امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۹:۳۶  آخرین بروزرسانی : اسفند ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36689
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حریق نوشاد عالمیان در رقابتهای جهانی قطر مشخص شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جاناتان گروس دانمارکی حریف عالمیان در جدول حذفی رقابتهای جهانی قطر خواهد بود. جاناتان گروس دارای رنکینگ جهانی ۱۵۶ بوده و نوشاد عالمیان تنها نماینده کشورمان در این رقابتها دارای رنکینگ جهانی ۵۵ می باشد. این بازیکن هوشیار دانمارکی در…

    252051big-thumb-5623228207

    Untitled

    حریق نوشاد عالمیان در رقابتهای جهانی قطر مشخص شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جاناتان گروس دانمارکی حریف عالمیان در جدول حذفی رقابتهای جهانی قطر خواهد بود.

    جاناتان گروس دارای رنکینگ جهانی ۱۵۶ بوده و نوشاد عالمیان تنها نماینده کشورمان در این رقابتها دارای رنکینگ جهانی ۵۵ می باشد.

    این بازیکن هوشیار دانمارکی در جدولهای گروهی موفق به شکست قوش هندی با نتیجه میلیمتری ۴بر۳ گردید.قوش هندی  دارای رنکینگ جهانی ۱۷۷ می باشد.همچنین در رده زیر ۲۱ ساله ها توانست در جمع چهار نفر قرار گیرد.

    این بازی راس ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه بوقت محلی بر روی میز شماره ۳ برگزار خواهد شد.برنده این دیدار با برنده دیدار گائو نینگ از سنگاپور دارنده رنکینگ ۱۶ جهانی ویاروسلاف ژمودنکوف از کشور اوکراین دارنده رنکینگ جهانی ۱۰۵ می باشد.

    متاسفانه در این مسابقات بجز نوشاد عالمیان هیچ یک از بازیکنان خوب کشورمان حضور ندارند واین در صورتی است که فدراسیون تنیس روی میز کشور میتوانست هم دربخش بانوان و هم در بخش زیر ۲۱ ساله ها (دختران و پسران) شرکت نماید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تورجهانی قطر/حریف عالمیان مشخص شد"
    1. liaghi گفت:

      باتاسف باخت نوشا بانتیجه ۴-۳


    تازه ترین اخبار