امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۸:۱۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35842
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان گفت: در خصوص نوروزی خواستیم لطف کنیم اما به ضرر تیم خودمان شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این باره توضیح داد: از آنجا که هنوز تکلیف افشین نوروزی مشخص نشده بود و موضوع محرومیت وی از…

    مربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان گفت: در خصوص نوروزی خواستیم لطف کنیم اما به ضرر تیم خودمان شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این باره توضیح داد: از آنجا که هنوز تکلیف افشین نوروزی مشخص نشده بود و موضوع محرومیت وی از مسابقات لیگ قطعی نبود خواستیم لطف کنیم و به همین دلیل نامه ای را به فدراسیون نوشتیم و اعلام کردیم ما موافق هستیم که تا برگزاری جلسه استیناف مسابقه بین تیم علیصدر همدان و دانشگاه آزاد از هفته اول دور برگشت لیگ برتر به تعویق بیفتد اما سازمان لیگ در اقدامی کاملا عجیب مسابقه را از چهاردهم به پانزدهم بهمن انداخت و همین باعث ضربه شدیدی به تیم ما شد.

     

    وی ادامه داد: دو بازیکن اصلی تیم ما یعنی محمد بوجاریان و سینا کیهان ۱۵ بهمن مسابقه رده بندی دسته یک را دارند و به همین دلیل مام نمی توانیم آنها را در مسابقه لیگ همراه خود داشته باشیم و متاسفانه فقط با سه نفر می توان بازی کرد؟ به طور حتم یک باخت صد در صد خواهیم داد.

     

    شاملو اضافه کرد: خواست تیم علیصدر همدان این بود که به صورت صلح جویانه با فدراسیون و بازیکنان همراه شویم به همین دلیل درخواست دادیم تا صبر کنند تا تکلیف نوروزی مشخص شود اما متاسفانه اتفاق جور دیگری رقم خورد.

     

    مربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان درباره افشین نوروزی گفت: افشین نوروزی یکی از بهترین ملی پوشان تنیس روی میز کشور است و بسیار اخلاق مدار است به نظر من بین رئیس فدراسیون و بازیکنان رابطه پدر و فرزندی حاکم است و بهتر بود که این مسائل پیش آمده هم در داخل فدراسیون حل می شد ، این پدر و فرزند باید تعامل داشته باشند تا مشکل ایجاد شده هرچه سریعتر رفع گردد، من امیدوارم که نوروزی به مسابقات برگردد.

     

    شاملو در خصوص بازی مقابل دانشگاه آزاد بیان کرد: به طور حتم هیچ مربی ای برای باخت به میدان نمی رود، ما تمرینات خوبی را در تعطیلات تیم فصل داشتیم و تمام سعیمان این بود که در دور برگشت نمایش بهتری از خود نشان دهیم اما متاسفانه در اولین بازی این اتفاق افتاد.

     

    شاملو تاکید کرد: برگزاری لیگ پویا در تنیس روی میز یکی از ملزومات است و این به تعداد تیمهای شرکت کننده بستگی دارد هر تعداد بیشتر باشد لیگ فعال تر است، از میان لیگ پویاست که بازیکنان ملی پوش بیرون می آیند.

     

    ماهم به همین دلیل در لیگ امسال شرکت کرده ایم تا تنور مسابقات داغ تر باشد هدفمان این بود که فقط به یک سال قناعت نکنیم طی سالهای بعدی هم تیم بدهیم./مح

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نادر شاملو:خواستیم مهربانانه رفتار کنیم به ضرر خودمان شد !"
    تازه ترین اخبار