امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۲:۲۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36144
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز گفت: جلسه استیناف افشین نوروزی، سه شنبه ۲۳ بهمن برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،قدوسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: پس از اعتراض افشین نوروزی نسبت به حکم جلسه کمیته انضباطی قرار شده است جلسه استیناف روز سه شنبه ۲۳ بهمن…

    رئیس کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز گفت: جلسه استیناف افشین نوروزی، سه شنبه ۲۳ بهمن برگزار می‌شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،قدوسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: پس از اعتراض افشین نوروزی نسبت به حکم جلسه کمیته انضباطی قرار شده است جلسه استیناف روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ساعت ۱۱ صبح برگزار شود.

     

    لازم به ذکر است، یک سال محرومیت از حضور در تمامی مسابقات تنیس روی میز و یک سال محرومیت تعلیقی بخشی از حکم سنگین کمیته انضباطی فدراسیون در مورد افشین نوروزی بوده که در مصاحبه با یکی از روزنامه های رسمی کشور از عملکرد فدراسیون تنیس روی میز انتقاد کرده بود.

    توضیح مدیر سایت:

    برگزاری جلسه استیناف بعد در روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه یعنی اینکه افشین نوروزی عملا از حضور در انتخابی تیم ملی  محروم شده است!هرچند با وضعیتی که برای این بازیکن ملی پوش بوجود آمده دیگر روحیه ای برای او باقی نمانده است….!

    البته طبق قاونین جاری  در اینگونه موارد رئیس فدراسیون میتواند با اختیارات خود مجوز ادامه فعالیت نوروزی را تا اطلاع ثانوی صادر نماید.

    در این ارتباط اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسد که بدلایل متعدد فعلا قصد نداریم در این مورد اظهار نظری بکنیم.

    حرفهای گفتنی و شنیدنی در این باره زیاد است که انشاالله بزودی والبته با تناسب رای کمیته انضباطی در این باره به بحث خواهیم نشست.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس کمیته انضباطی فدراسیون خبر داد: برگزاری جلسه استیناف نوروزی در روز سه شنبه!(توضیح مدیر سایت)"
    1. رادین گفت:

      بالاخره فردا آقای نوروزی بازی می کنند یا نه؟

    2. پژمان پوربختیار گفت:

      خدا را شکر که نمردیم و معنی (رأفت)!!!! را از عزیزان فدراسیونی آموختیم….

    3. amidi گفت:

      با سلام از قرائن موجود اینگونه براورد میشود که معنای رافت ،کاهش بعضی از محرومیت هاست و فدراسیون قصد نداردبرخوردی مدیریتی و صحیح با اینگونه مسائل انجام دهد و گرنه کار به اینجا نمی کشید.سوال این است ایا حکمی مانند ،فقط یک توبیخ کتبی یا۶ ماه محرومیت تعلیقی و حذف سایر موارد عدالت است ؟


    تازه ترین اخبار