امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۰:۴۹  آخرین بروزرسانی : دی ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34980
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس فدراسیون پینگ پنگ، عنوان کرد که شخصا دستور داده افشین نوروزی از اردوی تیم ملی اخراج شود و اجازه نمی دهد کسی در مسائلی که به آن مربوط نیست دخالت کند.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره اخراج افشین نوروزی از اردوی…

    رییس فدراسیون پینگ پنگ، عنوان کرد که شخصا دستور داده افشین نوروزی از اردوی تیم ملی اخراج شود و اجازه نمی دهد کسی در مسائلی که به آن مربوط نیست دخالت کند.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره اخراج افشین نوروزی از اردوی تیم ملی گفت:‌ در این مدت خیلی از افراد حرفهایی را در رابطه با فدراسیون زدند و ما واکنشی نشان ندادیم، چون از ابتدای امسال به دنبال آن بودیم که همه چیز در آرامش پیش برود تا بتوانیم برای رسیدن به اهداف خود که مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ و مسابقات جهانی است، برنامه‌ریزی کنیم.

     

     

     

    وی افزود: ورزشکار کارش ورزشکاری است و اجازه دخالت و اظهارنظر در رابطه با کادر فنی و کمیته‌های فدراسیون را ندارد و اینکه چه کسی در کجا کار کند به تشخیص رییس فدراسیون است.

     

     

     

    زارع‌پور گفت: اختیار با من بود و بنده تشخیص دادم و این بازیکن را از اردوی تیم ملی اخراج کردم و گفته‌ام که قبل از تشکیل کمیته انضباطی حق حضور در اردوی تیم ملی را نداشته باشد تا روز شنبه با تشکیل جلسه درباره این بازیکن تصمیم‌گیری شود که نتایج آن هم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

     

     

     

    رییس فدراسیون پینگ پنگ ادامه داد: این بازیکن اگر سوالی داشته باید می‌آمده و موضوع را با خود فدراسیون مطرح می‌کرده است نه اینکه در مصاحبه خود این مباحث را عنوان کند، مگر این بازیکن در سه سال گذشته بازیکن آماده‌ای بوده؟ در صورتی که اگر سفری هم رفته است به او ارفاق شده و سوابق اقداماتی که برای پینگ پنگ‌بازان انجام شده هم موجود است.

     

     

     

    وی ادامه داد: ما با هیچ بازیکنی مشکلی نداریم و هر ورزشکاری که در تیم ملی است ما هم در خدمتش بوده‌ایم. حتی سوال، طرح، ایده و انتقادی هم بوده مطرح کرده اند و درستش این است که اول موضوعات را با ما مطرح کنند و اگر اتفاقی نیفتاد آن را به رسانه‌ها بکشند.

     

     

     

    زارع‌پور افزود: ما اجازه نمی‌دهیم که کسی در مسائلی که به آن مربوط نیست دخالت کند و با وی به صورت قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور: شخصا دستور دادم نوروزی از اردو اخراج شود"
    1. حسن ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      این دستور در مدیریت تخلف است.برخورد برخوردی در حد مغاره داری است نه مدیریت در این پست کلیدی فرهنگی.اگر بازیکنی تخلف کرده می بایستی کمیته مربوطه یا مرجعی دی صلاح در فدراسیون این مهم را کتبا گزارش و نهایتا کمیته انظباطی رسیده گی نماید.
      در گفته های بالا تخلف دیگر ان است که چرا از بیتالمال ئ حق دیگری را گرفتید و به ایشان ارفاق کردید مگر مایملک شخصی یا پدری است ؟ ارفاق را از جیب مبارک می کنند نه ار بیتالمال یا حق دیگری.
      وقتی اعلام می شود مدیریت وجود ندارد به همین دلایل است ان موقع که مورد عنایت فدراسیون شدن تعاملی است.موافق میل شما ساز زدن امکانات را بدنبال دارد.بازیکن ۱۶ ساله چون موافق شما ساز نزده بود از مسابقات عراق محروم می شد.فکر اینجا را هم باید بکنید تا امکانات می دهید همه چیز عالی است اما اگر ندهید …….این مهم را در رابطه با بقیه اعضا فدراسیئن اگر چک کنید انوقت شخصا اکثر اقایان را باید شخصا دستور مورد فوق را صادر نمایید.
      بجای تصمیمات شخصی و سلیقه ای و احساسی باید در مجموعه بزرگ فدراسیون سیستم کار کند نه شخص قانون حاکم باشد نه خشم.انسانیت و فرهنگ پهلوانی مد نظر باشد نه مسائل مادی.حسابداری دو-دوتاست اما مدیریت خانواده بزرگ ورزشی مبحثی است بزرگ و تعهدات و تخصصاتی اهم را لازم که این حقیر به رئیس فدراسیئن توصیه در فراگیری ان را داشته چرا که ضربه به فرهنگ اسلامی ما را خدای ناکرده در صورت مدیریت غلط بهمراه و مدیون در دنیا و اخرت خواهیم شد.
      معائنت محترم قهرمانی سازمان که این گونه مسئولیتها را معمولا پیش کش کسانی می کنند که در قبل بنحوی با انها سروکار داشته اند را نیز توصیه می کنم کلاس اموزش مدیریت را در ابتدا برای انها مهیا که به این وضع ورزش ما دچار نشود.متاسفم که همیشه ارزوی قرار گرفتن قهرمانان در پستهای وزارت ورزش ارزویمان بود ولی ایشان ناامیدمان کردند.با تشکر ترکان.

