امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۵:۲۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35430
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیئت تنیس روی میز استان کردستان استعفا داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،آقای ذوافقار نسب که تاکنون بعنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان پینگ پنگ خیز کردستان فعالیت می کرده از مقام خود استعفا داده است. مطمئنا در پشت اینگونه استعفاها آن هم در شرایط فعلی حرفهای شنیدنی فراوانی وجود دارد…

    n00011319-b

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان کردستان استعفا داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،آقای ذوافقار نسب که تاکنون بعنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان پینگ پنگ خیز کردستان فعالیت می کرده از مقام خود استعفا داده است.

    مطمئنا در پشت اینگونه استعفاها آن هم در شرایط فعلی حرفهای شنیدنی فراوانی وجود دارد که به مرور زمان در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

    تقریبا به هر عنوان هر از چند گاهی یکی از استانها وهیئت های تنیس روی میز کشور دست خوش برخی بحرانها می شود که گویا این با رنوبت به استان کردستان رسیده است.

    با احترام کامل به جناب ذوالفقار نسب باید عنوان کنیم که از مزایای فدراسیون فعلی در تنیس روی میز کشور این است که استانی همانند کردستان که بدون شک وهمواره  یکی از اقطاب تنیس روی میز کشور محسوب می شود  ودر درون استان خود پتانسلهای فراوانی در ارتباط با این رشته تخصصی برخوردار است میبایست طبق نظر جناب رئیس یک شخص غیر پینگ پنگی بعنوان سکان دار این هیئت مشغول به کار گردد.

    طبق آخرین اخبار این استعفا مورد موافقت جناب رئیس رئیس قرار گرفته است.

    خبرهای تکمیلی بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس هیئت استان کردستان استعفاکرد!"
    تازه ترین اخبار