خود را ارتقا دهیم. پیش از این، حضور پینگ‌پنگ بازان مجارستانی پیش از مسابقات آسیایی جوانان نتیجه‌ خیلی خوبی برایمان داشت و حتی حضور ما در آکادمی اشلایگر هم بسیار خوب بود.

     

    عمرانی درباره این که چقدر به رنکینگ خود در جدول رده‌بندی جهان اهمیت می‌دهد، گفت: رنکینگ برایم خیلی مهم است. چون اگر رنکینگم خوب باشد در سید بندی مسابقات هم می‌توانم جایگاه خوبی پیدا کنم.

     

    وی ادامه داد: عملکردم در سال ۲۰۱۲ در حد متوسط بود و فکر می‌کنم می‌توانم در سال ۲۰۱۳ کارنامه بهتری داشته باشم. سعی دارم جایگاه خود را در رنکینگ جهانی ارتقا دهم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پوریا عمرانی: می‌خواهم در سال ۲۰۱۳ کارنامه بهتری داشته باشم"
    1. amidi گفت:

      با سلام خدمت پوریای عزیز،تمام هنر یک مربی در ان است که از قبل برنامه ریزی کند تا بازیکنش برای زمان مسابقه اصلی در اوج امادگی باشد. این برنامه حتما بایستی با هماهنگی بازیکن نوشته و اجرا گردد و خاص همان بازیکن است و ممکن است برای سایر بازیکنان کمتر بدرد بخورد وحتی مفید نباشد. حتما در مورد برنامه و زمان مسابقه با مربی خودت هماهنگ کن


    تازه ترین اخبار