    2. حسن ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      این دستور در مدیریت تخلف است.برخورد- برخوردی در حد مغاره داری است نه مدیریت در این پست کلیدی فرهنگی.اگر بازیکنی تخلف کرده می بایستی کمیته مربوطه یا مرجعی ذی صلاح در فدراسیون این مهم را کتبا گزارش و نهایتا کمیته انظباطی رسیده گی نماید.
      در گفته های بالا تخلف دیگر ان است که چرا از بیتالمال ئ حق دیگری را گرفتید و به ایشان ارفاق کردید مگر مایملک شخصی یا پدری است ؟ ارفاق را از جیب مبارک می کنند نه ار بیتالمال یا حق دیگری.
      وقتی اعلام می شود مدیریت وجود ندارد به همین دلایل است ان موقع که مورد عنایت فدراسیون شدن تعاملی است.موافق میل شما ساز زدن امکانات را بدنبال دارد.بازیکن ۱۶ ساله چون موافق شما ساز نزده بود از مسابقات عراق محروم می شد.فکر اینجا را هم باید بکنید تا امکانات می دهید همه چیز عالی است اما اگر ندهید …….این مهم را در رابطه با بقیه اعضا فدراسیئن اگر چک کنید انوقت اکثر اقایان را باید شخصا دستور مورد فوق را صادر نمایید.
      بجای تصمیمات شخصی و سلیقه ای و احساسی باید در مجموعه بزرگ فدراسیون سیستم کار کند نه شخص. قانون حاکم باشد نه خشم.انسانیت و فرهنگ پهلوانی مد نظر باشد نه مسائل مادی.حسابداری دو-دوتاست اما مدیریت خانواده بزرگ ورزشی مبحثی است بزرگ و تعهدات و تخصصاتی اهم را لازم که این حقیر به رئیس فدراسیئن توصیه در فراگیری ان را داشته چرا که ضربه به فرهنگ اسلامی ما را خدای ناکرده در صورت مدیریت غلط بهمراه و مدیون در دنیا و اخرت خواهیم شد.
      معاونت محترم قهرمانی سازمان که این گونه مسئولیتها را معمولا پیش کش کسانی می کنند که در قبل بنحوی با انها سروکار داشته اند را نیز توصیه می کنم کلاس اموزش مدیریت را در ابتدا برای انها مهیا که به این وضع ورزش ما دچار نشود.متاسفم که همیشه ارزوی قرار گرفتن قهرمانان در پستهای وزارت ورزش ارزویمان بود ولی ایشان ناامیدمان کردند.با تشکر ترکان.

    3. مربی شهرستانی گفت:

      با تشکر از توضیحات بسیار خوب .
      راستی لطفا تئوری چرخش توپ را یکی از مربیان برای ما مربیان شهرستانی در همین سایت توضیح دهد . ممنون آقای علوی

    4. بازيکن گفت:

      آقای زارع پور

      به نظر من باید افشین نوروزی رو اعدام می کردید .

      آقای زارع پور شما قاضی شما دادستان شما وکیل مدافع شما مامور اجرای حکم اعدام شما همه کاره

      اصلا شما هرکاری دلت می خواد انجام بده کیه که جلوی شمارو بگیره؟

      از این به بعد هرکسی مصاحبه کرد که شما خوشت نیومد اعدامش کنید.

      بعدم سرشو از سردر فدراسیون آویزون کنید تا درس عبرتی بشه برای همگان

      به نظر من فدراسیون فعلی اگه شرایط این کارو داشت حتما انجام می داد کسی هم اعتراض نمی کرد

      لطفا این نظر را در سایت بگذارید آقای علوی ممنون


    تازه ترین اخبار