امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۸:۲۱  آخرین بروزرسانی : دی ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 35038
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده در تیم ملی گفت: رئیس فدراسیون خیلی عجولانه تصمیم به اخراج نوروزی گرفت و صحبت‌های احتشام زاده تضعیف تیم ملی را به همراه دارد و کار او درست نیست.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد بابادی وند در…

     

    مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده در تیم ملی گفت: رئیس فدراسیون خیلی عجولانه تصمیم به اخراج نوروزی گرفت و صحبت‌های احتشام زاده تضعیف تیم ملی را به همراه دارد و کار او درست نیست.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد بابادی وند در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه صبر و حوصله می‌تواند بدون ایجاد بحران موجب حل و فصل خیلی از مسائل شود به اخراج افشین نوروزی از تیم ملی تنیس روی میز اشاره کرد و اظهارداشت: نوروزی از بازیکنان با اخلاق و تاثیر گذار در جوامع بین‌المللی است. گفتگوی او که موجب اخراجش از تیم ملی شد را خوانده‌ام. افشین در این گفتگو تندروی داشت.

     

    وی با بیان اینکه مسائلی را می‌توان داخلی حل کرد تا انعکاس نداشته باشد، تصریح کرد: با همه اینها رئیس فدراسیون می‌توانست در مورد برخورد با افشین نوروزی صبوری به خرج می‌داد و تصمیم عجولانه نمی‌گرفت. بهتر بود زارع‌پور تا زمان تشکیل جلسه کمیته انضباطی صبر می‌کرد و منتظر ابلاغ رای می‌ماند. اخراج نوروزی کار عجولانه‌ای بود. زارع‌پور اول باید حرف‌های او را می‌شنید سپس در موردش تصمیم می‌گرفت.

     

    ظاهرا مجید احتشام‌زاده هم صحبت‌هایی کرده که باعث بروز مشکلاتی در اردوی تیم ملی شده است” در این مورد هم توضیح می‌دهید؟ مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: احتشام‌زاده گفته که نوشاد قوی نیست بلکه دیگر بازیکنان تیم ملی ضعف دارند. این صحبت از کسی که خودش قهرمان تنیس روی میز بوده و الان هم عضو کمیته فنی است، صحیح نیست.

     

    بابادی‌وند ادامه داد: صحبت‌های احتشام‌زاده باعث دل آزردگی بازیکنان شد که حق هم دارند. از طرفی نباید از حق بگذریم که نوشاد چه نابغه‌ای است. او نفر دوم امیدهای جهان و پنجم جوانان جهان شد و در رده‌بندی جهانی هم خود را تا رده ۴۰ ارتقا داد. نوشاد به حق یک بازیکن استثنایی است.

     

    وی تاکید کرد: در هر صورت گفتگوی احتشام‌زاده خوب نبود طوریکه بازیکنان به صورت لفظی اعتراض خود را نسبت به او اعلام کردند که این مسئله هم حاشیه‌هایی را در اردوی تیم ملی به همراه داشت. به هر حال صحبت‌های مطرح شده باعث تضعیف نوشاد و دل آزردگی دیگر بازیکنان می‌شود. هر کس در هر پستی باید مجموعه تیم ملی را حمایت کند. احتشام‌زاده نباید این صحبت‌ها را که نتیجه‌ای جز تضعیف تیم ملی ندارد، به زبان بیاورد.

     

    “شنیده شده که شما اعلام کردید بازیکنان تنیس روی میز با هزینه شخصی می‌توانند در مسابقات برون مرزی شرکت کنند. در این مورد توضیح می‌دهید که ملاک این حرف و این تصمیم چیست”؟ مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان در پاسخ به این پرسش گفت: در این زمینه آئین‌نامه‌ای به کمیته فنی پیشنهاد شده اما در مورد آن سو تعبیر شده است.

     

    وی توضیح بیشتر داد و یادآور شد: بعضی از خانواده‌‎ها که فرزندشان عضو تیم ملی نیست برای اعزام او به مسابقات برون مرزی ابراز تمایل می‌کردند. بعضا هم با فدراسیون تماس می‌گرفتند و درخواست می‌کردند فرزندشان با هزینه شخصی اعزام شود. حتی یک بار هم خانواده عالمیان پیشنهاد داد نیما با هزینه شخصی نوشاد را در یکی از سفرهایی که داشت، همراهی کند.

     

    بابادی‌وند تاکید کرد: در خیلی از کشورها فدراسیون موظف است در طول سال بازیکنان تیم ملی را به سه چهار مسابقه بین‌المللی اعزام کند اما بازیکنان می‌توانند با هزینه شخصی در یکی دو رویداد دیگر هم حاضر شوند. این یک کار مرسوم است. پیشنهادی هم ما به کمیته فنی دادیم در این زمینه و برای اعزام بازیکنانی بود که عضو تیم ملی نیستند یا می‌خواهند بیشتر از آنچه در برنامه است، اعزام داشته باشند اما از این پیشنهاد سوتعبیر شد.

     

    مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان در پاسخ به این پرسش که “در مجموع برای مقابله با حاشیه‌ها بهتر نیست آئین‌نامه مصوب انضباطی داشته باشید”؟، خاطرنشان کرد: رسیدگی به این کار در حیطه کاری من نیست. دبیر و نماینده حقوقی مجلس حق تصمیم گیری در این زمینه را دارند. در هر صورت وجود حاشیه نتیجه‌ای جز تضعیف ندارد. مشکلاتی وجود دارد که آنها را قبول داریم و برای برطرف شدن‎شان تلاش می کنیم اما در این میان برخی هم بزرگ‌نمایی می‌کنند.

     

    مهرداد بابادی‌وند در پایان با بیان اینکه اردوی تیم ملی تنیس روی میز تا سوم بهمن‌‎ماه ادامه خواهد داشت، گفت: مرحله دوم اردو بهمن ماه برگزار می‌شود اما به خاطر برگزاری رقابت‌های انتخابی، مدت زمان آن کمتر خواهد شد. دهه سوم اسفندماه هم مرحله سوم اردو را برگزار می‌کنیم. در صورت تائید شورای برون مرزی هم، اوایل فروردین‌ماه اعزام به مسابقات آزاد بین‌المللی مصر را خواهیم داشت.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدیر تیمهای ملی:تصمیم زارع پور برای اخراج نوروزی عجولانه بود/ احتشام زاده حق تضعیف ندارد"
    تازه ترین اخبار