امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۰:۴۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36709
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد گفت:رییس فدراسیون تنیس روی میز بر خلاف آنچه که دراطلاعیه بخشودگی افشین نوروزی آورده ، هیچ کمکی به تیم دانشگاه آزاد نکرده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمید صابری در گفتگو باایرنا افزود: فدراسیون تنیس روی میز و رییس آن با اعلام دیرهنگام بخشودگی دو بندازمحرومیت های…

    سرپرست تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد گفت:رییس فدراسیون تنیس روی میز بر خلاف آنچه که دراطلاعیه بخشودگی افشین نوروزی آورده ، هیچ کمکی به تیم دانشگاه آزاد نکرده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمید صابری در گفتگو باایرنا افزود: فدراسیون تنیس روی میز و رییس آن با اعلام دیرهنگام بخشودگی دو بندازمحرومیت های انضباطی نوروزی درکمیته استیناف،عملا مسوولان تیم دانشگاه آزاد را دلسرد کردند.

     

    به اعتقاد وی این بخشودگی دیرهنگام است وکمکی به تیم دانشگاه آزاد نمی کند چراکه تنها ۲ بازی دیگر در لیگ برتر پیش رو است.

     

    سرپرست تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد با بیان اینکه رسالت این تیم فرهنگی است، افزود : تنها تیمی هستیم که در تمامی رده های سنی تیم داری می کند و سال گذشته نیز با ۱۰ بازیکن زیر ۱۷سال قرارداد همکاری امضا کرده و دراکثر این رده ها قهرمان شده و یا مدعی قهرمانی است از این رو نباید با این باشگاه اینگونه برخورد می کردند.

     

    صابری که از اعلام بخشودگی دیرهنگام افشین نوروزی ناراضی به نظر می رسید ، تصریح کرد:ما تنها ۲ بازی دیگر درلیگ برتر پینگ پنگ داریم و کسب عنوان سومی از هم اکنون نیز برای ما بدون این بازیکن قطعی است.

     

    وی با بیان اینکه با اعلام محرومیت غیر منصفانه نوروزی، این بازیکن ۳بازی برگشت لیگ برتر را ازدست داد،اضافه کرد:نوروزی دیدار برابر علیصدر همدان،بانک دی و پتروشیمی بندرامام(ره) را درحالی از دست داد که اگر دردیدار هفته های هفتم و هشتم در ترکیب تیم حضور داشت به طور حتم دومی ما دراین رقابت ها حتمی بود.

     

    به گفته وی نوروزی نفراصلی تیم دونفره دانشگاه آزاد است و در دیدارهای انفرادی نیز حداقل ۲ بازی برای تیم انجام می دهد که اکثر آن ها تا به امروز با پیروزی به پایان رسیده است.

     

    سرپرست تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه مسوولان تیم دانشگاه آزاد این تیم را برای کسب عنوان دومی بسته اند،ادامه داد:متاسفانه مسوولان فدراسیون از همان ابتدا برای تیم ما مشکل آفرینی کردند و با این قضیه برخورد نامناسبی داشتند آنان درادامه هم با تاخیر دراعلام بخشودگی بهترین بازیکن تیم ما به اهداف خود رسیدند.

     

    به اعتقاد وی مسوولان فدراسیون به غیراز تخریب نوروزی سناریو خراب کردن وتضعیف تیم دانشگاه آزاد را نیز دنبال می کردند و به این ترتیب به سایر مقاصد خود نیز رسیدند با این همه معتقدم متضرر بزرگ این مساله تیم دانشگاه آزاد است.

     

    فدراسیون پینگ پنگ چهارشنبه گذشته راس ساعت ۱۶:۵۵ اطلاعیه ای را روی پایگاه خود قرار داد که به موجب آن و با استناد به بندهای اول و چهارم حکم کمیته استیناف، محرومیت قطعی افشین نوروزی از حضوردر میادین و مسابقات ورزشی در پی اعلان عمومی مراتب عذرخواهی رسمی از مسوولان فدراسیون در رسانه های گروهی با دستور شخص محمد زارع پور رییس فدراسیون پینگ پنگ بخشیده شد.

     

    این بخشش درحالی اعلام شد که دیدار تیم های دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام(ره) راس ساعت ۱۶ آغازشده وبدین ترتیب دیگر امکان بازی نوروزی وجود نداشت.

     

    بدین ترتیب تیم دانشگاه آزاد فرصت غلبه بر تیم پتروشیمی را از دست داد وبا نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ مغلوب این تیم شد و عملا عنوان دومی این رقابت ها را از دست داد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری: زارع پور هیچ کمکی به تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد نکرد"
    تازه ترین اخبار