امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۵:۴۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36328
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   عضو کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون تنیس روی میز گفت: خبر کاهش محرومیت نوروزی را من در اختیار رسانه‌ها قرار ندادم.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل ازخبرگزاری فارس، شب گذشته پس از برگزاری جلسه استیناف فدراسیون تنیس روی میز برای بررسی مجدد حکم محرومیت افشین نوروزی خبر کاهش محرومیت این…

     

    عضو کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون تنیس روی میز گفت: خبر کاهش محرومیت نوروزی را من در اختیار رسانه‌ها قرار ندادم.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل ازخبرگزاری فارس، شب گذشته پس از برگزاری جلسه استیناف فدراسیون تنیس روی میز برای بررسی مجدد حکم محرومیت افشین نوروزی خبر کاهش محرومیت این بازیکن در حالی توسط یکی از اعضای استیناف در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت که قرار بود این موضوع پس از تایید از طریق فدراسیون اعلام شود.

     

    پس از این اتفاق صحبت‌هایی مطرح شد که گفته می‌شود مجید احتشام‌زاده یکی از اعضای کمیته استیناف این خبر را اعلام کرده است، اما خود او این موضوع را تکذیب می‌کند.

     

    وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، تاکید کرد: من با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده و رای را اعلام نکردم و قرار شد تا زمان تایید رسمی آن این خبر رسانه‌ای نشده و پس از آن از طریق دبیر فدراسیون اعلام شود.

     

    احتشام زاده گفت: به نظر من فدراسیون باید سریعتر اطلاع رسانی می‌کرد تا این مسائل به وجود نباید.

     

    به گزارش فارس، این اتفاق در حالی رخ داده است فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرده است با اعلام کننده این خبر برخورد جدی خواهد کرد.

    توضیح مدیر سایت:

    به اطلاع افکار عمومی وخانواده شریف وخصوصا اصحاب رسانه وهمچنین مسئولین وزارت ورزش می رساند که در صورت تعلل فدراسیون در باره معرفی عامل اصلی انتشار رای کمیته استیناف افشین نوروزی به رسانه ها و صدا وسیما ،مدیر این سایت با مدارک محکمه پسند عامل اصلی را معرفی خواهد کرد.

    ما واقعا علاقه نداریم تا بار دیگر عرصه تنیس روی میز کشور وارد یک بحران اساسی گردد لذا توصیه برادرانه میگردد تا مسئولین فدراسیون حسن نیت خود را نشان داده وعامل اصلی این ماجرا را معرفی و توبیخ نمایند.

    در اینجا لازم است از برادران زحمت کش حراست وزارت ورزش و جوانان (تربیت بدنی سابق)بخاطر عدم تایید برخی افراد که متاسفانه در فدراسیون تنیس روی میز آن هم زیر بغل جناب رئیس فدراسیون مشغول به فعالیت می باشند تشکر خالصانه و انقلابی بنمایم.

    جهت اطلاع بیشتر افکار عمومی باید اعلام نماییم که با توجه به رای صادره وآنچه اتفاق افتاد به نظر ما هیچگونه کاهشی در محکومیت نوروزی به چشم نمی خورد زیرا نوروزی به این دلیل عذرخواهی مصلحتی کرده بود که محکومیت ایشان توسط جناب رئیس بخشیده شود!لذا چنین اتفاقی تاکنون نیافتاده است.

    در این ارتباط در حال بررسی موضوع  اعضای کمیته انضباطی  هستیم که آیا در بین آنان افرادی وجود دارد که از طریق حراست ومسئولین بالادستی عزل و یا محکوم شده باشند؟

    اگر چنین چیزی متصور باشد دادگاه ورای افشین نوورزی زیر سوال اساسی خواهد رفت و درنهایت فدراسیون تنیس روی میز ودرراس آن جناب رئیس تحت شعاع جدی قرار خواهند گرفت که چرا و به چه علت با وجود تذکرات و اظلاع رسانی در باره برخی افراد ،از آنان با اصرار استفاده کرده است!

    در هرصورت خبرهای بسیار حساس و داغی در راه خواهد بود.

    لطفا منتظر باشید…

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احتشام زاده:خبر کاهش محرومیت نوروزی را من اعلام نکردم!(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار