امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۴:۱۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35768
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کاپیتان تیم ملی پینگ‌پنگ معتقد است که اعزام تنها نوشاد عالمیان به تور حرفه‌ای قطر با طرح این موضوع که سطح این مسابقات بالاست و تنها نوشاد می‌تواند نتیجه‌ بگیرد، حرف درستی نیست.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اعزام نوشاد…

    کاپیتان تیم ملی پینگ‌پنگ معتقد است که اعزام تنها نوشاد عالمیان به تور حرفه‌ای قطر با طرح این موضوع که سطح این مسابقات بالاست و تنها نوشاد می‌تواند نتیجه‌ بگیرد، حرف درستی نیست.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اعزام نوشاد عالمیان به مسابقات پروتور قطر، اظهار کرد: معتقدم که باید چهار – پنج نفر اصلی رنکینگ ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کردند و چون این رقابت‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است دلیل نمی‌شود که ملی‌پوشان بیشتری به این رقابت‌ها اعزام نشوند.

    وی ادامه داد: سال گذشته من به همراه نوشاد عالمیان به تورحرفه‌ای کویت اعزام شدم و حتی توانستم از گروه خود صعود کنم و فکر می‌کنم این گفته که عالمیان را می‌برند چون کیفیت بازی‌ها بسیار بالاست درست نیست.

     

    کاپیتان تیم ملی پینگ‌پنگ ایران اضافه کرد: البته بحث مالی هم برای اعزام‌ها مطرح است، اما این مشکل بازیکنان نیست و رییس مجموعه باید این مشکلات را برطرف کند. بازیکن وظیفه‌اش این است که درست تمرین کند و آماده باشد. اگر بحث بودجه به وزارت ورزش مربوط است باید به آن رسیدگی شود. در هر حال وظیفه ما این است که در تمرینات خود کم نگذاریم.

     

    وی درباره آخرین اردوی تیم ملی هم گفت: من پیش از این هم گفته‌ام که اردو می‌تواند مفید باشد و بازیکنان را به هم نزدیک‌تر کند. حدود دو سال بود که اردویی نداشتیم تا ملی‌پوشان به هم نزدیک‌تر شوند، اما با برگزاری اردوی تیم ملی بازیکنان هم سطح امکان تمرین با هم را داشتند.

     

    وی با تاکید بر این که حریف تمرینی خارجی می‌تواند بر روند کیفی تمرینات ما تاثیرگذار باشد، گفت: متاسفانه حتی در لیگ هم بازیکن خارجی حضور نداشت، در حالی که حضور بازیکنان بین‌المللی در لیگ، حریف تمرین خارجی در اردوهای تیم ملی و سفر به مسابقات برون مرزی برایمان بسیار تاثیرگذار است.

    اخلاق پسند خاطر نشان کرد: البته آقای جعفرپور قول داده که مشکلات برطرف شود، اما در مجموع معتقدم که این اردو مثبت بوده است.

     

    وی با اشاره به حواشی به وجود آمده در اردو در رابطه با اخراج افشین نوروزی و صحبت‌های احتشام زاده گفت: آقای احتشام زاده صحبت‌های خود را تکذیب کرد که پس از آن مشکل برطرف شد. همچنین دررابطه با افشین نوروزی هم امیدوارم که رای صادر شده تغییر کند، چون نوروزی سال‌هاست در پینگ‌پنگ حضور دارد و عناوین مختلفی را هم به دست آورده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاپیتان تیم ملی پینگ‌پنگ: درست نیست که فقط عالمیان به قطر برود"
    تازه ترین اخبار