امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۹:۵۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36126
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان گفت:‌ بازیکنان ما در دور برگشت به خودباوری خوبی رسیده‌اند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب نخستین پیروزی علیصدر همدان در لیگ برتر تنیس روی میز و صعود یک پله‌ای در جدول اظهار داشت:…

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان گفت:‌ بازیکنان ما در دور برگشت به خودباوری خوبی رسیده‌اند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب نخستین پیروزی علیصدر همدان در لیگ برتر تنیس روی میز و صعود یک پله‌ای در جدول اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل نفت سپاهان انجام دادیم و بازیکنان‌مان از جان مایه گذاشتند. ما در دور رفت هم مستحق باخت نبودیم، اما خوشبختانه در دور برگشت جبران کردیم. نکته مهم اینکه می‌دانستیم در این بازی به برتری می‌رسیم، اما انتظار برد ۵ بر یک را نداشتیم.

     

    وی ادامه داد: بازیکنان ما به خودباوری خوبی رسیده‌اند و پیمان نوروزی و علیرضا ملارجبی درخشش بسیار خوبی دارند. ملارجبی در دور برگشت عصای دست ما شده است.

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر گفت: در دیدار با دانشگاه آزاد هم می‌توانستیم پیروز شویم. اگر این مسابقه به بازی پنجم کشیده می‌شد، مطمئناً پیروز می‌شدیم.

     

    شاملو با اشاره به اینکه اگر بودجه کافی داشتیم، الآن شرایط‌مان بهتر بود، گفت: برای برگزاری اردوها نیاز به بودجه است و اگر پیش از فصل این اتفاق می‌افتاد مطمئناً به نتایج بهتری دست پیدا می‌کردیم. شجاعت می‌خواهد که با چند بازیکن جوان و خام که تجربه کافی ندارند، در لیگ برتر مقابل بزرگان تنیس روی میز ایران قد علم کرد.

     

    وی در مورد دیدارهای آینده تیمش و اینکه این تیم می تواند به رده های بالاتر صعود کند یا خیر؟، تاکید کرد: ما دور رفت را به پتروشیمی نوری باخته‌ایم و برای پیروزی در همدان مقابل این تیم برنامه ویژه‌ای داریم. با اعتماد به نفسی که بازیکنان پیدا کرده‌اند، برای صعود به رده بالاتر امید زیادی داریم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نادر شاملو:ملارجبی عصای دست‌مان شده است"
    1. amidi گفت:

      با سلام حمایت از اقای ملا رجبی و اقای پیمان نوروزی بایستی فراتر از مسابقات باشگاهی باشد. بعد از خارج شدن از رده سنی جوانان ،حضور در مسابقات برون مرزی بایستی در دستور کار هیات استان ،باشگاه ، و فدراسیون قرار گیرد


    تازه ترین اخبار