امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۳:۴۴  آخرین بروزرسانی : دی ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 35028
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به اخراجش از اردوی تیم ملی گفت: این کار که به دستور رئیس فدارسیون انجام شد مانند خیلی دیگر از کارهای دیگرش زشت و غیر ورزشی بود چون اصلا او خودش هم غیرورزشی است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با…

    250687noroozi

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به اخراجش از اردوی تیم ملی گفت: این کار که به دستور رئیس فدارسیون انجام شد مانند خیلی دیگر از کارهای دیگرش زشت و غیر ورزشی بود چون اصلا او خودش هم غیرورزشی است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه به خاطر گفتگویی که با یکی از رسانه‌ها داشت و در آن نسبت به برگزاری نامنظم اردو برای تیم ملی و افت بازیکنان به خاطر اعزام نشدن به مسابقات بین‌المللی انتقادات کرده از اردو اخراج شده است، اظهارداشت: رئیس فدراسیون از واقعیت‌ها خوشش نمی‌آید و دوست دارد فقط تعریف و تمجید بشوند.

     

    وی تصریح کرد: این اردویی که از هفته گذشته آغاز شده، پس از مدت‌ها برگزار شده است. برای تیم ملی ماه‌ها اردویی برگزار نشد و به همین دلیل بازیکنان افت زیادی کرده‌اند. اعزام‌های بین‌المللی هم که یا نیست و اگر هم اعزامی در کار باشد، مختص دو نفر است. به همین دلیل سایر بازیکنان با وجود تلاشی که می‌کنند در رنکینگ جهانی یا درجا زده‌اند و یا اینکه افت می‌کنند.

     

    بازیکن تیم دانشگاه آزاد اشاره‌ای هم به رقابت‌های بین‌المللی جام فجر که در تهران برگزار شد، کرد و گفت: فدراسیون ورودیه ۵۰ میلیونی برای این مسابقات گذاشته بود و به همین دلیل دانشگاه آزاد که سه ملی‌پوش در اختیار دارد، نتوانست در این رقابت‌ها شرکت کند. این در حالی است که ما خودمان میزبان این مسابقات بودیم و می‌توانستیم شرایط بهتری را برای شرکت در بازی‌ها فراهم کنیم.

     

    نوروزی با بیان اینکه بهتر بود پیش از جام فجر اردویی برای ملی‌پوشان گذاشته می‌شد اما این کار هم انجام نشد، خاطرنشان کرد: حرکتی که در مورد اخراج من از اردوی تیم ملی انجام شد، زشت و غیر ورزشی بود چون رئیس فدراسیون خودش هم غیر ورزشی است. حرمت ورزشکار را نمی‎‌داند. فکر می‌کند در یک ارگان صنعتی و با کارگر کار می‌کند.

     

    نماینده تنیس روی میز ایران در بازی‎های المپیک ۲۰۰۸ پکن صحبت‎هایش را با خبرنگار مهر اینگونه ادامه داد: ورزشکار حرمت دارد اما رئیس فدراسیون چون یک فرد غیرورزشی است که وارد تنیس روی میز شده است، این را نمی‌داند. اصلا اگر او حرکت ورزشی و اخلاقی انجام دهد، تعجب می‎کنیم چون به حرکات غیر ورزشی و غیر اخلاقی عادت کرده‌ایم.

     

    پینگ‌پنگ‌باز ملی‌پوش ایران اشاره‌ای هم به چگونگی اخراجش از اردوی تیم ملی کرد و اظهارداشت: رئیس فدراسیون به حراست آکادمی نامه داده بود که من را از اردو بیرون کنند. ۲ نفر از ماموران حراست آمدند تا من را اخراج کنند. آنها می‌خواستند نیروی انتظامی را هم درگیر این موضوع کنند که البته این کار انجام نشد وگرنه یک زد و خورد هم پیش می‌آمد.

     

    نوروزی با بیان اینکه کاری که برای اخراج من شد، بی شخصیتی بود، تاکید کرد: من به کمیته انضباطی احضار شده‌ام اما قبل از تشکیل آن اخراج شدم. باید صبر می‌کردند تا کمیته انضباطی تشکیل شود سپس در مورد من تصمیم بگیرند. شاید اصلا کمیته انضباطی حق را به من داد.

     

    این بازیکن تصریح کرد: اینکه من یکسری مسائل را به زبان بیاورم یا نه چه فرقی دارد. همه از واقعیت تنیس روی میز مطلع هستند. اگر یک همه پرسی انجام شود، رئیس فدراسیون بیشتر از ۱۰ رای نمی‌آورد. فقط هم کارمندان فدراسیون به او رای می‌دهند البته نه همه آنها.

     

    وی تاکید کرد: رئیس فدارسیون فقط دنبال “اولین”‌هاست. او بداند که برای اولین‌بار در تاریخ تنیس روی میز ایران، ملی‌پوشان اعتصاب کردند. اردو برگزار نشد. یک ورزشکار المپیکی به خاطر مصاحبه و نه بداخلاقی اخراج شد و …

     

    “آیا با همه این اوصاف در جلسه کمیته انضباطی شرکت می‌کنید”؟، افشین نوروزی در پاسخ به این پرسش پایانی خبرنگار مهر گفت: حتما در این نشست شرکت می‌کنم چون مدیران فدراسیون دنبال بهانه‌ای هستند تا محرومیت من را بیشتر کنند ضمن اینکه در نامه احضارم به کمیته انضباطی تاکید شده است که در صورت غیبت حکم لازم صادر خواهد شد.

     

    به گزارش خبرنگار مهر، افشین نوروزی یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی تنیس روی میز بود که عصر چهارشنبه گذشته از این اردو اخراج شد. در این زمینه نشست کمیته انضباطی روز شنبه تشکیل می‌شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی:اخراجم غیرورزشی بود/ اگر غیر از این برخورد می‌شد، جای تعجب داشت"
    1. لطف الله عربی گفت:

      باسلام
      به نظر میرسد فدراسیون بجای پاسخ منطقی فقط با مشت آهنین جواب میدهد
      کسی که تحمل چند کلام حرف رانداردبه نظر من شایسته مدیریت بر این فدراسیون نیست
      اما تاسف بار تر ازاین موضوع خاموشی اهالی این رشته میباشد کجایند افرادی که دلسوزاین رشته ورزشی هستند؟ اما این روش دیکتاتورمابانه ۶ ماهه دیگر
      ادامه ندارد بنال تا صبح دوبتت بدمد


    تازه ترین اخبار