امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۰:۴۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36554
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: فدراسیون با محروم کردن نوروزی، هم از او و هم از دانشگاه آزاد انتقام گرفت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد محرومیت افشین نوروزی اظهار داشت: به نظر من یک نفر باید باشد به…

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: فدراسیون با محروم کردن نوروزی، هم از او و هم از دانشگاه آزاد انتقام گرفت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد محرومیت افشین نوروزی اظهار داشت: به نظر من یک نفر باید باشد به این مسائل رسیدگی کند. مگر می‌شود برای یک مصاحبه که حرف‌های حقیقت در آن گفته شده است، اینچنین برایش حکم صادر کنند؟ در کجای قانون فدراسیون آمده است که برای یک مصاحبه یک سال محرومیت در نظر گرفته شود.

     

    وی گفت: نوروزی در صحبت‌های خود گفته که ۲ سال است که تیم ملی سرمربی و اردو ندارد و فدراسیون ۵ دبیر تاکنون عوض کرده است، کجای این حرف غلط است؟ اگر بر فرض این حرف‌ها هم اشتباه باشد یک یا ۲ جلسه محروم می‌کنند نه یک سال.

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: با این محرومیت تنیس روی میز ایران و تیم ملی بیش از همه ضرر خواهد کرد. او به عنوان نفر دوم یا سوم ایران کمک زیادی می‌توانست به تیم ملی کند، اما با این کارشان اجازه ندادند. چندین سال طول می‌کشد که بازیکنی مانند افشین نوروزی ساخته شود و نباید با او اینچنین برخورد شود.

     

    وی در مورد اینکه زارع‌پور رئیس فدراسیون گفته است، درهای انتقاد باز است، عنوان کرد: چطور می‌شود درهای انتقاد باز باشد و آن‌وقت بازیکنی که حقایق را گفته است را محروم ‌کنند؟ این بازیکن پس از صحبت‌هایش برای اینکه به آینده ورزشی‌اش لطمه نخورد، غرورش را شکست و عذرخواهی کرد، اما باز هم مورد بخشش قرار نگرفت.

     

    پسران با اشاره به اینکه فدراسیون با این کار هم انتقامش را از نوروزی و هم دانشگاه آزاد گرفت، تاکید کرد: آنها پیش از آغاز فصل با نوروزی به دلیل اینکه در نفت سپاهان نمانده و به دانشگاه آمده بود، مشکل داشتند و با این کار از او انتقام گرفتند و با ما هم که مشکل داشتند با محروم کردن وی ضربه زدند و امکان دومی را از دانشگاه آزاد گرفتند

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پسران: فدراسیون تنیس روی میز از نوروزی و دانشگاه آزاد انتقام گرفت"
    1. خلیفه اصل گفت:

      تبریک به فدراسیوننشینان.موفق باشید وهمچون گذشته سربلند در نابودی پینگ پنگ


    تازه ترین اخبار