امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۵:۱۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36559
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس فدراسیون تنیس روی میز با استعفای بابادی‌وند از مدیریت تیم‌های ملی تنیس روی میز موافقت کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری فارس، مهرداد بابادی‌وند، مدیر تیم‌های ملی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز روز شنبه در اعتراض به حکم محرومیت افشین نوروزی، ملی‌پوش کشورمان از…

     

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز با استعفای بابادی‌وند از مدیریت تیم‌های ملی تنیس روی میز موافقت کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری فارس، مهرداد بابادی‌وند، مدیر تیم‌های ملی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز روز شنبه در اعتراض به حکم محرومیت افشین نوروزی، ملی‌پوش کشورمان از سمت خود استعفا کرد.

     

    محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز با استعفای وی موافقت کرد تا در آستانه مسابقات حساس پیش رو مانند قهرمانی جهان، تیم ملی بدون مدیر باشد.

     

    نوروزی بر اساس حکم کمیته استیناف به ۳ ماه محرومیت قطعی، ۶ ماه تعلیقی و ۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود.

    توضیح مدیر سایت:

    معلوم بود که خیلی فوری با این استعفا موافقت خواهد شد!

    ما اطلاعاتی در دست داریم که از دو روز قبل چه کسی قرار است بعنوان مدیر تیمهای ملی قرار بگیرد!

    آقایانی که با عناوین کمک به پینگ پنگ و این قبیل چیزها با فدراسیون همکاری میکنند باید بدانند که وقتی جناب رئیس با مدیر تیمهای ملی اینگونه برخوردی میکند لذا باید خدا به داد آنان برسد!

    در هر صورت با خروج بابادی وند ترکیب فدراسیون نشینان تماما تهرانی شد!

    راه برای مبارزه باز شد!

    خبرهای داغی در راه خواهد بود….

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع‌پور با استعفای مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز موافقت کرد(توضیح مدیر سایت)"
    1. جمال مشتاق گفت:

      نکند همان مربی ای که قرار بود مربی تیم ملی ترکیه شود مدیر تیم های ملی شوداو که سواد مواد ندارد ونمی داند برنامه واین حرفا یعنی چه.

    2. علی طهماسبی گفت:

      آقای زارع جان شما من هم درمدارس راهنمایی ومدتی هم در مدارس ابتدایی برنامه ریزی کرده ام.حالا که رئیس کمیته آموزشت یه آقایی است که با ورزش های راکتی آشناست ماهم که با برنامه ریزی آشنا هستیم چرا مارامدیر تیم های ملی نمی کنید.به خدا قسم من هم عادت به اعتراض واین چیزا ندارم.دق کردم برای مدیریت در یه جایی هرجا باشه مهم نیست.

    3. اقای زارع پور
      حالا که این فدراسیون شما اینقدر بی در و پیکر است که هر کسی از راه می رسد مدیر و برنامه ریز میشود یا راهش را گم می کند سر از این فدراسیون بی نظم و انضباط شمادر میاورد پس تو را به خدا ما را نیز دریابید!!!!!!!!!!!!! من نیز به نوبه خود برای احراز پستی در فدراسیون بی سروسامان شما اعلام امادگی می کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ظاهرا مدیریت در انجا نیاز به هیچ تخصص و تجربه ای ندارد و هر کسی از انجا گذر کند از او دعوت می کنند تا مدیر شود!!!!!!!!!!!!!!!!

    4. احمدي گفت:

      با سلام برای تکمیل تیم فدراسیون پیشنهاد میکنم که یکنفر اشنا با پینگ پنگ از شرکت سایپا بعنوان کارشتاس خبره منصوب شود .و چون در ابلاغ قید میشود با توجه به تجربه و تخصص ،کافی است فرق توپ پینگ پنگ و تنیس را بدانند .بیشتر از ان حتما تحمل نظرات کارشناسی اقای زارع را نخواهد داشت.اقای بابادیوند به شما هم خدا قوت میگویم واقعا سه سال و اندی همکاری با اقای زارع را تحمل کردن یک رکورد است که جایی باید ثبت شود

    5. وحیدبهروزی گفت:

      با سلام واحترام اول اینکه تعیین فرد جدیدی بعنوان مسئول کمیته آموزش اختلاف نظر مسئول قبلی ومهمتر فشار آقای رئیس بوده است زمانیکه آقای بابادی وند به همکاری با آقای رئیس همت گماشت خیلی ها پیش بینی میکردند که این همکاری بنا به روحیات آقای رئیس دوام نخواهد داشت اکنون با این اتفاق شاید نوبت بعدی فراهم کردن زمینه وشرایط لازم برای استعفای آقای جعفری پور باشد تا بقولی همه خودی غیر پینگ پنگی باشند امیدوارم کسانیکه در این مدت زمان کوتاه باقیمانده از عمر فدراسیون به همکاری باآقای رئیس می آیند از اتفاقات گذشته درس بگیرند واینگونه مورد سو, استفاده قرار نگیرند انشاله باتشکر از مدیریت سایت

    6. پژمان پوربختیار گفت:

      احتمالا آقای ترکان(رئیس سابق فدراسیون بوکس)بجای بابادی وند مدیر تیمهای ملی خواهد شد چون ایشان هم مدیر بوده است وهم بخاطر آشنائی زیاد با پینگ پنگ که مثل بوکس از دستها زیاد استفاده میشود تجربه دار می باشند……!!!
      اینم از بدشانسی شماست جناب طهماسبی عزیز


    تازه ترین اخبار