امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۹:۰۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36326
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کمیته تجدیدنظر خواهی فدراسیون تنیس روی میز در مورد محرومیت افشین نوروزی برگزار شد اما با وجود گذشت یک روز نه تنها خروجی این نشست به طور رسمی اعلام نشد بلکه مشکل جدیدی را هم پیش روی این رشته قرار داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار مهر، بعد از…

    کمیته تجدیدنظر خواهی فدراسیون تنیس روی میز در مورد محرومیت افشین نوروزی برگزار شد اما با وجود گذشت یک روز نه تنها خروجی این نشست به طور رسمی اعلام نشد بلکه مشکل جدیدی را هم پیش روی این رشته قرار داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار مهر، بعد از اینکه افشین نوروزی به طور رسمی نسبت به حکم کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز مبنی بر یک سال محرومیت قطعی، یک سال محرومیت تعلیقی همراه با جریمه ۲۰ میلیون ریالی خود اعتراض کرد و بعد از آن به صورت حضوری از رئیس فدراسیون هم بابت گفتگوی انتقادی اش عذرخواهی کرد، قرار شد کمیته استیناف طی نشستی پرونده این بازیکن را همراه با مستندات ارائه شده برای تصمیم گیری دوباره بررسی کند.

     

    در این راستا کمیته تجدید نظر خواهی فدراسیون تنیس روی میز روز گذشته در محل این فدراسیون تشکیل شد و حتی افشین نوروزی هم در آن شرکت داشت. این نشست پس از چند ساعت به پایان رسید اما نتیجه آن به صورت رسمی اعلام نشد تا اینکه یک منبع آگاه نتیجه نشست را رسانه‌ای کرد و همین موضوع دردسر تازه‌ای برای افشین نوروزی و فدراسیون تنیس روی میز شد.

     

    منبع آگاه به واقع یکی از اعضای حاضر در نشست بود که بر خلاف روال قانونی و ضوابط جاری رای صادر شده برای افشین نوروزی را پیش از اعلام رسمی توسط فدراسیون تنیس روی میز، در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

     

    تقلیل محرومیت افشین نوروزی به سه ماه همراه با پرداخت جریمه نقدی ۲۰ میلیون ریالی نتیجه اعلام شده توسط وی بود که البته هیچ یک از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز این حکم را تائید نکردند و حتی با وجود گذشت یک روز از برگزاری کمیته تجدید نظرخواهی هم، هنوز حکمی که به زعم آنها موثق باشد، به طور رسمی اعلام نشده است.

     

    اعلام حکم موثق و برخورد با منبع آگاه طی روزهای آینده
    سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: کمیته استیناف به دستور رئیس فدراسیون تشکیل می‌شود و نتیجه آن هم باید پس از تائید وی به طور رسمی اعلام شود. پس از پایان نشست روز سه‌شنبه کمیته استیناف به دلیل نبود آقای زارع‌پور در محل فدراسیون، قرار شد هیچ یک از اعضا در مورد نتیجه به دست آمده صحبت نکنند تا نتیجه پس از تصویب رئیس به طور رسمی اعلام شود.

    وی با اشاره به حکم تقیل کاهش محرومیت افشین نوروزی گفت: متاسفانه اقدام منبع آگاهی که این خبر را رسانه‌ای کرد، خارج از روال قانونی و موازین اخلاقی فدراسیون بود و به همین دلیل از سوی فدراسیون طی روزهای آینده با وی برخورد خواهد شد!. ضمن اینکه حکم اعلام شده از نظر فدراسیون موثق نیست. حکم اصلی توسط فدراسیون اعلام می‌شود.

    به گزارش خبرنگار مهر، در هر صورت با وجود تشکیل کمیته استیناف و به خاطر تعللی که در اعلام رسمی نتیجه آن شد هنوز وضعیت افشین نوروزی مشخص نیست. بهتر بود در کمترین فاصله زمانی پس از پایان نشست این کمیته، نتیجه آن به طور رسمی اعلام می‌شد. در این صورت هم پرونده افشین نوروزی مختومه می‌شد و هم مشکلی به نام منبع آگاه به وجود نمی‌آمد.

    اما با وضعیت فعلی نه تنها فدراسیون با چالش جدیدی مواجه شده بلکه وضعیت افشین نوروزی و اینکه محرومیت وی از چه زمانی – زمان ابلاغ حکم کمیته انضباطی یا حکم کمیته استیناف – اعمال می‌شود هم هنوز مشخص نیست. هرچند حتی با وجود کاهش محرومیت، این بازیکن انتخابی تیم ملی و ادامه حضور در لیگ امسال را از دست داده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گذشت ۲۴ ساعت از نشست استیناف نوروزی/ تعلل برای اعلام حکم موثق"
    تازه ترین اخبار