امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۷:۰۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35940
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم ملی جوانان پینگ پنگ گفت: برای شرکت هر چه بهتر در مسابقات جهانی عراق به همراه تیم اردو برپا می‌کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابتهای رده بندی دسته برتر جوانان طی دو رو به میزبانی ساری برگزار شد و…

    مربی تیم ملی جوانان پینگ پنگ گفت: برای شرکت هر چه بهتر در مسابقات جهانی عراق به همراه تیم اردو برپا می‌کنیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابتهای رده بندی دسته برتر جوانان طی دو رو به میزبانی ساری برگزار شد و نتایج آن نشان داد که جوانان پینگ پنگ همه در یک سطح قرار دارند و جزو نفرات برتر قرار گرفتن آن‌ها ارتباطی به اردوی تیم ملی نداشت.

     

    وی در پاسخ به این پرسش که چرا تمامی ملی پوشان جوانان تنیس روی میز در جمع نفرات برتر رده بندی قرار نگرفته اند بیان کرد: قرار نگرفتن همه چهار نفر تیم ملی در جمع نفرات برتر به این دلیل است که سطح بازی جوانان یکسان است بدیهی است که بازیکنی که در رقابتهای رده بندی که دفعه قبل برگزار شد نفر دهم یا نهم می‌شود توانایی این را دارد که این بار خود را به جمع چهار نفر اول برساند.

     

    شیشه گرها ادامه داد: من بارها در مصاحبه‌های مختلفی که انجام دادم گفته بودم که به جز پویا عمرانی که یک سرو گردن از بقیه بازیکنان بالاتر است سایر جوانان پینگ پنگ در یک سطح هستند ما بعد از مسابقات آسیایی فقط یک یا دو اردو داشتیم با این اتفاقات نمی‌توان انتظار معجره داشت و باید ادامه دار باشد طبق مصوبات کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز از این به بعد قرار بر این است که در هر ماه اردوهای چند روزه داشته باشیم ضمن این که شرکت در مسابقات برون مرزی را نیز در برنامه های خود داریم.

     

    مربی تیم ملی جوانان خاطر نشان کرد: نزدیک تدوین مسابقه برون مرزی برای جوانان رقابتهای این جهانی عراقی است که درخواست داده‌ایم و در آن شرکت خواهیم کرد. من در طول مسابقات بازیکنان را شناسایی کرده ایم و کسانی که مستعد شرکت در رقابتهای برون مرزی هستند را می‌شناسیم، قبل از این رقابتها اردو هم برگزار خواهیم کرد.

     

    شیشه گر در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در مورد این که مربیان تیم‌های ملی تنیس روی میز مسابقات را از نزدیک تماشا نمی کنند اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد، من در تمام مسابقات جوانان حضور داشتم و از نزدیک رقابتها را دیده‌ام مگر این که مسابقه دیگری همزمان تشکیل شده باشد و من مجبور شوم که در آن جا حضور داشته باشم.

     

    لازم به ذکر است؛ در پایان رقابتهای رده بندی دسته برتر جوانان، متین لطف الله نسبی، آرمان حاجی ئی، نعیم نوبخت، سروش امیری نیا، حامد باشت باوی، سجاد حسینی، امیرحسین صدیقی، امیر حسین رهگذر، علیرضا بیگدلی و عماد سهرابی به ترتیب اول تا دهم شدند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شیشه گرها:مربی تیم ملی جوانان پینگ پنگ:برای مسابقات عراق برنامه داریم"
    تازه ترین اخبار