امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۹:۱۱  آخرین بروزرسانی : دی ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34982
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران گفت: رئیس فدراسیون پشت میز قدرت نشسته و هر کاری دلش می‌خواهد، انجام می‌دهد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اخراجش از اردوی تیم ملی پینگ پنگ اظهار داشت: این کار در اختیار مسئولان فدراسیون است و وقتی قدرت…

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران گفت: رئیس فدراسیون پشت میز قدرت نشسته و هر کاری دلش می‌خواهد، انجام می‌دهد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اخراجش از اردوی تیم ملی پینگ پنگ اظهار داشت: این کار در اختیار مسئولان فدراسیون است و وقتی قدرت دست‌شان باشد، هر کاری دل‌شان بخواهد، انجام می‌دهند. یک مصاحبه معمولی کردم که در آن ضعف‌ها و واقعیت‌ها را گفتم. در ۲ سال گذشته کسانی که تندترین مصاحبه‌ها را علیه زارع‌پور، رئیس فدراسیون انجام دادند، نه تنها هیچ اتفاقی برای‌شان نیفتاد، بلکه در فدراسیون به عزت و احترام هم رسیدند، اما من که ملی‌پوش بودم و گفتم که چرا اردوهای تیم ملی برگزار نمی‌شود، این طور برخورد ناشایست کردند.

     

    وی ادامه داد: اگر قرار باشد با هر مصاحبه‌ای که کارساز باشد از موضع قدرت با آن برخورد کنید، خیلی بد است. اگر چنین مصاحبه‌های انتقادی نباشد و ضعف‌ها را نگوییم که پینگ پنگ ما پیشرفت نخواهد کرد. در تیم‌های مختلف بازی کرده‌ایم و مشکلات را به خوبی می‌دانیم. حالا هم مسائل پیش پا افتاده و ساده را گفته‌ام و اگر قرار باشد ضعف‌های عمده فدراسیون را بگویم چه کار ‌خواهند کرد. ما حجب و حیای زیادی داریم که به خاطر پینگ پنگ ‌آنها را مطرح نمی‌کنیم.

     

    * اینکه اردوی تیم ملی برگزار نمی‌شود و اعزام نداریم به من ملی‌پوش مربوط نمی‌شود؟

     

    ملی‌پوش پینگ پنگ ایران عنوان کرد: ۲ سال است که اردوی تیم ملی را برگزار نمی‌کنند و در جام فجر هم ۵۰ میلیون تومان از باشگاه‌ها دریافت کردند و به خاطر اینکه دانشگاه آزاد حاضر به پرداخت نشد، اجازه حضور ملی‌پوشانش را ندادند و به مسابقات خارجی هم که اعزام نمی‌کنند، چون می‌گویند پول نداریم. اینکه بودجه ندارند، درست است، اما چرا در مسابقاتی که در داخل کشور برگزار می‌شود و هزینه‌ای ندارد، اجازه حضور ملی‌پوشان را نمی‌دهند؟ برای مسابقاتی که چند تیم ضعیف آمده‌اند، هزینه سنگینی برای افتتاحیه و اختتامیه برگزار می‌کنند.

     

    وی ادامه داد: اگر مصاحبه من به مذاق آنها خوش نیامده و حرف‌های نامربوط زده‌ام، درست است، به کمیته انضباطی دعوتم کردند، اما اینکه همان روز مصاحبه از اردوی تیم ملی با بدترین حرکات اخراجم می‌کنند، آیا این کار شایسته‌ای است؟ آیا عدم برگزاری اردوی تیم ملی، اعزام نداشتن و پایین آمدن رنکینگم ارتباطی به من ملی پوش ندارد؟

     

    * اگر رنکینگ من پایین آمده است دلیلش چیست؟

     

    کسانی که در ۲ سال گذشته بدترین انتقادها را علیه فدراسیون کرده و جو پینگ‌پنگ را به هم ریختند، حالا در فدراسیون سمت رئیس کمیته مربیان را گرفته‌اند. آیا این توهین به شعور پینگ‌پنگ نیست؟ این اسمش باج گیری نیست؟ همین شخصی که مسئول مربیان شده است، بیشترین حرف‌ها را علیه من مطرح کرده است و متهمم می‌کرد که یار فدراسیون هستم، اما حالا خودش به فدراسیون بازگشته و سمت گرفته است.

     

    نوروزی عنوان کرد: زارع پور فکر می کند با تهدید و تعهد گرفتن از مربیان، داوران و بازیکنان می‌تواند کار را پیش ببرد، اما من هم ساکت نخواهم نشست. خوشبختانه فقط رئیس فدراسیون است و قدرت چندانی ندارد، در غیر این صورت سعی می‌کرد من را از تهران هم اخراج کند!

     

    * از من حمایت کردند، چون کارشان گیر بوده است

     

    وی در مورد اینکه می‌گویند در ۲ سال گذشته فدراسیون از او حمایت می‌کرد، اظهار داشت: اگر در ۲ سال در برخی جاها از من حمایت کرده‌اند، حتما کارشان گیر بوده و در غیر این صورت عاشق چشم و ابروی من نبودند. در مورد حضور در گوانگ‌ژو هم اشتباه مدیریتی خودشان بود. چون بازی سوم و چهارمی برگزار نشد، من در رده چهارم قرار گرفتم و به نوشاد عالمیان هم باخت فنی دادند و با این کارشان بازیکنان را رو در روی هم قرار دادند.

