امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۹:۲۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35305
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس فدراسیون پینگ‌پنگ با اعلام این که برای بانوان پیش از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه برنامه دارند، عنوان کرد که تا پایان بهمن هم تکلیف مربیان تیم ملی مشخص خواهد شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این…

    رییس فدراسیون پینگ‌پنگ با اعلام این که برای بانوان پیش از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه برنامه دارند، عنوان کرد که تا پایان بهمن هم تکلیف مربیان تیم ملی مشخص خواهد شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد، برنامه مشخصی مانند تیم ملی مردان برای بانوان وجود ندارد، گفت: ما قطعا برای بانوان برنامه داریم و اردویی را در بهمن برگزار خواهیم کرد.

     

    وی با بیان این که اردوی تیم ملی بانوان در رده‌های مختلف برگزار می‌شود گفت: با توجه به پتانسیلی که در بانوان وجود دارد ما آینده خوبی را برای این تیم پیش‌بینی می‌کنیم و روز به روز روند رو به رشدی را شاهد هستیم.

    زارع پور افزود: معتقدم که باید هزینه بیشتری را در بخش بانوان داشته باشیم چون این‌ها هزینه نیست، بلکه یک نوع سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

     

    رییس فدراسیون پینگ‌پنگ گفت: هر چند به خاطر محدودیت‌های مالی که برای همه فدراسیون‌ها است، با مشکلاتی روبرو هستیم، اما من در کمیته‌ فنی هم اعلام کرده‌ام که نگاه‌مان به بخش بانوان مانند آقایان است.

     

    به گزارش ایسنا، همچنین زارع پور پیش از این اعلام کرده بود که تکلیف کادر مربیان تیم ملی مردان و بانوان تا پایان بهمن مشخص می‌شود.

    توضیح مدیر سایت:

    جناب رئیس هراز چند گاهی وخصوصا قبل از اجرای برنامه های تلویزیونی  طی مصاحبه هایی که هرگز اجرایی نخواهد شد قول وقرارهایی میدهند!

    ایشان قرار است راس ساعت ۱۹ در برنامه ورزشی که از شبکه ورزش بصورت زنده پخش خواهد شد شرکت نمایند.

    جالب اینجاست که جناب رئیس هر از چندگاهی که در باره بانوان مظلوم اظهار نظر میفرمایند هیچ توجه ای به رده های پایه و نوجوانان و جوانان تیم ملی ندارند و تمام هم و غم ایشان روی رده بزرگسالان متمرکز می باشد!

    کسی نیست از ایشان سوال کند که تکلیف رده های پایه چه می شود؟

     

     

    در حال حاضر احمد جعفری پور به عنوان مربی در تیم ملی پینگ‌پنگ مردان و سیما لیموچی به عنوان مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان با فدراسیون همکاری می‌کنند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور درآستانه برنامه تلویزیونی:برای بانوان برنامه داریم(بزن دست قشنگه را)"
    تازه ترین اخبار