امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۸:۴۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36751
    ارسال خبر چاپ خبر
  • افشین نوروزی پس از بخشودگی محرومیتش عنوان کرد که می تواند در دو بازی باقی مانده در لیگ به میدان برود، اما از سوی دیگر تیم ملی و مسابقات جهانی را از دست داده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ملی‌پوش پینگ پنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بخشیده…

    افشین نوروزی پس از بخشودگی محرومیتش عنوان کرد که می تواند در دو بازی باقی مانده در لیگ به میدان برود، اما از سوی دیگر تیم ملی و مسابقات جهانی را از دست داده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ملی‌پوش پینگ پنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بخشیده شدن حکم قطعی محرومیتش و همچنین حذف موضوع عذرخواهی‌اش در سایت فدراسیون پینگ‌پنگ، اظهار کرد: روز چهارشنبه در مسابقه لیگ دانشگاه آزاد با پتروشیمی بندر امام مسابقه حساسی داشت که من به عنوان تماشاگر در محل برگزاری این بازی حضور داشتم تا این که حدود ساعت پنج یکی از کارمندان روابط عمومی نامه‌ای را به دستم داد و عنوان کرد که آقای زارع پور مصاحبه‌ای را با سایت فدراسیون داشته و عنوان کرده که بحث محرومیت قطعی‌ام بخشیده شده است.

     

    وی در پاسخ به این سوال که پس از بخشیده شدن حکم محرومیتش برای تیم دانشگاه آزاد در لیگ بازی کرده است؟ گفت: اگر یک ساعت زودتر از این حکم مطلع می شدم حتما برای تیم خود بازی می‌کردم، چون این یک رقابت حساس برای دانشگاه آزاد بود. اما به هر حال به این بازی نرسیدم.

    وی درباره اظهارنظر رییس فدراسیون پینگ‌پنگ در رابطه با بخشودگی‌اش گفت: در مطلبی که فدراسیون پینگ‌پنگ منتشر کرده است، عنوان شده که آقای زارع پور با توجه به ولادت امام حسن عسگری (ع) و همچنین بحث سوابق ورزشی‌ام محرومیتم را بخشیده، اما به هر حال باز هم من انتخابی تیم ملی را از دست دادم و در حساس‌ترین بازی دانشگاه آزاد حضور نداشتم.

    نوروزی خاطرنشان کرد: من از اتفاقات افتاده تعجب می‌کنم، چون در یک ماهی که گذشت همه کارشناسان و پیشکسوتان پینگ‌پنگ به سوابق من اشاره می‌کردند تا چنین تصمیم گیری انجام نشود، اما با این حال این موضوعات پیش آمد و پینگ‌پنگ این همه به حاشیه کشیده شد. حتی زارع پور هم اصرار داشت که رای کمیته‌ استیناف و کمیته‌ انضباطی باید اجرا شود. وقتی هم که آقای بابادی وند با او تماس گرفته بود و درخواست داشت به خاطر این که لطمه ای به زندگی شخصی‌ام نخورد اجازه داده شود که حداقل در لیگ بمانم اما موافقت نشد. حالا اعلام کرده‌اند با توجه به سوابق من بند «۱ و ۴» کمیته‌ استیناف بخشیده شده است.

    وی در رابطه با این که در بخشی از مصاحبه آقای زارع پور عنوان شده که در محرومیت نوروزی تعجیل شده است، گفت: من فکر می‌کنم این موضوع بیشتر مربوط به خودشان است، چون زمانی که من مصاحبه‌ام را انجام دادم، قبل از این که به کمیته‌ انضباطی فرا خوانده شوم، زارع پور عجله کرد و بلافاصله من را از اردوی تیم ملی اخراج کرد، حتی نوع اخراجم عادی نبود و حالا که بحث تعجیل را عنوان می‌کنند نمی‌دانم که منظورشان چیست.

     

    وی ادامه داد: به هر حال با بخشودگی که از سوی فدراسیون اعلام شده است، می‌توانم در دو دیدار باقی مانده برای تیمم در لیگ بازی کنم، اما من انتخابی تیم ملی و دسته برتر را از دست دادم.

     

    نوروزی در پاسخ به این سوال که زارع پور عنوان کرده می‌توانید در اردوی تیم ملی حضور داشته باشید؟ گفت: فکر می‌کنم حضور در اردوی تیم ملی به نتیجه‌ دسته برتر و انتخابی تیم ملی بستگی دارد که من مسابقات دسته برتر را از دست دادم و از آنجایی که تنها ۱۰ نفر اول دسته برتر می‌توانند در مسابقات انتخابی شرکت کنند، من جزو این ۱۰ نفر برتر نیستم و به نوعی انتخابی تیم ملی را هم از دست داده‌ام، اما این که آیا در آینده به اردوی تیم ملی دعوت می شوم یا خیر، بسته به نظر کمیته‌ فنی دارد و در آینده مشخص خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تازه‌ترین اظهارات افشین نوروزی پس از بخشودگی"
    1. moradi گفت:

      مگر نتایج این دسته برتر با دسته برتر قبلی جمع نمی شود،همان کاری که برای سحر رهنما شدبرای آقای نوروزی انجام دهند.


    تازه ترین اخبار