     

    *زارع‌پور به موفقیت‌های عالمیان می‌بالد و سایر نفرات را فراموش کرده است

     

    وی گفت: زارع‌پور خیالش راحت است که نوشاد عالمیان به تنهایی برای ایران افتخار آفرینی می‌کند و این موضوع انعکاس خوبی در رسانه‌ها و جامعه دارد و به همین دلیل سایر ملی‌پوشان را فراموش کرده و برایشان ارزشی قائل نیست، اما پس از باخت نوشاد در جام فجر تازه ضعف پینگ‌پنگ ایران مشخص شد.

     

    نوروزی ادامه داد: پینگ پنگ یک ورزش انفرادی است و حتما باید حریف تمرینی باشد. نمی‌توانم توپ را به دیوار بزنم و بازی کنم. متاسفانه دبیر فدراسیون که سر رشته‌ از این ورزش ندارد می‌گوید که سایر رشته‌ها نیز همیشه در اردو نیستند، اما اطلاعی ندارد که لیگ پینگ پنگ تنها ۳ ماه طول می‌کشد و باید ورزشکاران سایر ماه‌ها را در اردو باشند.

     

    *اردوی تیم ملی نمی‌گذارند تا صمیمیت بازیکنان کمتر شود

     

    نماینده کشورمان در المپیک ۲۰۰۸ پکن گفت: پیش از آمدن زارع‌پور، بازیکنان بیشتر سال را در اردوی تیم ملی بودند و بسیار صمیمی با هم برخورد می‌کردند، اما پس از آمدن او اردوهای تیم ملی تعطیل شد و هدف‌شان با این کار این بود که صمیمیتی که در میان ملی‌پوشان و حمایتی که از یکدیگر داشتند، از بین برود. البته به هدف‌شان هم رسیده‌اند، چون دیگر آن همدلی وجود ندارد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی: زارع‌پور پشت میز قدرت هرکاری دلش می‌خواهد، انجام می‌دهد/ساکت نخواهم نشست!"
    1. شاکردوست گفت:

      واقعا ایرادی از حرف ها ی اقای نوروزی نمیتوان گرفت.تا کی باید نشست و دست گل های رییس فدراسیون این مملکت روتحویل گرفت؟؟؟؟

    2. حسن ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      برادر ورزشیم.صبر از نعمات الهی است استفاده کنید .بعنوان پایین ترین عضو این خانواده ورزشی از هر نظر توصیه می کنم در صورتی که مشگلی دارید در رابطه با هرگونه برخوردی بهتر است با مسئولین محترم در میان گذاشته انشاالله مرتفع شود.با تشکر ترکان

    3. Pejman poorbakhtiar گفت:

      بسیار متأسفم که در رشته ورزشی که فعالیت میکنم کسانی مدیریت میکنند که فدراسیون را با ملک شخصی خود اشتباه گرفته اند جناب زارع پور اگر نبود این سؤمدیریت شما الآن بجای داشتن فقط یک نوشاد چند نفر بازیکن باتجربه دیگر بزرگ ما مثل افشین نوروزی،واحد مالمیر،اخلاق پسند و طاهرخانی رنکینگ جهانی زیر صد داشتند شما بابت این جفای بزرگ درحق جامعه تنیس روی میز ایران که بحق از دوران فدراسیون شهنازی تا روی کار آمدن شما بسرعت درحال پیشرفت بود مدیون و بدهکارید*

    4. سعید منتصری گفت:

      با سلام به جناب نوروزی عزیز بازیکن خوب وبااخلاق تیم ملی واقعا ناراحت شدم از برخوردی که باایشان شد البته شایدجناب رئیس این یک گلایه رابه حق گفته باشد که ورزشکار باید ورزشش رابکندودرکار فدراسیون دخالت نکند اماجناب رئیس حضرتعالی ۴ سال است کارد به استخوان کل جامعه پینگ پنگ رسانده اید کوچکترین انتقادی رابرنمی تابید تمام منتقدین را از سرراه برداشته اید نه خود تخصص دارید نه دبیر جودوکارتان کاری کرده اید که صدای مظلومترین ورزشکاران همچون نوروزی درآمده است من مجمع فدراسیون انتظار دارم ایشان را به دلیل بی کفایتی عزل کند آخر چقدر جامعه پینگ پنگ باید تحقیرشود

    5. با سلام اقای نوروزی عزیز
      متاسفام از اینکه با خاطر گفتن حقایق باید اینگونه تاوانش را پس دهید اما انچه که بیان کردید حرف دل تمامی اهالی این ورزش بود.تا انجا که ما شاهد بودیم در دوران ریاست این اقای رئیس هیچ فرجی در کار این رشته حاصل نشد و اوضاع بد از بدتر شد و به حق که شما تمام این حقایق را بیان کردید اما از انجایئکه گفتن حرف حق همیشه تلخ است شما محکوم به بیان واقعیتها هستید اما مطمئن باشید که ماه همیشه پشت ابر نمی ماند و شما به حق خود خواهید رسید.


    تازه ترین اخبار