امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۴:۱۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36763
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دومین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان بانک اقتصادنوین برگزار شددر راستای ایجاد همدلی و رقابت سالم بین کارکنان، دومین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان بانک اقتصادنوین و شرکت‌های وابسته، با همکاری فدراسیون تنیس روی میز کشور برگزار شد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از پایگاه خبری بانکداری…

    Untitled

    دومین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان بانک اقتصادنوین برگزار شددر راستای ایجاد همدلی و رقابت سالم بین کارکنان، دومین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان بانک اقتصادنوین و شرکت‌های وابسته، با همکاری فدراسیون تنیس روی میز کشور برگزار شد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۲۰ نفر از کارکنان بانک اقتصادنوین و شرکت‌های وابسته آن برگزار شد، پس از انجام ۹۴ مسابقه نفرات برتر معرفی شدند.

     

     

    بر این اساس افشار مهربانی آذر از سرپرستی منطقه یک استان‌ها، هادی سلطانی از اداره کارگزینی و رفاه و احمد رضا ستار بروجنی از مرکز داده سایت پشتیبان در این دوره از مسابقات به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

     

     

    لازم به ذکر است توجه به ورزش و آمادگی جسمانی کارکنان در بانک اقتصادنوین از جایگاه ویژه‌ای برخودار است به طوری که تاکنون شش دوره مسابقات فوتسال و یک دوره مسابقات آمادگی جسمانی برای آقایان و دو دوره مسابقات آمادگی جسمانی و شنا برای بانوان و یک دوره مسابقات پرتاب دارت نیز این بانک برگزار شده است.

     

     

    این مسابقات به همت معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی و کمیته رفاهی بانک اقتصادنوین برگزار شده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات تنیس بانک اقتصادنوینی ها"
    تازه ترین اخبار